מלונות בבנגקוק וצ'אנג מאי

מלונות בבנגקוק וצ'אנג מאי לחופשה בתקציב נמוך

בנגקוק, הבירה העוצמתית של תאילנד וצ'אנג מאי, העיר ציורית בצפון ידועות שתיהן בזכות ציוני הדרך התרבותיים הייחודיים שלהן, האווירה הקסומה ומקומות הלינה המפוארים שיש להן להציע. צאו איתנו למסע של שישה המלונות הקסומים בשתי הערים האלו, בו כל מלון מציע שילוב הרמוני של נוחות, נוחות ואווירת אירוח תאילנדית מיוחדת בפני עצמה!

מלון קלובר אסוקה (Clover Asoke)

מלון 4 כוכבים הממוקם בלב בנגקוק, המציע שילוב של יוקרה מודרנית וקסם תאילנדי מסורתי. ממוקם בסוי סוקומוויט, למלון זה יש דירוג משתמשים של 8.39 ומחיר לילי של $57.83. המלון מציע גם מדיניות ביטולים ללא תשלום.

לה פטיט סליל סוקומוויט 11 (La Petite Salil Sukhumvit)

מלון 4 כוכבים המציע שהות נעימה ונוחה. ממוקם בדרך סוקומוויט – קלונגטון נואה. למלון זה יש דירוג משתמשים של 7.3 ומחיר לילי של $34.74. מלון זה גם הוא מציע מדיניות ביטולים ללא תשלום.

מלונות בבנגקוק וצ'אנג מאי לחופשה בתקציב נמוך

להשוואת מחירי מלונות במקומות אלו לחצו כאן

מלון למונטיאה (Lemontea Hotel)

מלון 3 כוכבים הממוקם באזור סילום התוסס בבנגקוק. למלון מוניטין מצוין בקרב האורחים, הוא מתגאה בדירוג משתמשים של 9.0 לפי האתר המפורסם להשוואת מחירים, אתר קיאק (KAYAK) דירוג זה בעצם משקף את השירות האיכותי ואת מקומות האירוח הנוחים של המלון. החדרים המעוצבים בקפידה מציעים סביבה מרגיעה לאורחים. במחיר לילי של כ-65.92 דולר.

בד נימן (BED Nimman) – מבוגרים בלבד

ממוקם בלב צ'אנג מאי, נחשב למלון 3 כוכבים המציע שילוב של יוקרה מודרנית וקסם תאילנדי מסורתי. ממוקם בדרך סוי ג'אמפי – סירימנגקלאג'רן. למלון זה יש דירוג משתמש של 8.96 ומחיר ללילה של $49.3. המלון מציע ארוחת בוקר ויש לו מדיניות ביטולים ללא תשלום.

מלון הגלריה 99 (The Gallery Hotel)

מלון בוטיק מקסים הממוקם בלב העיר העתיקה של צ'אנג מאי. מלון ייחודי זה מציע שילוב של אלמנטים עיצוביים עכשוויים ומסורתיים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטיילים המחפשים שהות מסוגננת ונוחה. המלון נמצא במיקום נוח, בקרבה לרבות מהאטרקציות הפופולריות ביותר של העיר, לרבות מקדשים, מוזיאונים ושווקים.

בד פרסינג (BED Phrasingh) למבוגרים בלבד

מלון 3 כוכבים מעולה הממוקם בצ'אנג מאי. מלון הידוע בשירות המצוין שלו, עם דירוג משתמש של 9.06, מלון זה למבוגרים בלבד ומציע סביבה שלווה ורגועה, מושלם לזוגות או למטיילים בודדים המחפשים מפלט שקט. מלון זה קרוב לאטרקציות שונות, מה שהופך אותו טוב גם עבור כאלה שאוהבים אטרקציות. עם מחיר לילי של 50.38 דולר, המלון מספק תמורה מצוינת לאיכות השירות והאירוח.

כל אחד מהמלונות הללו מציע חוויה ייחודית, המשקפת את הגיוון והנוחות של בנגקוק וצ'אנג מאי. בין אם אתם מחפשים את הריגוש של חיי העיר, את השלווה של השהות הנעימה בבית המלון או את האזורים האטרקטיבים הקרובים, מלונות אלה מציעים משהו לכל מטייל. אז.. ארזו את המזוודות וצאו למסע של חוויות ונוחות בהמלונות הטובים ביותר בבנגקוק.

להשוואת מחירי מלונות במקומות אלו לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן