חברות השכרת הרכב המובילות לחופשת הקיץ

חברות השכרת הרכב המובילות לחופשת הקיץ שלכם

כאשר מתכננים את חופשת הקיץ, מציאת חברת השכרת הרכב המתאימה יכולה לעשות את כל ההבדל. השנה(2023), אוטו רייסן, אנטרפרייז ויורופקאר (Enterprise, Auto Reisen ו-Europcar) הגיעו למקום הראשון במחקר מקיף שהשווה עליות מחירים מאז השנה שעברה, כמו כן שביעות רצון כללית של הלקוחות.

חברות השכרת הרכב המובילות לחופשת הקיץ

חברות השכרת הרכב המובילות לחופשת הקיץ

עליות מחירים חסרות תקדים בהשכרת רכב

ניתוח עדכני של יותר מ-8,000 השכרות בתשעה יעדי נופש פופולריים, כולל איטליה, יוון וספרד חשף מחירים מרקיעי שחקים. לדוגמה- בריטניה חוותה עליית מחירים של 106% מאז 2019, בעוד שקפריסין ואיטליה ראו עליות של 100% ו-126%. באיטליה, שכירות לשבוע בתקופת אוגוסט עולה כעת בממוצע 473 ליש"ט, לעומת 209 ליש"ט. המדינה היקרה ביותר עבור השכרת רכב היא ארצות הברית, עם עלות שכירות שבועית ממוצעת של 546 ליש"ט, מסמנת עלייה של 92% מאז 2019.

אנטרפרייז נמצאת בראש המצעדים בבריטניה

על פי מחקר של "Which?" (חדשות צרכנות בבריטניה) חברת אנטרפרייז מובילה כחברת השכרת הרכב הטובה ביותר בבריטניה, היא זוכה לשבחים רבים מלקוחות ועומדת בכל מבחני שקיפות המחירים. לקוח מרוצה אחד תיאר את אנטרפרייז כ"אמינה, ישירה ופרגמטית, עם שירות לקוחות מעולה". עם עלות שכירות שבועית ממוצעת של £539, אנטרפרייז מציעה גם ביטולים ותיקונים בחינם עבור חלק מההזמנות, עבור כל שאר ההזמנות תוכלו לבטל בחינם עד שלושה ימים לפני האיסוף.

אוטו רייסן (Auto Reisen) – חברה הזורחת באיים הקנריים

עבור אלה שנוסעים לאיים הקנריים, אוטו רייסן נחשבת לבחירה הטובה ביותר שתיהיה לכם. החברה זוכה לשבחים על התמחור "הכל כלול" שלה, מדיניות דלק הוגנת ואפשרות נהג נוספת בחינם. עם ציון לקוח מרשים של 96%, אוטו רייסן מציעה תמורה מצוינת לכסף שלכם, עם עלות שכירות שבועית ממוצעת של 196 פאונד בלבד. מכיוון שאין תשלומים מראש, ביטולים עקב קורונה (19-COVID) או כל סיבה אחרת יהיו תמיד בחינם לחלוטין.

חברות השכרת הרכב המובילות לחופשת הקיץ

אלאמו (Alamo) – הבחירה הטובה ביותר עבור השכרת רכב בארה"ב

אלאמו – חברת האחות של אנטרפרייז, זכתה בתואר חברת השכרת הרכב הטובה ביותר בארה"ב, וזכתה לציון לקוחות של 83% ודירוגי חמישה כוכבים במספר קטגוריות. לקוחות מעריכים את השקיפות של אלאמו לגבי חיובים נוספים, מדיניות דלק ועלויות שכירות סופיות. הם גם משבחים את איכות הרכב של החברה ואת קלות החזרת הרכבים. בדומה לאנטרפרייז, אלאמו מציעה ביטולים ותיקונים בחינם עבור חלק מההזמנות, וחינם עבור כל ההזמנות שהתבטלו 3 ימים לפני האיסוף. עלות השכירות השבועית הממוצעת עם חברת אלאמו עומדת על 441 פאונד.

גולדקאר נאבקת בשביעות רצון הלקוחות

למרות עלות השכירות השבועית הממוצעת הנמוכה של 245 ליש"ט, גולדקאר נאבקת בשביעות רצון הלקוחות שלהם, וזוכה לציון לקוחות של 54%. החברה קיבלה רק שני כוכבים עבור תמורה לכסף, על קלות לביטול ההצטרפות לתוספות אופציונליות וגם על שירות לקוחות. חלק מהמשיבים ציינו שהחברה מנסה למכור להם בלחץ עם כל מיני טכניקות שונות של מכירה. גולדקאר הצהירה כי "מכירה בלחץ אינה מקובלת", וכי כיסוי ביטוח הפרמיה שלהם נועד לייעל את תהליך ההשכרה במקרה של נזק כלשהו במהלך תקופת השכירות של הלקוח.

עם אינפורמציה שכזאת, מטיילים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר בעת בחירת חברת השכרת הרכב לחופשות הקיץ הבא שלהם, להבטיח שהם ייהנו מחוויה חלקה ללא טרחה מיותרת.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן