השכרת רכב לטיול כביש באיזור נהר ג'ורג'

השכרת רכב לטיול כביש באיזור נהר ג'ורג' קולומביה – אורגון ארה"ב

ערוץ נהר קולומביה הממוקם באורגון, הוא יעד חובה עבור מי שאוהב טבע וטיולי רכב. אזור זה הוא ביתם של מפלי מים, יערות שופעים ונופים מרהיבים. אזור הנוף הלאומי של נהר ג'ורג' קולומביה מתקשר בנוחות על ידי כביש מהיר נופי של אורגון, מה שהופך אותו לנסיעה קלה ויפה מפורטלנד לחמישה מפלים מדהימים.

השכרת רכב לטיול כביש באיזור נהר ג'ורג' קולומביה – אורגון ארה"ב

השכרת רכב לטיול כביש באיזור נהר ג'ורג' קולומביה

נקודת התחלה: פורטלנד

המסע שלכם מתחיל ממרכז העיר פורטלנד – אורגון, אזור הנוף הלאומי של קולומביה ריבר גורג' נמצא במרחק של כ-24 קילומטרים משם. תוכלו להגיע בקלות לאזור דרך הכביש המהיר 84, העובר ממש דרך ערוץ נהר קולומביה. אם בא לכם דרך מסלול נופי יותר, סעו בכביש המהיר 30 של הכביש המהיר של ערוץ נהר קולומביה (Columbia River Gorge Scenic Highway).

השכרת רכב לטיול כביש באיזור נהר ג'ורג' קולומביה
                           פורטלנד

תחנה ראשונה: מפלי לטורל

המפל הראשון שתפגשו בטיול שלכם הוא מפלי לטורל (Latourell Falls). המפל המרשים הזה זורם בצניחה אחת של 224 רגל מצוק סלע בזלת עמודי. המפל עצמו מהמם, אבל קיר הסלע הכהה המנומר בחזזית (צמח המורכב מאצה ופטריה) ירוקה בוהקת מוסיף אופי לסצנה. תוכלו לצאת לטיול רגלי קצר לבסיס המפלים או לצאת למסלול לולאה של כ-2 קילומטרים שמרכיבים המפלים הללו.

מפלי לטורל

תחנה שנייה: מפלי הכלה (Bridal Veil Falls)

מפלי הכלה

התחנה הבאה במסלול שלכם היא מפלי הצעיף הלבן של הכלה. המפל הדו-קומתי הזה נופל במורד שני קירות סלע מאונכים, ויוצר סצנה המזכירה צעיף של כלה. כדי להגיע למפלים, תצאו בשביל יורד של כחצי ק"מ ביער. מאזור התצפית המוגבה, תפגשו נוף פנטסטי של המפלים המרהיבים היפים.

תחנה שלישית: מפלי וואקינה (Wahkeena)

מפלי וואקינה

מפל שוצף יפהפה באורך של 242 רגל, שנשזר ומתהפך במורד צלע ההר. טיול קצר לאורך מפלי וואקינה בשביל #420 מוביל עד לנקודה שבה הוא חוצה את החלק המרהיב ביותר של המפלים. אם אתם מעוניינים לטיול ארוך יותר, תוכלו להמשיך ולעבור עד לנקודת התצפית של למונס (Lemmons), המספקת נוף פנורמי של ערוץ נהר קולומביה. במקרה שלנו הסימן '#420' הוא מספר זיהוי השביל. סימן זה משמש את שירותי הפארק ומפות השבילים כדי לעזור למבקרים לאתר ולנווט שבילים ספציפיים בתוך הפארק או היער. כל שביל מקבל מספר ייחודי כדי לעזור להבדיל אותו מאחרים ולהקל על מציאתו במפה.

תחנה רביעית: מפלי מולטנומה (Multnomah)

המפל המפורסם ביותר בערוץ נהר קולומביה והגבוה ביותר באורגון. המפל הדו-שכבתי הזה נופל מגובה עצום של 620 רגל, כאשר גשר המדרכות בנסון עובר בגובה של 105 רגל.

גשר המדרכות בנסון

ניתן לצפות במפלים מהגשר או לצאת לטיול רגלי עד לפסגה לתצפית מרשימה עוד יותר.

תחנה חמישית: מפל זנב הסוס

המפל האחרון במסלול שלכם הוא מפלי זנב סוס. מפל זנב הסוס נמצא באורך של 176 רגל הצולל לתוך בריכת מים רדודה. המפל נקרא על שם הדמיון שלו שנראה כמו זנב של סוס.

מפל זנב הסוס

תוכלו לצפות במפלים ישירות מהכביש המהיר או לצאת להליכה קצרה עד לשפת המים.

פעילויות נוספות

מעבר למפלים, יש שפע של פעילויות אחרות שתוכלו ליהנות בערוץ נהר קולומביה. תוכלו לצאת לטיולים רגליים או לרכוב על אופניים, לצאת לשייט בנהר או לבקר במבשלות בירה מקומיות. יש גם כמה נקודות של תצפיות נוף, כמו פארק קראון פוינט סטייט, ויסטה האוס (Vista House), צ'אנטי-קליר פוינט (Chanticleer Point) ושררד פוינט (Sherrard Viewpoint). לחוויה ייחודית, חישבו לנסוע על פני 'גשר האלים' – גשר שלוחה המשתרע על נהר קולומביה, המחבר בין אורגון לוושינגטון.

טיול הכבישים בנהר קולומביה הוא מסע של גילוי, הרפתקאות ויופי עוצר נשימה. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי מפלים, או פשוט מטיילים המחפשים חוויה ייחודית, טיול הדרך הזה מציע חקר בלתי נשכח של ערוץ נהר קולומביה. בקרוב אצלכם!

להשוואת מחירי השכרת רכב לחצו כאן

 

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן