מלונות בלונדון לחובבי אמנות

מלונות בלונדון לחובבי אמנות – חווית חופשה מלאת אמנות בלונדון

העשירו את שהותכם בלונדון באירועים ואוספים אמנותיים מדהימים, והפכו את הביקור שלכם לחוויה אמנותית מגניבה וסוחפת. בואו נצלול יחד אל לב סצנת האמנות התוססת של לונדון, עם המדריך שלנו "מלונות בלונדון לחובבי אמנות" שיחשוף בפניכם מבחר של מקומות לינה שנחשבים לטובים ביותר בלונדון שבהם אמנות ונוחות משתלבים זה בזה.

מלון לונדון אדיש'ן (The London EDITION)

מלון מפואר השוכן בפיצרוביה. המקום הזה נושם היסטוריה, לאחר שאירח אנשים כמו המלך אדוארד השביעי וקארל פברז'ה. במלון הזה תוכלו למצוא אוסף אמנות מרשים, המתגאה ביצירות של טרייסי אמין, ג'ני הולצר וג'אקו אוליבייה. והדובדבן שבקצפת? בר על הגג המציע נופים מרהיבים של העיר – בדיוק המקום המושלם ללגום מהקוקטייל שלכם תוך הנאה באווירה האמנותית שמתרחשת שם.

מלון אט'ניאם אנ' רזידנס (The Athenaeum Hotel & Residences)

מלון חמישה כוכבים הממוקם במייפייר, יהיה בחירה מצוינת עבור חובבי אמנות. מלון זה לא ידוע רק בזכות חדרי האירוח המפוארים והאוכל עטור הפרסים שלו, אלא גם בזכות האוסף הייחודי של יצירות האמנות הבריטיות שהוא מציג. בקרבתו תוכלו למצוא מוסדות אמנות מרכזיים כמו האקדמיה המלכותית לאמנויות, הגלריה הלאומית וטייט מודרן אשר הפכו אותו לבסיס אידיאלי לחקר סצנת האמנות התוססת של לונדון.

מלונות בלונדון לחובבי אמנות – להזמנת מלון והשוואת מחירים לחצו כאן

מלון סבוי (The Savoy)

מלון מפואר עם היסטוריה עשירה של אירוח אמנים מכובדים כמו אוסקר ויילד ופבלו פיקאסו. האוסף המודרני של המלון כולל יצירות יוצאות דופן של אנדי וורהול, דמיאן הירסט וטרייסי אמין. אירועי אמנות הם תכונה קבועה גם במלון זה.

מלון קדוגאן (The Cadogan)

מלון יוקרה הידוע בסגנון הארט נובו המעודן שלו. במלון זה חובבי אמנות יוכלו ליהנות מיצירות מדהימות של אמנים מהמאה ה-19 כמו רנואר, מונה ודגה. הקדוגאן גם מארח מספר אירועים בנושא אמנות במהלך השנה.

מלון לנגהם (The Langham)

זהו אחד המלונות המפוארים והעתיקים ביותר בעיר, נבנה בשנת 1865. כמובן שבמהלך השנים, הוא עודכן ושופץ כדי לספק שירותים מודרניים תוך שמירה על הקסם ההיסטורי שלו. מלון לנגהם אירח לאורך השנים אמנים וסופרים מפורסמים רבים, אם אתם חובבי אמנות כנראה שממש תהנו בשהייה במלון זה בזכות אוסף האמנות ואירועי האמנות התכופים שלו. מיקומו המעולה ליד גלריות אומנות ומוזיאונים ידועים כגון המוזיאון הבריטי, הגלריה הלאומית והטייט מודרן הופך אותו לבסיס מעולה בשביל לחקור את סצנת האמנות של לונדון.

מלון קונוט (The Connaught)

מלון חמישה כוכבים הממוקם במייפייר, שזכה לשבחים רבים בזכות השירות יוצא הדופן והקסם האלגנטי שלו. מלון קונוט יהיה בחירה מצוינת עבור חובבי אמנות בשל האוסף המרשים של אמנות מודרנית ועכשווית, לרבות יצירות של אמנים בעלי שם, המוצגות ברחבי המלון. יש בו אפילו שוער אמנות ייעודי המסייע לאורחים בארגון צפיות פרטיות בתערוכות ואוספים של אמנות.

מלון זטר טאון האוס (The Zetter Townhouse)

מלון בוטיק ייחודי באיזור קלרקנוול, מתגאה באוסף של אמנות עכשווית, כולל יצירות של גרייסון פרי, וולפגנג טילמנס וטרייסי אמין.

מלון הוקסטון (The Hoxton Holborn)

לסיום יש לנו את מלון הוקסטון הנחשב למלון אופנתי הממוקם בלב לונדון, המכיל אוסף אמנות עכשווי הכולל יצירות של בנקסי ודמיאן הירסט.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן