מלונות ביוון למשפחות

מלונות ביוון למשפחות – חוויית המשפחה שתגניב לכם את החופשה

דומס אוף אלונדה – אוטוגרף קולקשיין

מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בעיירת החוף היפה אלונדה באי כרתים. עם דירוג משתמש גבוה של 8.79. מלון זה מציע ארוחת בוקר כחלק מהשירותים שלו. כחלק מקולקציית החתימות של מריוט, הוא מתהדר באופי ואיכות ייחודיים. מלון זה מהווה בחירה מצוינת למשפחות בשל מיקומו, המספק גישה נוחה לחוף הים ולאתרים היסטוריים מקומיים, המאפשר מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות. יתר על כן, רמת השירות והשירותים הגבוהים של המלון מבטיחים שהות נוחה ומהנה לכל בני המשפחה.

מלונות ביוון למשפחות – חוויית המשפחה שתגניב לכם את החופשה

להשוואת מחירי מלונות לחצו כאן 

איקוס דאצ'יה

ממוקם בקורפו, איקוס דאצ'יה הוא חלק מהמותג איקוס ריזורט. הוא שוכן בתוך 25 דונם של צמחייה עבותה ומציע חווית נופש בנוסח הכל כלול. המאפיינים כוללים פעילויות פנאי שונות, גסטרונומיה בכוכב מישלן, 300+ יינות פרימיום, קוקטיילים ייחודיים ועוד. תוכנית "דיין אאוט" הייחודית שלה מציגה לאורחים מסעדות מקומיות ללא עלות נוספת. גם תוכלו להינות מהספא של איקוס ועוד שלל אפשרויות בילוי אחרות.

אמאדה קולוסוס

אתר נופש 5 כוכבים זה באי רודוס, יוון, משלב אירוח יווני נדיב עם שירותים יוקרתיים. הוא שוכן ליד מפרץ קליטיאה, המגלם את התחושה הקוסמופוליטית של רודוס. אתר הנופש מציע חוויות מותאמות למבוגרים ולמשפחות, עם אזורים עבור דמוגרפיה ומגוון אוספים יוקרתיים על חוף הים.

אתר הנופש סאני – חלקידיקי

ממוקם בחצי האי הציורי חלקידיקי. מקום זה הוא נווה מדבר יוקרתי הידוע ביופיו השליו ובשירות שנותן ברמה עולמית. אתר הנופש סאני מציע אירוח יוקרתי, ארוחות גורמה ומגוון פעילויות פנאי. הוא מספק שילוב יוצא דופן של תרבות מקומית, רגיעה והרפתקאות. אתר הנופש כולל מועדון ילדים, מועדון נוער ומגוון מתקני ספורט.

אתר הנופש כרתים מאריס

אתר נופש זה מציע שילוב מושלם של כיף ורגיעה למשפחות. עם מפרץ פרטי, מתקנים ידידותיים לילדים, אפשרויות שונות לסעודה ואירוח חמים של כרתים, הוא בוודאי מבטיח חופשה בלתי נשכחת באי יווני לכל בן משפחה.

להשוואת מחירי מלונות לחצו כאן 

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן