טיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

השכרת רכב לטיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

ברוכים הבאים הרפתקנים יקרים לטיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט! המסע שלנו מתפתח לאורך הכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט (Pacific Coast Highway), זהו פלא מעשה ידי אדם הנוצר בשנות ה-30 של המאה הקודמת, המתפתל לאורך 900 קילומטרים (600 מייל) לאורך קו החוף המדהים של קליפורניה. זהו אחד המסלולים עוצרי הנשימה שקיימים בעולם, המציע נופים פנורמיים של הרים נישאים, עצים מלכותיים, חופים זהובים ושמים ללא גבולות. בואו נטבול את עצמנו בקסם האקלקטי של קליפורניה, נטעם אוכל טרי בחווה, נלגום יינות מקומיים ונספוג כל דבר מרגש. הצטרפו אלינו לראות את כל המקומות והנקודות המרגשות של הכביש המדהים הזה!

השכרת רכב לטיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט – טיפים שכדאי לדעת

לפני שנצא לדרך, הנה כמה טיפים – ניתן לבצע את הנסיעה בכביש תוך כ-10 שעות ללא הפסקה. עם זאת, אנו ממליצים להתענג על המסע, לעצור כדי לספוג את המראות, ואפילו להישאר ללון באמצע הדרך. תכננו לפחות שישה ימים כדי לאמץ את ההרפתקה החופית הזו במלואה. ואל תדאגו לגבי העונה – מזג האוויר בקליפורניה הוא די מתון כל השנה. התנאים הטובים ביותר הם בין סוף האביב לסתיו, עם שיא עונת הנסיעות ביולי ואוגוסט.

נקודת ההתחלה – סן פרנסיסקו

טיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

המסע שלנו מתחיל בעיר התוססת סן פרנסיסקו. עיר זו היא שילוב מושלם של חיים עירוניים ומרחבים ירוקים שופעים, כאשר היהלום שבכתר הוא פארק שער הזהב. לאחר סיור בפארק, לכו לכיוון שכונת נורת' ביץ' (North Beach(, המרכז ההיסטורי של התרבות האיטלקית. אל תחמיצו את חנות הספרים המפורסמת סיטי לייטס (City Lights) ואת קפה ווסוביו (Vesuvio Cafe), בר מוזר השוכן בסמטת ג'ק קרואק. בדרככם החוצה, עשו סיבוב דרך צ'יינה טאון הנחשב לעתיק ביותר בצפון אמריקה ותחטפו כמה חטיפי גורמה בבניין המעבורת ההומה.

פלטון וסנטה קרוז

לאחר מכן, אנחנו יוצאים לעיירה הציורית סנטה קרוז, מקום שחובה לעצור שם יהיה ד'ווילס סלייד (Devil's Slide) שביל הליכה מרהיב בפסיפיקה, בשביל זה תוכלו לראות נופים עוצרי נשימה של 2 קילומטרים (1.3 מייל). לפני שתצללו לתוך תרבות הגלישה של סנטה קרוז, הקפידו לחקור את פלטון (Felton) – מקום מדהים עם מגוון רחב של עצים.

טיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

מעצי סקויה נישאים ועד מינים שונים של עצי אלון ואורן, מבקרים יכולים ליהנות מהאווירה השלווה שמציעים העצים בפלטון.

טיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

לבסוף, עשו את דרככם לסנטה קרוז, שם תוכלו לעשות טיול לאורך טיילת החוף של סנטה קרוז, המציעה שילוב מושלם של טיולים מרתקים, משחקי ארקייד, אוכל טעים ונופי חוף ציוריים, מה שמבטיח כיף משפחתי מענג. סנטה קרוז מציעה נופים מדהימים, מיערות סקויה הנמצאים סמוכים למסלולי ההליכה של הפארק הלאומי הנרי קאוול רדוודס (Henry Cowell Redwoods), תצורות סלע מרתקות ובריכות גאות (מקומות מבודדים של מי ים שנמצאים באזור הגאות והשפל של האוקיינוס) בנטוראל ברידג' וסטייט ביץ' (Natural Bridges and State Beach).

ביג סור

נעים דרומה, מגיעים לביג סור, היכן שהרים עטופים ביערות סקויה פוגשים את קו החוף הדרמטי. בביג סור תוכלו לחקור מספר פארקים ממלכתיים המציגים את נופי הטבע המגוונים של האזור. הפארק הלאומי פייפר ביג סור, הפארק הלאומי אנדרו מולרה והפארק הלאומי ג'וליה פייפר ברנס הם רק כמה דוגמאות למבחר שיש שם. עוד אטרקציה מופלאה בביג סור היא מפלי מ'ק-ווי (McWay Falls) – מפל ציורי הנשפך אל מפרץ חולי ויוצר סצנה ראויה למדהימה לצילום. תוכלו להתפעל מהמפל מצפייה לאורך כביש 1 או לצאת לטיול רגלי קצר כדי להתקרב ולהעריך את היופי של הפלא הטבעי הזה.

טיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

קמבריה

היעד הבא שלנו הוא קמבריה, שם תוכלו לעצור ליד חוף מונסטון, הידוע בקו החוף הציורי שלו ובשפע אבני הירח שיש לו (יכול להיות כמזכרת נהדרת לזיכרון מתוק מהטיול הזה). צאו עוד לגלות את שמורת חוות פיסקאליני – מקום המכיל שבילי חוף ציוריים עם למעלה מ-400 דונם של אדמה מוגנת. קמבריה מזמינה אתכם גם לחקור את האיסט וילג' ההיסטורי – האיזור המרכזי של העיר המלא בחנויות ייחודיות, גלריות לאמנות ובתי קפה.

מפרץ מורו (Morro Bay)

כשתמשיכו לטיול הכביש שלכם למפרץ מורו תפגשו את אחד משיאי הטיול הזה – סלע מורו האייקוני (Morro Rock), זהו פקק געשי עצום השולט במפרץ ומשמש כנקודת ציון. גודלו העצום והמראה הייחודי הופכים אותו למקום פופולרי עבור צלמים וחובבי טבע.

טיול בכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט

עם ההגעה למפרץ מורו, אנו ממליצים להתחיל את היום בביקור באמברקדרו, זהו רחוב ההומה על קו המים שלאורכו תמצאו חנויות, מסעדות וגלריות. כאן תוכלו להתענג על דגים טריים, לדפדף בין בוטיקים ייחודיים, ואפילו לצאת לסיור בסירה כדי להתבונן מקרוב על החיים הימיים המגוונים של המפרץ. חובבי טבע יאהבו מאוד את הפארק הלאומי של מפרץ מורו, המתהדר בלמעלה מ-2,700 דונם של יופי טבעי. בו יוכלו להתפנק בפעילויות חוצות כמו טיולים רגליים, צפרות ושייט קיאקים.

סן לואיס אוביספו (San Luis Obispo)

ממשיכים לסן לואיס אוביספו הידועה בזכות פלאי הטבע שלה, כמו הפארק הלאומי מונטנה דה אורו. פארק חוף הכולל צוקים מחוספסים, חופים יפייפים ונופים פנורמיים של האוקיינוס.

מתחילים את המסע שלכם במרכז העיר סן לואיס אוביספו, שם תוכלו לשוטט ברחובות שלאורכם חנויות ייחודיות, גלריות אמנות ומסעדות. האווירה התוססת והארכיטקטורה בסגנון ספרדי יוצרים אווירה מענגת, המזמינה את המבקרים לחקור את המטבח המקומי, רק תיזהרו שלא תתמכרו לטעם שלו.

אם אתם מחפשים להירגע על חוף הים, תוכלו לנסוע לחוף פיזמו (Pismo Beach), יעד פופולרי הידוע בקו החוף הטהור שלו ופעילויות נהדרות. בין אם אתם מחפשים להירגע על החופים, לצאת לגלישה או לטייל לאורך המזח חוף פיזמו יהיה אפשרות נהדרת עבורכם!

לוס אוליבוס וסולבנג

מתחילים בלוס אוליבוס, שם תיתקלו בעיירה מוזרה מוקפת בכרמים מתגלגלים. אזור זה ידוע בייצור היין שלו, תוכלו למצוא מספר רב של חדרי טעימות ויקבים שניתן לחקור. חובבי יין יכולים לטעום מגוון יינות, משרדונה ועד סירה, תוך שהם נהנים מהיופי של נופי הכרמים. אזור מרכז העיר המקסים של לוס אוליבוס מציע קניות בוטיק, גלריות אמנות ואפשרויות מאכלי גורמה.

בהמשך המסע תגיעו לסולבנג, שם תוכלו ליהנות מהארכיטקטורה בהשראה הדנית והאווירה השמחה. עיירה זו משדרת קסם מהעולם הישן, עם טחנות רוח, בנייני חצי עץ ורחובות מרוצפים. תוך כדי הטיול דרך סולבנג תוכלו לחקור את החנויות, המאפיות והמסעדות הייחודיות המציעות מאפים דניים, מלאכת יד מסורתית ומעדנים סקנדינביים.

סולבנג

סנטה ברברה

בהמשך טיול הכביש בסנטה ברברה תוכלו להתחיל את היום שלכם על ידי אכילת ארוחת בוקר בג'ניס בייקרי (Jeannine's Bakery), שם תוכלו ליהנות מתוצרת טרייה ואוכל איכותי. משם המשיכו לסטרנס וורף המציע מגוון פעילויות ואטרקציות למבקרים. תוכלו לטייל בנחת לאורך הרציף, וליהנות מנופים יפים של האוקיינוס ​​והנוף העירוני.

סנטה ברברה
                                        סנטה ברברה

אם אתם מוגבלים בזמן ואוהבים יין לכו על שביל היין העירוני – סנטה ברברה ידועה ביקבים המצוינים שלה, תוכלו לטעום מגוון יינות מקומיים, ללמוד על תהליך ייצור היין, ואפילו לקחת הביתה את הבקבוקים האהובים עליכם כמזכרות. לפני היציאה ללוס אנג'לס השתדלו לבקר לפחות בחוף אחד של סנטה ברברה ביניהם איסט ביץ', ווסט ביץ' ולידבטר ביץ'.

לוס אנג'לס .L.A

הטיול שלנו עוד מעט נגמר בנקודה של לוס אנג'לס. שם תוכלו לראות המון חופים יפים, וכמה מקומות לינה נפלאים שישפרו את החוויה שלכם באיזור. בסנטה מוניקה תמצאו חופים יפים וגם את מזח סנטה מוניקה האייקוני. למגע של יוקרה תוך מחזה של חוף עוצר נשימה, קחו בחשבון את מאליבו, הידועה בחופים המדהימים ובתי הסלבריטאים שלה. חוף הנטינגטון, הידוע גם בשם "עיר הגלישה", מציע תרבות גלישה תוססת ורצועה ארוכה של חופים חוליים. אם אתם מחפשים עיירת חוף אמנותית, לגונה ביץ' תרתק אתכם עם סצנת האמנות והחופים היפייפים שלו. ובשביל אווירת חוף נינוחה עם ארכיטקטורה בסגנון ספרדי, סן קלמנטה כנראה תיהיה הבחירה המושלמת בשבילכם.

סיום בסאן דייגו

התחנה האחרונה שלנו היא סאן דייגו, עיר תוססת הידועה בתרבות הגלישה, בהיסטוריה הצבאית שלה ובגן החיות המפורסם בעולם. תוכלו לטעום מהמטבח המקסיקני שלו הנחשב לתכשיט בכתר הקולינרי של סאן דייגו. אנו ממליצים לאכול בלאס קווטרו מילפאס (Las Cuatro Milpas) המסעדה שקיבלה ציון של 4.5 כוכבים באתר של "טריפאדוויזור" (TripAdvisor(. עכשיו, אחרי שהחוויה הקולינרית שלכם למה שלא תצאו לטיול נינוח לאורך החופים היפים של סאן דייגו, או אולי צאו למסע אל חנות המערות הייחודית של המקום? תמורת חמישה דולר בלבד, תוכלו לרדת במנהרה של 145 מדרגות לתוך מערת ים בת 200,000 שנה.

ראו עכשיו מחירים להשכרת רכב כדי לממש את הטיול הבא שלכם בכביש המדהים הזה

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן