מלונות בתאילנד עם נופים

מלונות בתאילנד עם נופים עוצרי נשימה!

תאילנד, המתהדרת ביופייה הטבעי, החל מההרים הצפוניים המתנשאים ועד לחופים הבתוליים הלבנים של הדרום, מציעה מלונות רבים שיאפשרו לכם את הנופש המושלם עם חוויית נופים שאין בשום מקום אחר בעולם! הצטרפו אלינו למדריך 'מלונות בתאילנד עם נופים עוצרי נשימה' ותגלו מה היא העדיפות הכי טובה למי שמחפש מלון עם נוף יפה בתאילנד.

לבואה במגדל סטייט בבנגקוק (Lebua at State Tower)

ממוקם בלב התוסס של בנגקוק, Lebua at State Tower הוא מלון יוקרתי המספק נופים מרהיבים של נהר צ'או פראיה ושל קו הרקיע המרשים של העיר. הוא גם מארח את ורטיגו, אחד הברים המבוקשים על הגג בבנגקוק, המפורסם בקוקטיילי השקיעה שלו.

בניאן טרי סמוי בקוסמוי  (Banyan Tree Samui)

אתר נופש הממוקם על החוף הצפון-מזרחי של קו סמוי, ומציע נוף מרהיב של מפרץ למאי. הווילות של אתר הנופש, השוכנות על צלע צוק, מתהדרות בבריכות אינסוף פרטיות ובנופים מרהיבים של האוקיינוס.

רעיה הריטייג', צ'אנג מאי (Raya Heritage)

מלון בוטיק מקסים השוכן בליבה של צ'יאנג מאי, ומספק נופים מרשימים של נהר פינג. הוא כולל מרפסת גג, מקום שליו לספיגת הנוף העירוני.

ששת החושים יאו נוי, מפרץ פאנג נגה (Six Senses Yao Noi)

אתר נופש הממוקם על אי פרטי במפרץ פאנג נגה, מציע נופים מהפנטים של צוקי אבן הגיר ומי הטורקיז. הווילות של אתר הנופש שוכנות על צוקים אלה, וכוללות בריכות צלילה פרטיות ונופים מרהיבים של המפרץ.

אוקורה פרסטיג' בבנגקוק (Okura Prestige)

מלון הממוקם בלב ההומה של בנגקוק, הוא מלון יוקרתי עם נוף מדהים של נהר צ'או פראיה ושל קו הרקיע של העיר. הספא של המלון כולל מרפסת גג, המציעה פרספקטיבה מוגבהת של הנהר והעיר.

אננטרה ריבר סייד בבנגקוק (Anantara Riverside)

אתר נופש זה שוכן על גדות נהר צ'או פראיה. הוא מספק נופים מדהימים של הנהר ושל קו הרקיע של העיר, עם חדרים וסוויטות הכוללים מרפסות פרטיות המשקיפות על הנהר.

מלון טריסארה בפוקט (Trisara)

מלון הממוקם בחוף המערבי של פוקט, ומציע נופים מעוררי כבוד של ים אנדמן. הווילות של אתר הנופש הממוקמות בצוקים כוללות בריכות פרטיות עם שפת אינסוף ונוף מרהיב של האוקיינוס.

מלון אמנפורי בפוקט (Amanpuri)

אתר נופש הממוקם על החוף המערבי של פוקט, מתגאה בנופים המדהימים של ים אנדמן. הווילות של אתר הנופש שוכנות בגנים טרופיים שופעים ומציעות בריכות פרטיות ונוף פנורמי לים.

לבחירה אופטימלית, קחו אתכם את הטיפים הבאים בעת בחירת מלון עם בשביל נוף נהדר בתאילנד-

מיקום המלון הוא המפתח. בחרו מלון במרכז העיר בבנגקוק או בצ'אנג מאי עבור נופים של העיר, או מלון חוף בפוקט או בקוסמוי עבור נופים של האוקיינוס.
זמן הביקור שלכם ישפיע על הנוף. ביקור במהלך העונה היבשה יספק נופים ברורים יותר של הנוף.
זכרו את התקציב שלכם. בעוד שמלונות יוקרה מציעים בדרך כלל את הנופים הטובים ביותר, יש הרבה אפשרויות ידידותיות לתקציב שגם מציעים נופים נהדרים.

אל תשכחו לקרוא ביקורות לפני ההזמנה. הם יספקו תובנות על הנופים מחדרים וסוויטות במלונות שונים.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן