מלונות בתאילנד לאוהבי אמנות

מלונות בתאילנד לאוהבי אמנות

לחוות את סצנת האמנות המרהיבה והמגוונת של תאילנד עם מלונות בתאילנד לאוהבי אמנות. תאילנד היא מדינה המתהדרת בתערובת מענגת של אמנות עתיקה ומודרנית, המשתקפת בכל דבר, החל מהמקדשים ההיסטוריים ועד למיצבי אמנות עכשווית. חובבי אמנות ישמחו משפע של אפשרויות שמציעים מלונות תאילנדים, כל אחד מבטיח מפגש ייחודי ושובה לב עם מגרש האמנות.

הסוכותאי בנגקוק (The Sukhothai Bangkok)

מלון 5 כוכבים המגלם יוקרה, ומציע לאורחים אוסף אמנות מרשים הכולל יצירות של אמנים תאילנדים מפורסמים כמו ת'ואן דוצ'ני ומונטיין בונמה. הוא מכיל גם את מרכז האמנות של ג'ים תומפסון, מוזיאון המציג מגוון של טקסטיל וחפצים תאילנדיים.

להשוואת מחירים והזמנת מלון לחצו כאן

מנדרין אוריינטל בבנגקוק (The Mandarin Oriental)

מלון הידוע בתמיכתו הבלתי מעורערת בתחום האמנויות, מלון אייקוני זה כולל תערוכת אמנות תאילנדית קבועה בלובי שלו ומארח באופן קבוע אירועי אמנות ומגוון תערוכות.

מלון פנינסולה בבנגקוק (The Peninsula Bangkok)

מלון פנינסולה נערץ בזכות השירות המצטיין ואוסף האמנות המדהים שלו. לובי המלון מעוטר בציור קיר בולט של צ'אלרם-צ'אי קוסיטפייפט , עם יצירות אמנות שונות אחרות הפזורות ברחבי המלון.

מלון סיאם קמפינסקי בבנגקוק (The Siam Kempinski Hotel)

ממוקם בלב הרובע ההיסטורי של בנגקוק, מלון חמישה כוכבים זה מציג מספר מיצבי אמנות, כולל ציור הקיר המפואר של קמין לרצ'איפראסרט.

מלון צ'טריום ריברסייד בבנגקוק (The Chatrium Hotel Riverside)

מלון 5 כוכבים הממוקם על שפת הנהר כולל אוסף אמנות מרהיב עם יצירות של אמנים תאילנדים ובינלאומיים כאחד. תוכלו גם למצוא שם גלריית אמנות המארחת תערוכות קבועות.

מלון W בנגקוק (The W Bangkok)

מלון הידוע באווירה הטרנדית ובאוסף האמנות האקלקטי שלו, הלובי של המלון מארח מיצב נכבד של האמן התאילנדי נאווין רוואנצ'איקול, עם מגוון יצירות אמנות שונות ברחבי המלון.

מלון אווני פלוס ריברסייד בבנגקוק (The Avani+ Riverside)

מלון 5 כוכבים הממוקם לצד גדות הנהר הציורי, מלון זה מארח מספר מתקני אמנות, כולל ציור קיר מפואר של סומבון סיריבון, ומקיים גלריית אמנות עם תערוכות קבועות.

מלון ליבואה מגדל סטייט בבנגקוק (Lebua at State Tower)

לא רק ידוע בנופים עוצרי הנשימה של בנגקוק ובאירוח המפואר שלו, ליבואה גם כולל כמה מתקנים אמנותיים, כולל ציור קיר מפואר של מונטיאן בונמה.

מעבר למלונות אלו תאילנד מתגאה במגוון מוזיאוני אמנות וגלריות שבהחלט שווה ביקור. מקומות בולטים כוללים את הגלריה הלאומית של תאילנד, מרכז האמנות ג'ים תומפסון ו"מוקה" בנגקוק. מספר גלריות וחללי תצוגה קטנים יותר מציעים גם מופעי ראווה של אמנים מקומיים.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן