מלונות בפריז לאוהבי אמנות

מלונות בפריז לאוהבי אמנות – גן עדן לחובבי אמנות

חוץ מזה שפריז היא עיר הידועה כמוקד אמנות ותרבות, תוכלו גם למצוא שם מגוון מלונות שנועדו לאותם אנשים שהם ממש עפים על אמנות. הנה לכם טעימה ממלונות בפריז לאוהבי אמנות

לה רויאל מונסו ראפלס פריז (Le Royal Monceau Raffles Paris)

מלון מפואר השוכן ברובע ה-8, המציג את הגאונות של פיליפ סטארק. עם גלריית האמנות העכשווית וחנות הספרים שנמצאת באתר, תוכלו לשקוע באווירה האמנותית ממש מהרגע שתכנסו פנימה. בנוסף, ישנו גם אחראי אמנות לשירותכם לארגון סיורים בלעדיים במוזיאונים או ליצירת קשר עם סוחרי אמנות אחרים.

פארק הייאט פריז ונדום (Park Hyatt Paris Vendome)

פנינה נוספת ברובע ה-8, פארק הייאט – מלון מפואר המכיל אוספי אמנות מגוונים תוך שהוא מקשט את החללים הציבוריים שלו ביצירות מאגדות אמנות כמו אנדי וורהול, ג'ף קונס ודמיאן הירסט. בנוסף לכך הוא מארח מגוון אירועים ממוקדי אמנות לאורך השנה, כולל הופעות אמנים ושיחות גלריה.

מלון דרווינג (Drawing hotel)

שוכן לו שם ברובע המארה האופנתי, זהו מלון דרווינג, מלון בוטיק המהווה אוצר של אמנות אקלקטית. החדרים שלו מציגים עבודות של אמנים מקומיים, וחלל הגלריה של המלון מארח מערך מתחלף של תערוכות שונות.

מלון לה פיגאל (Le Pigalle)

עבור אלה עם תקציב מצומצם יותר, מלון לה פיגאל יכול להיות ההתאמה המושלמת. ממוקם ברובע פיגאל האטרקטיבי, המפורסם בסצנת אמנות הרחוב המשגשגת שלו, חדרי המלון מציגים אמנות של אמני רחוב מקומיים. הוא מתהדר גם במרפסת גג המציעה נוף שובה לב של הסאקרה-קר.

מלון לה מוריס (Le Meurice)

לה מוריס האגדי ברובע הראשון הוא חלומו של כל חובב אמנות, הוא מציע מקומות אירוח מפוארים ואוסף אמנות מרשים הכולל יצירות של אמנים כמו רמברנדט, רנואר ומונה. המלון גם מארח מגוון אירועים המתמקדים באמנות, לרבות תצוגות אופנה וארוחות ערב חגיגיות.

ד'ה אקדמי אטדס ארט (Hotel des Academies et des Arts)

מלון זה קצת מוזר במבט חטוף וממוקם ברובע הלטיני, שוכן בבניין שראשיתו במאה ה-17. המלון מציג יצירות של אמנים מקומיים בחדריו ומציע שירותים בהשראת אמנות כמו ספרייה ומרפסת גג עם נוף של הפנתיאון.

בנוסף למלונות המדהימים הללו, ישנם עוד מקומות רבים בפריז שבהם חובבי אמנות יכולים להיפגש וליצור אינטראקציה חברתית לאותו תחום עניין זה (אומנות). רובע המארה, עם גלריות האמנות הרבות שלו ומוזיאון פיקאסו ומרכז פומפידו, הוא מקום כזה. רובע מונמארטר הוא מקום אמנות נוסף, עם שפע של ציורי קיר ובוודאי לא נשכח את בזיליקת סקרה-קר (Sacré-Coeur) המהפנטת. כמובן, הטיול הפריזאי שלכם לא יהיה שלם בלי ביקור במוזיאון הלובר האייקוני, ביתו של אחד מאוספי האמנות מעוררי ההשראה שקיים בעולם.

להשוואת מחירים והזמנת מלון לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן