השכרת רכב בטוסקנה

השכרת רכב בטוסקנה – 5 המקומות הטובים ביותר לטיול עם רכב בטוסקנה

בסדר, תתכוננו אנשים, אנחנו עומדים לצאת לסיבוב בלב איטליה (עם השכרת רכב בטוסקנה) – ואני לא מדבר על הטיול המומלץ, עמוס התיירים, ה"מומלץ", לא אדוני. אני מדבר על הכביש הפתוח שצריך מיכל מלא של דלק, והוא – מסע לחמשת המקומות עוצרי הנשימה, הייחודיים והמרהיבים ביותר של טוסקנה, שממש אי אפשר להגיע אליהם בלי מכונית. אז… בואו נצא לדרך עם המאמר האולטימטיבי של 5 המקומות הטובים ביותר להשכרת רכב בטוסקנה!

השכרת רכב בטוסקנה

אזור קיאנטי

זה לא רק מקום, זוהי חוויה כזאת שכדאי להתענג עליה מאחורי ההגה. דמיינו את זה: אתם משייטים בכבישים מפותלים, על פני גבעות מתגלגלות מכוסות כרמים, תחת השמש הטוסקנית. יש לכם את החופש לעצור בכל אחד מהכפרים המקסימים הרבים החולפים על פניכם, כמו גרבה או ראדה, כדי לטעום כמה מהיינות הטובים בעולם ממש מהמקור. ובל נשכח את המטבח המקומי! עם מכונית, תוכלו לקחת את הזמן שלכם, לאכול במקום שבו המקומיים אוכלים ולהתעמק באמת באורח החיים הרגוע והמפואר של אזור קיאנטי.

אזור מרמה (Maremma)

השכרת רכב בטוסקנה

עכשיו, אם אתם רוצים לראות את האיזור הפראי של טוסקנה, אזור מרמה יהיה ביקור חובה בטיול שלכם. אל תצפו שמסלול אוטובוס ייקח אתכם לשם – זו הרפתקה שתצטרכו מכונית בשבילה. מקום זה הוא כמו מקדש של יערות שופעים, קו חוף בתולי וכפרים יפים מימי הביניים. מקום זה נחשב כמו פנינה נסתרת שנמצאת מחוץ לשבילים. צאו להתפנק במעיין תרמי, טיילו בפארקים הטבעיים הבתוליים, או התפעלו מהים הטירני מכפר בקרבת מקום השוכן על צוק. מכונית בוודאי תיהיה כרטיס הכניסה שלכם לחשיפת הפאר הלא נודע של מרמה.

הצ'ינקווה טרה

במקום זה תוכלו למצוא חמישה כפרים ציוריים הנצמדים לחופי הריביירה האיטלקית. למרות שנסיעה ברכבת היא אופציה להגיע לכפרים האלה, יש תחושת שחרור שאין כמותה כאשר חוקרים את הסביבה ברכב. צאו לאורך נתיבי החוף כדי לחשוף חופים מבודדים, כרמים בודדים ונופים עוצרי נשימה שלעתים קרובות חומקים מהתייר הממוצע. למרות שסביר להניח שתצטרכו לנטוש את המכונית לטיול רגלי או לנסיעה ברכבת בין הכפרים, הזמינות של מכונית תאפשר לכם לצאת רחוק יותר, ומאפשרת לכם באמת לשקוע בפיתוי ובפאר של הריביירה האיטלקית.

ואל ד'אורצ'ה (Val d'Orcia)

השכרת רכב בטוסקנה

אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ולא קשה להבין מדוע. העמק הזה הוא התגלמות ציורית של עמק חלומי, מאופיין בגבעות גליות, כבישים ממוסגרים בעצי ברוש ​​ובתי חווה כפריים, זהו מראה ששבה אמנים במשך דורות. כדי להעריך באמת את יופיו, מומלץ מאוד לחקור בשעות הפנאי שלכם, ברכב הפרטי שלכם. עצרו עצירות בעיירות המוגבהות פיאנצה או מונטלצ'ינו, תהנו מטבילה מרעננת במרחצאות התרמיים בבאנו ויניוני, או פשוט עצרו כדי להתחמם מהנופים מעוררי ההשתאות. מכונית אישית היא המפתח שלך לפתיחת הנעילה ולחוויה המלאה של הפאר של ואל ד'אורצ'ה.

הרי האפנינים (The Apennine Mountains)

לבסוף, אנחנו לא יכולים לדבר על נהיגה בטוסקנה מבלי להזכיר את הרי האפנינים. זהו נווה מדבר של שלווה עם אוויר צלול ונופים חסרי תקדים. עם מכונית, תוכלו לחקור את כפרי ההרים היפים, לטייל בשבילים הרבים, או פשוט לנסוע לאורך המסלולים הנופיים וליהנות מהוד הטבע. ובחורף, האפנינים מציעים לכם סקי מהטובים ביותר שיש בטוסקנה!

לסיכום, חברים, טוסקנה היא לא רק יעד, היא הרפתקה. וכדי לצאת באמת להרפתקה הזו – כדי באמת להתעמק בלב האזור המדהים הזה – אתם חייבים לשכור רכב. עם ארבעה גלגלים וקצת זמן, תחוו את הצד הזה של טוסקנה שרוב התיירים רק חולמים עליו. אתם תמצאו את עצמכם לא רק במקום יפה, אלא במצב תודעתי – כזה שבו יופי, היסטוריה וחדוות הגילוי מתאחדים בהרמוניה מושלמת. אז למה אתם מחכים? הדרך הפתוחה של טוסקנה מחכה לכם!

השוו מחירים עוד היום לקבלת החלטה חכמה להשכרת רכב בטוסקנה!

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן