מלונות בגרמניה המציעים נופים מרהיבים

מלונות בגרמניה המציעים נופים מרהיבים

הפאר הטבעי של גרמניה הוא ללא ספק משהו עוצר נשימה, עם נופים משתנים מפסגות האלפים העטופים בשלג ועד למרחבים השופעים של היער השחור. עם יופי נופי שכזה, אין זה מפתיע שמספר רב של מלונות גרמניים מספקים נופים מהפנטים באותה מידה שמספקים מספר רב של מלונות לשהות בהם. הצטרפו אלינו לשמוע על 10 המלונות המובילים בגרמניה המציעים נופים מרהיבים ביותר!

מלון קמפינסקי ברכטסגאדן (Kempinski Hotel Berchtesgaden)

שוכן בלב האלפים הבוואריים, מלון מפואר זה מציע לכם נוף פנורמי הררי שובה לב. כל סוג חדר מציע נוף מפתה שכזה. המלון מתגאה בכמה מסעדות וברים עם נופים מדהימים, בתוספת ספא ומכון בריאות מהשורה הראשונה.

שלוס אלמאו, גרמיש-פארטנקירכן (Schloss Elmau, Garmisch-Partenkirchen)

מלון חמישה כוכבים זה ממוקם בעמק מבודד של האלפים הבוואריים, עטוף ביערות עבותים ובהרים מחוספסים, ומספק נוף שליו. החדרים המעוצבים באלגנטיות, נפתחים אל הנוף השופע. בנוסף תוכלו להינות ממגוון מסעדות, ברים ומרכז בריאות שיתנו לכם חוויה מספקת.

מלון וילה קנדי, פרנקפורט

ממוקם בלב התוסס של פרנקפורט, מלון 5 כוכבים זה מתגמל אתכם עם נוף מלכותי של קו הרקיע של העיר. כל חדר פתוח לנוף המדהים של העיר, עם מבחר של מסעדות, ברים ומרכז ספא, מה שהופך את השהייה שלכם למהנה יותר.

מנדרין אוריינטל, מינכן

ממוקם בלב ההומה של מינכן, מלון 5 כוכבים זה מספק נוף מרהיב של קו הרקיע של העיר. כל חדר מעניק לכם חוויה חזותית של הארכיטקטורה של העיר. מגוון מסעדות גורמה, ברים ומרכז בריאות בוודאי שיוסיפו לחוויה המדהימה הזאת שלכם.

מלון אטלנטיק קמפינסקי, המבורג (Atlantic Kempinski, Hamburg)

ממוקם ליד נהר האלבה, מלון 5 כוכבים זה מספק הנאה מקו הרקיע המדהים של העיר ונוף לנמל. החדרים מהדהדים ביופי של הנוף החיצוני, בתוספת לכל העונג הזה יהיה לכם מבחר מסעדות, ברים ומרכז בריאות.

מלון דה רומא, ברלין

שוכן בליבה של ברלין, מלון 5 כוכבים זה מציע נוף פנורמי של שער ברנדנבורג האייקוני ושל פארק טירגארטן האגדי. כל חדר מספק נופים מדהימים אלה, תוכלו להשלים את ההנאה הזאת על ידי מגוון מסעדות, ברים ומרכז בריאות.

שלוס פושל אם-זי, זלצבורג  (Hotel Schloss Fuschl, Fuschl am See)

מלון 5 כוכבים השוכן על חופי אגם פושל, מעניק נוף ציורי של האגם וההרים הסמוכים. כל חדר מספק את הנוף השליו הזה, עם מגוון אפשרויות לסעודה, ברים ומרכז בריאות המשפר את החוויה הזאת.

מלון אוברפארט רוטאך-אגרן (Überfahrt, Rottach-Egern)

ממוקם על גדות אגם טגרנזי, מלון 5 כוכבים זה מציע נופים עוצרי נשימה של האגם וההרים המקיפים אותו. כל חדר מציע נופים מהפנטים אלה, בנוסף לכך תוכלו להנות ממספר מסעדות, ברים ומרכז בריאות.

טרמ'ה ארדינג בבוואריה (Therme Erding)

שוכן בליבו של ארדינג, מלון 4 כוכבים המציע נופים מרהיבים של האזור הכפרי שמסביב. כל חדר חולק את הנוף הציורי הזה, יחד עם מבחר של מסעדות, ברים ומרכז בריאות גדול.

מלון סוננלפ, אופטרשוונג  (Hotel Sonnenalp, Ofterschwang)

ממוקם בלב האלפים הבוואריים, מלון 5 כוכבים זה מתגאה בנופים הרריים המעוררי כבוד. כל חדר נפתח אל הנוף המדהים הזה, המעוטר עוד יותר על ידי מגוון מסעדות, ברים ומרכז בריאות.

10 המלונות האלו מציעים לא רק שהות ולינה, אלא חוויה סוחפת ביותר של היופי הטבעי והפאר האורבני של גרמניה.

להשוואת מחירי מלונות בגרמניה לחצו כאן 

חלק קטן מגן עדן – היער השחור שבגרמניה

טיול ליער השחור – 10 האטרקציות הטובות ביותר ביער השחור שבגרמניה

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן