חברות השכרת הרכב המובילות

חברות השכרת הרכב המובילות לשנת 2023

בין אם אתם מתכננים נסיעה בכביש או סתם צריכים רכב לכמה ימים, מציאת חברת השכרת רכב טובה יכולה לחסוך לכם זמן וכסף. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה באמת יכול להיות קשה לבחור את האפשרות הנכונה ולשם כך ריכזנו לכם את רשימת החברות להשכרת רכב המובילות לשנת 2023.

חברות השכרת הרכב המובילות לשנת 2023

סיקסט (Sixt)

סיקסט היא חברת השכרת רכב עולמית המציעה שירותי השכרה נוחים ואמינים ללקוחות בכל רחבי העולם. הם מציעים מגוון רחב של רכבים, כולל מכוניות קטנות, בינוניות, יוקרה ומשפחתיות מיצרנים מובילים. לסיקסט צי גדול של רכבים, מה שמקל על מציאת המכונית המושלמת שתתאים לצרכים שלכם. הם גם מציעים מבצעים נהדרים ללקוחות שלהם. האתר והאפליקציה שלהם הופכים את הזמנת הרכב לקלה ללא טרחה מיותרת.

הרץ (Hertz)

הרץ היא אחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם. יש להם מבחר עצום של מכוניות וטנדרים. מרכבים בתקציב ידידותי, יוקרתיים ועד לרכבי שטח ורכבי גג נפתחים. הרץ מציעה תעריפים והנחות תחרותיים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור לקוחות שרוצים לשכור רכב מבלי לגמור את הכסף שלהם.

בחברה זאת תוכלו למצוא תוכנית נאמנות הנקראת הרץ גולד פלוס ריוורד (Hertz Gold Plus Rewards), המאפשרת לנוסעים תכופים לצבור נקודות ולממש אותן עבור השכרות חינם, שדרוגים והטבות נוספות. בנוסף הרץ מספקת הטבות מעולות ללקוחות, כולל תכונות ידידותיות למשפחות.

 

ראו מבצעים נהדרים באתר שלנו עם הזמנה פשוטה וקלה!

חברות השכרת הרכב המובילות לשנת 2023

אנטרפרייז (Enterprise)

אנטרפרייז היא אחת מחברות השכרת הרכב המובילות והגדולות בעולם. לאנטרפרייז מגוון רחב של רכבים, היא מציעה תעריפים תחרותיים להשכרת רכב לטווח קצר וארוך, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים המעוניינים לשכור רכב. הם מציעים שירות לקוחות מעולה ויש להם מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. אנטרפרייז מציעה גם הנחות לאנשי ממשל וצבא, ותוכנית נאמנות לשוכרים תכופים

באדג'ט (Budget)

באדג'ט היא חברת השכרת רכב פופולרית המציעה תעריפים נוחים על השכרות לכל אירוע שתרצו. לבאדג'ט מגוון רחב של כלי רכב, כולל רכבי שטח ורכבים גדולים. לחברה יש גם תוכנית הנקראת פסטברק (Fastbreak) המאפשרת לכם לדלג על הדלפק וללכת ישר לרכב שלכם. שירות הלקוחות שלהם תמיד מועיל וידידותי.

דולר (Dollar)

דולר היא חברת השכרת רכב שעובדת בתקציב נמוך ומציעה תעריפים תחרותיים על השכרות. אצל חברה זו תוכלו למצוא מבחר גדול של רכבים, לרבות רכבים בתקציב נמוך, רכבי יוקרה ורכבי שטח. לדולר יש גם תוכנית תגמולים המציעה הנחות והשכרות חינם לשוכרים תכופים.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן