עולם הארי פוטר

הקסם של עולם הארי פוטר – סיור מופלא בסטודיו האחים וורנר בלונדון

לחובבי סדרת הארי פוטר, סיור הסטודיו של האחים וורנר בלונדון הוא יעד שחובה לבקר בו. החוויה הסוחפת הזו מספקת הזדמנות ייחודית לחקור את הקסם של סרטי הארי פוטר, סדרת הסרטים המצליחה ביותר בכל הזמנים. הסיור מציע הצצה אל מאחורי הקלעים של התפאורות, האביזרים והתלבושות המוזרות המשמשים את הסרט, ומביאים לחיים את עולמו הקסום של הארי פוטר.

יום בעולם הקוסמים

הסיור מתחיל בתחנת ויקטוריה קואוצ' (Victoria Coach), שם אוטובוס יוקרתי מסיע את המבקרים לסטודיו האחים וורנר בלונדון. משך המסע כ-1.5 שעות, מכין את הבמה לחוויה הקסומה שמחכה להם.

עם ההגעה, המבקרים מתקבלים על ידי מגוון עצום של תפאורות, תלבושות ואביזרים מגניבים המשמשים בסרטי הארי פוטר. הם יכולים ללכת על אבני המרצפת המפורסמות של סמטת דיאגון, לראות אביזרים איקוניים כמו נימבוס 2000 של הארי והאופנוע של האגריד, ולחקור סטים בלתי נשכחים כמו החדר המשותף של גריפינדור, מעונות הבנים, הצריף של האגריד וכיתת השיקויים.

עולם הארי פוטר

על סיפון הוגוורטס אקספרס

אחד משיאי הסיור הוא ההזדמנות לבקר ברציף ¾9 ולרכוב על הוגוורטס אקספרס. המבקרים יכולים להצטלם עם עגלת מזוודות, ממש לפני שהיא נעלמת דרך הקיר וללכת דרך קרון הרכבת, בדיוק כמו שהארי, רון והרמיוני עשו בסרטים. חלק זה של הסיור כולל גם הצצה לאופן שבו צולמו סצינות הרכבת האייקוניות וגם הזדמנות לדפדף בין המטען של הדמויות האהובות עליכם.

בנק הקוסמים של גרינגוטס בעולם הארי פוטר

בפעם הראשונה אי פעם, מבקרים יכולים גם להיכנס לסט של בנק הקוסמים של גרינגוטס. חלק זה של הסיור כולל הליכה דרך בנק הקוסמים של גרינגוט'ס, קמרון לסטריינג', גלריית גובלינים ועוד… המבקרים יכולים להתפעל מעמודי השיש המרשימים ולגלות את התלבושות והתותבות השייכות לבוגרוד, לגריפוק ולבנקאים רבים אחרים של גובלין.

סיור הסטודיו של האחים וורנר בלונדון מציע חוויה ייחודית וסוחפת שמביאה לחיים את הקסם של סרטי הארי פוטר. בין אם אתם מעריצים מושבעים או צופים מזדמנים, הסיור הזה בטוח ישאיר אתכם עם הערכה עמוקה יותר לאומנות שהושקעה ביצירת הסדרה האהובה הזאת.

למציאת כרטיסי טיסה ללונדון לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן