המלונות הטובים ביותר בצרפת

גלו את צרפת מעבר לפריז – המלונות הטובים ביותר בצרפת

צרפת מדינת הרומנטיקה, היין והגבינה, היא יעד חלומי עבור מטיילים רבים. בעוד שפריז לעתים קרובות גונבת את אור הזרקורים, ישנן ערים ואזורים רבים אחרים בצרפת המציעים מקומות לינה ייחודיים ומפנקים. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר בצרפת, למעט פריז, שכדאי לכם לשקול לטיול הבא שלכם.

מלון אוריג'לנס ד'ס אורנג'רס (The Originals des Orangers)

ממוקם בלב קאן, מלון 3 כוכבים זה מציע שהייה נוחה ובמחיר סביר. עם דירוג משתמשים של 8.03, הוא נחשב מועדף בקרב מטיילים. המלון ממוקם במרחק הליכה קצר מהחוף ומפאלה דה פסטיבל המפורסם.

מלון בריאר לה גריי דאלבי'ן (Barriere Le Grey D'albion)

מלון 4 כוכבים זה בקאן ידוע ביוקרה ובאלגנטיות שלו. עם דירוג משתמשים של 8.22, הוא מציע חוויה ברמה גבוהה לאורחים שלו. המלון ממוקם בסמוך למרכז העיר, מה שהופך אותו לבסיס נוח לטיולים בקאן.

JW מריוט (JW Marriott) – קאן

עבור אלה המחפשים את חווית היוקרה האולטימטיבית, JW מריוט בעיר קאן הוא בחירה מושלמת. מלון 5 כוכבים זה, הממוקם בשדרת דה לה קרואזט המפורסמת, מציע נוף מדהים של הים התיכון. עם דירוג משתמשים של 7.77, הוא מספק שירות מהשורה הראשונה.

ל'ס טרזס ד'זס (Les Terrasses d'Eze – Hôtel & Spa)

ממוקם בעיירה הציורית אזה, מלון 4 כוכבים זה מציע שהות מפוארת עם נוף מדהים של הים התיכון. המלון מצויד בחדר כושר, ג'קוזי, מדיניות ידידותית לחיות מחמד, בריכה וספא.

מלון רדיסון בלו ניס (Radisson Blu Nice)

ממוקם על הטיילת המפורסמת דה אנגלה בניס, מלון 4 כוכבים זה מציע שהות מפוארת עם נוף מדהים של הים התיכון. עם דירוג משתמשים של 7.59, הוא מספק שירות מהשורה הראשונה.

מלון בסט ווסטרן פלוס מסנה בעיר ניס (Best Western Plus Hotel Massena Nice)

מלון 4 כוכבים זה בניס ידוע בנוחות ובמיקום המצוין שלו. עם דירוג משתמשים של 7.8, הוא מציע חוויה ברמה גבוהה לאורחים שלו. המלון ממוקם ליד מרכז העיר, מה שהופך אותו לבסיס נוח לטיולים שלכם בעיר המדהימה ניס.

להשוואת מחירים והזמנת מלון לחצו כאן

מלון פירנצה ניס ((Hôtel Florence Nice

מלון 3 כוכבים זה בניס מציע שהות נוחה במחיר סביר. עם דירוג משתמשים של 8.01, הוא מועדף בקרב מטיילים. המלון ממוקם במרחק הליכה קצרה מהחוף ומהטיילת המפורסמת דה אנגלה.

אדוניס ליון דוק ווסט (Adonis Lyon Dock Ouest)

ממוקם בעיר היפה ליון, מלון 3 כוכבים זה מציע שהות נוחה עם דירוג משתמשים טוב של 7.9. המלון מצויד במטבח/מטבחון והוא ידידותי עבור חיות מחמד.

מלון רדיסון בלו ליון (Radisson Blu Lyon)

מלון 4 כוכבים זה בליון מציע שהות מפוארת עם נוף מדהים של העיר. עם דירוג משתמשים של 7.85, הוא מספק שירות איכותי מהשורה הראשונה. המלון ממוקם ליד מרכז העיר, מה שהופך אותו לבסיס נוח לטייל ולחקור את ליון.

מלון קמפניל'ה ליון סנטר גר פראצ'י (Campanile Lyon – Gare Perrache)

מלון 3 כוכבים זה בליון מציע שהות נוחה במחיר סביר. עם דירוג משתמשים של 7.25, הוא מועדף בקרב מטיילים. המלון ממוקם במרחק הליכה קצר מהגר פראצ'י ורובע לה קונפלואנס (La Confluence district).

קוואליטי סוויט ליון קונפלואנס (Quality Suites Lyon Confluence)

מלון 4 כוכבים זה בליון מציע שהות באיכות גבוהה עם דירוג משתמשים של 8.31. המלון ממוקם ברובע קונפלואנס, הידוע בארכיטקטורה המודרנית שלו ובמרכזי הקניות שהוא מציע.

מלונות אלו, הממוקמים בכמה מהאזורים היפים ביותר של צרפת, מציעים מגוון חוויות ושהייה  רגוע במחיר סביר. כל אחד מהם מספק דרך ייחודית לחוות את הקסם והיופי של צרפת מחוץ לפריז. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או הרפתקה סולו, מלונות אלו בטוח יהפכו את שהותכם בצרפת למשהו בלתי נשכח.

להשוואת מחירים והזמנת מלון לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן