מלונות בקנדה על שפת האגם

מלונות בקנדה על שפת האגם

קנדה הידועה בשלל האגמים הציוריים שלה, המשמשים ממש כתפאורה מושלמת לכמה מהמלונות המשובחים ביותר במדינה על שפת האגם. לפניכם שבעה מהמקומות הקסומים ביותר על שפת האגם שתוכלו למצוא בקנדה!

פיירמונט שאטו לייק לואיז (Fairmont Chateau Lake Louise)

פיירמונט שאטו לייק הממוקם באלברטה הוא יותר מסתם מלון, אלא הוא יותר נחשב לסמל לאומי. שוכן על שפת אגם לואיז, אחד המראות עוצרי הנשימה של הרי הרוקי הקנדיים, הוא מתגאה בנופים מלכותיים של האגם ובפסגות המקיפות אותו. זהו מקום מפלט עבור נופשי קיץ וגם חובבי ריגושים בחורף.

ניטה לייק לודג' (Nita Lake Lodge)

דמיינו מקום מפלט מפואר בוויסלר, קולומביה הבריטית, עם אגם ניטה השלו המשמש כחצר האחורית שלכם. זהו אכן ניטה לייק לודג'. מקום מפלט יוקרתי הכולל ספא, מרכז כושר ומבחר מסעדות, זהו מקום אידיאלי עבור משפחות וזוגות המחפשות שקט ופינוק.

אמרלד לייק לודג' ((Emerald Lake Lodge

בלב הפארק הלאומי יוהו, קולומביה הבריטית, שוכן אמרלד ל'ייק (אגם) לודג' הכפרי. האכסניה יושבת על שפת אגם קרחוני הנקרא אמרלד ל'ייק, בהרי הרוקי הקנדיים. מקום זה מציע מגוון של בקתות מוזרות המשקיפות על המראה המדהים הזה של האגם. מטיילים, דייגים וחובבי שייט ימצאו בו מפלט מושלם להרפתקאותיהם.

מוסקוקה ביי אין (Muskoka Bay Inn)

ממוקם על חופי אגם מוסקוקה באונטריו ופשוט מגלם קסם ושלווה הרמונית. כל החדרים והסוויטות מציעים נוף מרהיב לאגם, מה שהופך אותו למקום מפלט פופולרי הן עבור משפחות והן עבור זוגות המחפשים חופשה שלווה ושקטה.

אלגונקווין פארק אין (Algonquin Park Inn)

ממוקם על חוף האגם הבתולי של שני הנהרות בפארק אלגונקווין אונטריו, זוהי אכסניה כפרית ומזמינה. הבקתות שלה מציעות נופים עוצרי נשימה של האגם, מה שהופך אותו למרכז אידיאלי עבור חובבי טבע המעוניינים לטייל, לעשות קמפינג ודיג.

טירת ווסטין הארבור

שוכן בצורה מלכותית על חופי אגם אונטריו. לא רק שהוא מציע נופים פנורמיים של האגם, אלא הוא גם מספק נוף מדהים של קו הרקיע השוקק של טורונטו. עם ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות, זהו מקום מועדף עבור נוסעים עסקיים שרוצים לנפוש.

ניאגרה פולס מריוט (Niagara Falls Marriott Fallsview)

שוכן בקצה מפלי הניאגרה אונטריו. מלון זה מציע מיקום בשורה הראשונה ליופיים הכובש של המפלים המעוררי כבוד, יחד עם שירותים כגון ספא, מרכז כושר ואפשרויות אוכל רבות. ביקור זה הוא חובה עבור תיירים ומקומיים כאחד.

להשוואת מחירי מלונות לחצו כאן

להשוואת מחירי הוסטלים ואכסניות לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן