מלונות בלונדון למשפחות

מלונות בלונדון למשפחות – חוויית המשפחה שתגניב לכם את החופשה

סיור בלונדון עם ילדים יכול להפוך להרפתקה פנטסטית, אבל לפעמים זה יכול להיות קצת מאיים עבור משפחות עם ילדים צעירים. בחירת המלון הטוב בלונדון למשפחות היא המפתח ליצירת חופשה נינוחה ומהנה. חשוב לבחור מקומות לינה מתאימים לכל אחד מבני המשפחה. אז בואו לא נבזבז זמן ונצלול לכמה מהמלונות הטובים ביותר בלונדון למשפחות.

אתניאם הוטל & רזידנסז (The Athenaeum Hotel & Residences)

ממוקם ברובע מייפייר היוקרתי, אתניאם הוטל & רזידנסז הוא מלון מפואר בדירוג 5 כוכבים שמקבל משפחות בזרועות פתוחות. יש להם מועדון ילדים ואפילו שירותי בייביסיטר.

מלון צ'סינגטון ספארי (Chessington Safari Hotel)

לאלו המחפשים חוויה ייחודית יותר, מלון צ'סינגטון ספארי הנמצא בדירוג 4 כוכבים ממוקם מעט מחוץ ללונדון, מלון זה הוא ביתו של פארק ספארי משלו. הילדים שלכם ישמחו לראות אריות, נמרים, פילים ועוד. המלון גם כולל פארק מים, אזור משחקים לגילאים קטנים ומועדון ילדים.

לה מרידיאן פיקדילי

בלב הווסט אנד ההומה של לונדון, תמצאו את לה מרידיאן פיקדילי, מלון 5 כוכבים. הליכה קצרה משם תיקח אתכם לאטרקציות פופולריות כמו ארמון בקינגהאם, מצודת לונדון ורחוב אוקספורד. המלון מתהדר גם במועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה לבילוי משפחתי.

מלון הבית הלבן מליה (The White House Malia)

אפשרות נוספת בלב מייפייר היא בית הלבן מליה הנמצא בדרגת 4 כוכבים. לא רק שהוא קרוב לאטרקציות כמו ארמון בקינגהאם, הייד פארק ואוקספורד סטריט, אלא הוא גם מספק שירותים כמו מועדון ילדים, שירותי שמרטפות ובריכת שחייה.

נובוטל לונדון ווסט (Novotel London West)

אם אתם מחפשים להישאר בווסט אנד, כדאי לחשוב על מלון נובוטל ווסט, מלון 4 כוכבים זה נמצא במרחק צעדים ספורים מאטרקציות מובילות כמו רחוב אוקספורד, רחוב ריג'נט וכיכר פיקדילי. בנוסף, הוא מגיע עם מגוון מתקנים מותאמים למשפחה, לרבות מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה.

מלון דורצ'סטר קולקשיין (Dorchester Collection)

מלון 5 כוכבים מדהים הממוקם במייפייר, למלון זה מסורת חזקה של אירוח משפחות. הוא מציע שירותים כמו מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה.

ד'ה גרוב (The Grove)

לאלו המעדיפים סביבה כפרית, מלון דה גרוב, מלון 4 כוכבים הממוקם באזור הכפרי של סארי, מציע פארק עצום ומתקנים כמו מועדון ילדים, בריכת שחייה ומגרש טניס.

מיילסטון & רזידנסס (The Milestone Hotel & Residences)

ברובע צ'לסי האופנתי, תמצאו את מלון מיילסטון & רזידנסס, מלון 5 כוכבים הממוקם ליד אטרקציות פופולריות כמו צ'לסי פיזיק גארדן וגלריית סאצ'י. המלון מציע גם שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה.

רובנס בארמון (The Rubens at the Palace)

מלון 4 כוכבים השוכן ברובע וסטמינסטר, במרחק הליכה מאטרקציות כמו ארמון בקינגהאם, בתי הפרלמנט והביג בן. הוא מספק מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, לרבות מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת שחייה.

פארק פלאזה קאונטי הול (Park Plaza County Hall London)

לבסוף, ברובע סאות'בנק המגניב של לונדון נמצא המלון פארק פלאזה קאונטי הול המציע למשפחות גישה נוחה לאטרקציות מובילות כמו רויאל פסטיבל הול, "עין לונדון" וטייט מודרן (London Eye, Royal Festival Hall וה-Tate Modern). המלון מציע מגוון שירותים משפחתיים, לרבות מועדון ילדים ושירותי בייביסיטר.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן