מלונות בקנדה לחיות מחמד

מלונות בקנדה לחיות מחמד – חוויית לינה עם החבר הפרוותי שלכם!

קנדה היא גן עדן לאוהבי חיות מחמד, עם שלל מלונות שיחבקו בשמחה ובחום את חבריכם הפרוותיים. בואו לגלות את הקסם של מלונות בקנדה לחיות מחמד, סיקרנו לפניכם את הכי טובים ומפורסמים שיש!

מלון פיירמונט באנף ספרינגס (Fairmont Banff Springs)

שוכן בפארק הלאומי באנף, מלון מפואר זה מציע נוף הררי פשוט עוצר נשימה. הם לא רק מקבלים בברכה כלבים בכל החדרים שלהם, אלא גם מספקים "שוער לחיות מחמד" מיוחד כדי לתכנן את כל הפעילויות שממוקדות בחיית המחמד שלכם.

מלון וויקנניש אין (Wickaninnish Inn)

ממוקם בטופינו – קולומביה הבריטית, מלון 5 כוכבים זה הוא פשוט מקום מפלט עבור חיות מחמד ובעליהן. המדיניות לחיות המחמד שלו משתרעת על פני קבלת כלבים בכל חדרי האירוח, ומשודרג עוד יותר על ידי חוף הצמוד אליו, מיוחד עבור חיות המחמד שמגיעים למלון הזה. בנוסף, צוות המלון הוכשר לענות על הצרכים של חיית המחמד שלכם, מה שמבטיח לכם וכמובן לחבר הפרוותי שלכם חופש מהנה ורגוע.

מלונות בקנדה לחיות מחמד – להזמנת מלון והשוואת מחירים לחצו כאן

מלונות דלתא של מריוט (Delta Hotels by Marriott Toronto)

ממוקם בטורונטו, מלונות דלתא של מריוט בטורונטו מבטיחים שחיית המחמד שלכם תרגיש בבית. מלבד קבלת הפנים של כלבים בכל חדרי האירוח שלהם, הם גם מתהדרים בפארק ייחודי לחיות מחמד להנאת וסיפוק חיית המחמד שלכם.

מלון לה ז'רמן קוויבק (Hotel Le Germain Quebec)

מלון לה ז'רמן קוויבק, השוכן בלב קוויבק סיטי, מרחיב את האירוח שלו עבור החברים הפרוותיים שלכם. במלון הזה החבר הפרוותי שלכם יקבל פינוק מיוחד עם "תפריט לחיות מחמד, תכונה ייחודית זו מבטיחה שחיית המחמד שלכם תוכל ליהנות גם מחוויה קולינרית, מה שמעלה את חווית המלון והנופש עבורם. בנוסף לכך, המיקום המרכזי של המלון יתן לכם גישה נוחה לפארקים ומרחבים ידידותיים לחיות מחמד בתוך העיר עצמה.

מלון וסוויטות מוס (Moose Hotel and Suites)

ממוקם בוויניפג, מה שמייחד את המלון הזה שהוא תופס באמת את המהות של מוסד ידידותי לחיות מחמד. המלון לא רק מאפשר כלבים בכל חדרי האירוח, אלא הוא גם מספק "ספא לחיות מחמד" ייחודי, מה שמבטיח שחברכם הפרוותי יוכל ליהנות מחווית פינוק יוקרתית במיוחד. תכונה מיוחדת זו מוסיפה נופך של פינוק לשהות חיית המחמד שלך, וגורמת להם להרגיש באמת מוערכים ומטופלים.

קוסט קואל הרבור בוונקובר (Coast Coal Harbour Vancouver Hotel by APA)

מלון זה הממוקם בונקובר, יהיה בחירה מצוינת עבור חיות מחמד. אחד המאפיינים הייחודיים של המלון הוא מתן "מיטת חיות מחמד" מיוחדת הזמינה לפי בקשה. פרט זה מראה את המחויבות של המלון לנוחיותם של החברים הפרוותיים שלכם, הם יוכלו להירגע בסטייל בזמן שאתם תהנו מנופים מדהימים של העיר.

מלון פיירמונט רויאל יורק בטורונטו (Fairmont Royal York)

מלון היסטורי זה אינו רק ידידותי לחיות מחמד, אלא הוא גם מספק שירות ייחודי של "שמירת חיות מחמד" הזמין על פי בקשה. דבר זה מבטיח שחיות המחמד שלכם יטופלו כראוי אם במידה תצטרכו לצאת החוצה. בנוסף לכך, מיקומו המרכזי של המלון מאפשר גישה נוחה למספר פארקים עירוניים שיהיו טובים לטיול יחד עם חיית המחמד שלכם.

אתר הנופש אלגונקווין בסנט אנדרוז (Algonquin Resort in St. Andrews by-the-Sea)

אתר נופש זה ממוקם בניו ברונסוויק, נותן מענה לחברים פרוותיים עם מדיניות חיית המחמד שלו, בוודאי מבטיח שהם יתקבלו בברכה בכל חדרי האירוח. מיקומו של אתר הנופש, השוכן ליד הים, מספק סביבה אידיאלית עבור חיות מחמד ליהנות מטיולים ארוכים לאורך החוף ומאוויר ים מרענן. השטח הנרחב מציע גם שפע של מקום לכלבים לחקור ולשחק.

מלון פיירמונט שאטו מונטבלו בקוויבק (Fairmont Le Chateau Montebello)

מקום ייחודי ונפלא לאוהבי חיות מחמד. מדיניות המלון ידידותית לחיות מחמד מבטיחה קבלת פנים חמה לכלבים בכל חדרי האירוח. מה שמייחד את המקום הזה הוא השטח הנרחב שלו והקרבה לטבע. מקום זה מציע לחיית המחמד שלכם שפע של מקום לשחק, תוך הזדמנות לחוות את החוץ של האזור במיטבו. צוות המלון מצויד היטב כדי לספק את צרכי חיית המחמד שלכם, מה שמבטיח להם שהות נוחה. עם השילוב של יוקרה, נוחות וסביבה ידידותית לכלבים, מלון זה מהווה מקום נופש אידיאלי גם לכם וגם לחבר הפרוותי שלכם.

כמה טיפים נוספים שכדאי לקחת בחשבון לפני תכנון הטיול והחופשה עם חיית המחמד שלכם-

  • זכרו לבדוק באתר האינטרנט של המלון או להתקשר לדלפק הקבלה שלהם לקבלת מידע על מדיניות חיות המחמד שלהם.
  • זכרו להביא את רישומי החיסונים של חיית המחמד שלכם.
  • בדקו אם היעד המתוכנן שלכם ידידותי עבור חיות מחמד.
  • נקו תמיד אחרי חיית המחמד שלכם בשטחים ציבוריים (בישראל דיי התרגלנו כבר לזה).
  • היצמדו לכל הכללים והתקנות של המקומות שבהם אתם מבקרים.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן