מלונות בתאילנד לחיות מחמד

מלונות בתאילנד לחיות מחמד

תאילנד, המפורסמת בזכות התרבות התוססת, הנופים עוצרי הנשימה והחופים היפים, מעניקה קבלת פנים חמה גם לבני משפחתכם בעלי ארבע הרגליים. אם אתם חושבים על טיול עם החבר הפרוותי שלכם, הכנו לכם מדריך על מלונות בתאילנד לחיות מחמד אשר יתנו לכם מענה לחוויית חופשה נהדרת עבורכם ועבור החבר הפרוותי שלכם!

רוזווד פוקט (Rosewood Phuket)

מלון זה יגביר את מנת היוקרה עם העמדה הידידותית שלכם לחיות מחמד. חבילת "Paws & Claws" הייחודית שלו תפנק את חיית המחמד שלכם עם קבלת פנים מגניבה, מיטת כלב נוחה וקערה. בנוסף, יש להם מכשיר כלבים ומספרה לחיות מחמד כדי לספק את כל צרכי חיית המחמד שלכם.

אתר הנופש מורינג (The Mooring Resort)

אתר נופש המשקיף על ים אנדמן, יספק לכם מקלט חוף פרטי עבורכם ועבור חיית המחמד שלכם. תוכלו למצוא מגוון פעילויות שונות כגון שחייה, שיזוף וטיולים לחיית המחמד שלכם.

מלונות בתאילנד לחיות מחמד

להשוואת מחירים והזמנת מלון לחצו כאן

אנסטסיה וילה ליד הים בהואה הין (Anantasila Villa by the Sea)

אנסטסיה וילה היא בחירה מושלמת עבור אלה המחפשים לינה מרווחת ומפוארת. אנסטסיה כוללת בריכה פרטית, גינה שופעת ואזור ברביקיו, וגם חוף ידידותי לחיות מחמד שנמצא בקרבת מקום.

בוטיק פייס פוקט (The Pace Phuket Boutique Resort)

עבור שלווה עטופה בצמחייה, חישבו על אתר הנופש בוטיק פייס פוקט. מלבד בריכת השחייה הסטנדרטית, הספא ומרכז הכושר, הם גם מקבלים בברכה חיות מחמד בכל החדרים ואפילו מתהדרים בפארק כלבים באתר.

מלון סיאם קמפינסקי בבנגקוק (Siam Kempinski Hotel in Bangkok)

מלון שאפשר לסכם אותו ב-3 מילים "התגלמות של יוקרה". ממוקם בין אטרקציות בעיר, מלון זה מרחיב את האירוח שלו לחיות מחמד בכל החדרים וכולל גם ספא אקסקלוסיבי לחיית  המחמד שלכם.

מלון סטנדרט בנגקוק (The Standard Bangkok Mahanakhon)

פנינה נוספת של בנגקוק, מלון סטנדרט מפורסם בבר על הגג שלו המציע נופים פנורמיים של העיר. גם להם יש חבילת "Paws & Claws", מה שמבטיח שחיית המחמד שלכם תרגיש רצויה בדיוק כמוכם.

מלון 'לובי התאנה' – בוטיק בבנגקוק (The Fig Lobby – boutique hotel in Bangkok)

מלון לובי התאנה נחשב לנווה מדבר של רוגע המוקף בצמחייה. בנוסף למתקנים הסטנדרטיים, הם מקבלים בברכה חיות מחמד בכל החדרים ויש להם גינת כלבים ייעודית.

מלון שמה יאן-אקאט בנגקוק (Shama Yen-Akat Bangkok)

מלון הממוקם בשכונה אופנתית, ימקם אתכם בקרבת מסעדות וברים פופולריים. גם חיית המחמד שלכם תרגיש בפינוק המתרחש כאן, הודות לחבילת "Paws and Claws".

אוהל קונוק בבאן הואיי דואה (Tent KONOK In Ban Huai Dua)

לחוויה יוצאת דופן, נסו את מחנה האוהלים קונוק. המפלט המבודד הזה עוסק כולו בקשר עם הטבע. חיות מחמד מתקבלות בברכה בכל האוהלים, ויש גם גינת כלבים העומדת לרשותכם.

אמנם אלו הם כמה מהמלונות הידידותיים לחיות מחמד המובילים בתאילנד, אבל חשוב מאוד לבדוק את המתקנים של המלון ואת מדיניות "חיית המחמד" שלהם, כדי להבטיח שחיית המחמד שלכם תהיה נוחה ומטופלת כראוי.

עוד דברים שכדאי לדעת לפני טיול או נופש עם חיית המחמד שלכם לתאילנד 

ראשית, חיית המחמד שלכם חייבת להחזיק בתעודת בריאות תקפה המכריזה שהיא נטולת מחלות. שנית, ודאו שלחיית המחמד שלכם יש שבב מיקרו וגם שהיא מחוסנת נגד כלבת. לבסוף, הכריזו על חיית המחמד שלכם למכס עם ההגעה לתאילנד.

עם קצת הכנה מראש, זה בהחלט אפשרי ליהנות מחופשה תאילנדית בלתי נשכחת עם חיית המחמד האהובה שלך.

להשוואת מחירים והזמנת מלון לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן