השכרת רכב לטיול בגרדן רות'

השכרת רכב לטיול בגרדן רות' – דרך הגנים דרום אפריקה

השכרת רכב לטיול בגרדן רות' (מסלול הגנים של דרום אפריקה) הוא מסע שובה לב מלא בנופים מדהימים ופעילויות מרגשות. מהאכלת פילים אפריקאים ועד לטיולים בחצי האי רוברג, מסלול הגנים הוא אחד היעדים המרגשים ביותר שיש דרום אפריקה.

מסלול הגן משתרע על פני 200 ק"מ, ממפרץ מוסל במערב ועד נהר סטורמס במזרח. מסלול זה מכסה את כל המסלול מקייפטאון לפורט אליזבת, כולל מספר מקומות שכדאי לבקר בהם ממש מחוץ למסלול הגן.

השכרת רכב לטיול בגרדן רות'

יום א': התחלת המסע לכיוון נתיב הגנים

הגיעו בבוקר לפורט אליזבת (Gqeberha), אספו את הרכב השכור שלכם והתחילו את המסע לכיוון דרך הגנים. התחנה הראשונה שלכם תיהיה סטורמס ריבר, שם תוכלו לחקור את הפארק הלאומי ציציקמה, שמורה ימית עם שבילי הליכה, גשרים תלויים וחוף יפהפה. להרפתקנים שבניכם, חישבו על גלישה או שייט קיאקים בערוצי הפארק הנמצאים שם.

יום ב': טיול בחצי האי רוברג (Robberg Nature Reserve)

טיול סביב חצי האי רוברג הוא אטרקציה שחובה לעשות. חוץ מהנופים היפים שתמצאו שם, תיהיה לכם הזדמנות לראות לווייתנים, דולפינים וכלבי ים, טיול זה מושלם לכל הגילאים (הילדים שלכם מאוד יהנו). אורך הטיול נמשך בין ארבע לשש שעות, אז חישבו על אופציה של פיקניק באחד המיקומים באי.

יום ג': מפגשים עם בעלי חיים במסלול הגנים

יום זה יהיה יום המזל לאוהבי חיות, יום שמלא בחוויות אפריקאיות ייחודיות. תוכלו לבקר בפארק הפילים קניסנה לאינטראקציה עם פילים, וגם בשמורת החיות ט'ניקווה (Tenikwa), שם תוכלו להתקרב עם עוד מגוון סוגי חיות אחרות.

יום ד': אודסהורן (oudtshoorn)

השכרת רכב לטיול בגרדן רות'

באודסהורן מחכים לכם מספר חוות יענים. תוכלו לבקר בחוות היענים של קאנגו שואו (Cango Show) לסיור מפורט בו תוכל ללמוד על יענים, להאכיל אותם ואפילו לרכוב על אחד מהם. לאחר המפגש עם היענים, תבלו את אחר הצהריים בקאנגו וויילד לייף (Cango Wildlife Ranch), שם תוכלו להתקרב עם ברדלסים, למורים ואפילו תנינים.

יום ה': נסיעת נוף להרמנוס

לפני נסיעה להרמנוס וודאו שיש לכם אפשרות לעצור במפרץ מוסל בדרך. כמו כן לאורך הדרך נמצאת קייפ אגולהס, הנקודה הדרומית ביותר בדרום אפריקה ששם גם שווה לעצור.

יום ו': צלילה בכלוב כרישים

הרמנוס הוא המקום המושלם לצלילה בכלוב כרישים גאנסבאי (Gansbaai)

השכרת רכב לטיול בגרדן רות'

רק נסיעה קצרה מהרמנוס, תמצאו את עצמכם בבירת הצלילה של הכריש הלבן של העולם. החוויה הבלתי נשכחת הזו תאפשר לכם לראות כרישים לבנים גדולים מקרוב (כן כן .. שמעתם היטב).

יום ז': קייפטאון

אל תפספסו את קייפטאון. שם תוכלו לחוות עוד אטרקציות נוספות, אלו כוללים את רובן איילנד, נסיעה ברכבל האווירי של הר השולחן וחופי ויקטוריה ואלפרד.

טיול הכביש במסלולי הגנים הוא מסע של גילוי, הרפתקאות ויופי מיוחד שלא תראו במקומות אחרים. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי בעלי חיים, או פשוט מטיילים המחפשים חוויה ייחודית, טיול מסלולי הגנים מציע חוויה בלתי נשכחת!

להשוואת מחירי השכרת רכב 

בואו לראות עוד מקומות של טיולי מסלולי כביש

טיפים ומדריכים לשירותי השכרת רכב

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן