מלונות בקנדה לאוהבי קניות

מלונות בקנדה לאוהבי קניות – חווית חופשת קניות שאי אפשר לתאר!

אם אתם אוהבי קניות אז טיול בקנדה הוא משהו שיכול להתאים לכם. החל מבוטיקים יוקרתיים, קניוני אאוטלט ועד לשוקי פשפשים יש פשוט מהכל! צאו איתנו למסע עם המדריך 'מלונות בקנדה לאוהבי קניות' בו נספר לכם על המלונות שקרובים למקומות הכי מגניבים שיש בעולם הקניות!

מלון ריץ-קרלטון בטורונטו (The Ritz-Carlton)

ממוקם בלב רובע הקניות של העיר, נמצא במרחק צעדים ספורים ממרכז איטון ומיורקוויל. למלון יש מרכז קניות משלו, עם מגוון בוטיקים יוקרתיים, בנוסף לכך תיהיה לכם גישה ישירה למערכת PATH התת-קרקעית המדהימה בטורונטו (רשת מנהרות תת קרקעיות להולכי רגל), שם תוכלו למצוא חנויות נוספות לטיול הקניות שלכם.

מלון פיירמונט רויאל יורק בטורונטו (Fairmont Royal York)

פיירמונט רויאל יורק הוא עוד אפשרות מצוינת עבור אוהבי קניות בטורונטו. המלון ממוקם ממש מול מגדל CN ומרכז רוג'רס, והוא נמצא במרחק הליכה מיעדי קניות פופולריים רבים אחרים, כמו קווין סטריט מערב ורובע האופנה.

מלונות בקנדה לאוהבי קניות – להזמנת מלון לחצו כאן

מלון לה ז'רמן במונטריאול (Hotel Le Germain)

מלון בוטיק מסוגנן השוכן בעיר העתיקה של מונטריאול. המלון נמצא במרחק הליכה מיעדי קניות פופולריים רבים, לרבות קודיאר דאס ספקטקל'ס, רחוב וולינגטון, ופלייס דאס פסטיבל.

מלונות דלתא בוונקובר (Delta Hotels by Marriott Vancouver Downtown)

ממוקם בלב רובע הקניות של העיר ונקובר, ונמצא במרחק צעדים ספורים מרחוב רובסון וממרכז הפסיפיק. למלון יש מרכז קניות משלו. תוכלו למצוא שם מגוון חנויות, וגם גישה ישירה למערכת התחבורה הציבורית סקיי-טריין, המתחברת לחנויות נוספות.

פיירמונט שאטו בויסלר (Fairmont Chateau Whistler)

מלון 4 כוכבים הממוקם בלב ויסלר שקיבל דירוג משתמשים של 4.6 (מתוך 5). בקרבה גדולה של המלון הזה תוכלו למצוא מגוון חנויות, כולל בוטיקים יוקרתיים, גלריות אמנות וחנויות מזכרות. נמצא גם במרחק הליכה מיעדי קניות פופולריים רבים אחרים.

מלון הקיסרית פיירמונט בעיר ויקטוריה (Fairmont Empress)

מלון השוכן במרכז התרבות וההיסטוריה בויקטוריה, ממוקם בנמל הפנימי של ויקטוריה. המלון נמצא במרחק הליכה מיעדי קניות פופולריים רבים, כגון גברנמנט סטריט וסמטת פאן-טאן.

טירת ווסטין הארבור בטורונטו (Westin Harbor Castle)

טירת ווסטין הארבור הוא מלון על קו המים הממוקם ברובע הרבור-פרונט של טורונטו. המלון נמצא במרחק הליכה מיעדי קניות פופולריים רבים, כגון מרכז הרבור-פרונט, מגדל CN ומרכז רוג'רס.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן