מלונות בבוקרשט לאוהבי אמנות

מלונות בבוקרשט לאוהבי אמנות – חוויית אמנות חדשה מחכה לכם!

בוקרשט, עיר הבירה של רומניה, היא מרכז תוסס ותרבותי המציע שילוב ייחודי של היסטוריה, ארכיטקטורה ואמנות. לחובבי אמנות המתכננים ביקור, בחירת המלון המתאים יכולה לשפר משמעותית את החוויה שלכם. הנה לפניכם כמה מהמלונות הטובים ביותר בבוקרשט שחובבי אמנות צריכים לקחת בחשבון.

מלון רדיסון בלו בוקרשט (Radisson Blu)

מלון 5 כוכבים המציע שהות יוקרתית הממוקם בקליאה ויקטוריאה. מלון זה ידוע בשירות מעולה ובחדרים נוחים עם ציון משתמשים של 8.11. המיקום שלו ממש נמצא בלב העיר, מה שהופך אותו למיקום נוח עבור חובבי אמנות לחקור גלריות ומוזיאונים בקרבת מקום.

אירופה רויאל בוקרשט (Europa Royale Bucharest)

מלון 4 כוכבים הממוקם ברחוב פרנצ'זה. עם דירוג משתמשים של 8.26. המלון זוכה לשבחים על הצוות הידידותי והחדרים הנקיים שלו. המחיר ללילה הוא בסביבות $76.5. המלון ממוקם בעיר העתיקה, אזור עשיר בהיסטוריה ואמנות. זוהי בחירה מושלמת למי שרוצה לשקוע בתרבות המקומית.

מלון קארו (Hotel Caro)

ממוקם בשדרות בארבו ווקארסקו, מלון זה הוא בחירה מצוינת נוספת עבור חובבי אמנות. עוד למלון 4 כוכבים זה יש דירוג משתמשים של 7.94 ומציע חדרים במחיר לילי של כ-$85. המלון ממוקם בחלק שקט יותר של העיר, אך הוא עדיין בהישג יד מאטרקציות האמנות המרכזיות של בוקרשט.

מלון סר גארה דה נורד (Hotel Sir Gara de Nord)

מלון הממוקם בשדרות דיניקו גולסקו, מלון בעל 1 כוכב המציע שהות נוחה במחיר סביר ביותר. עם דירוג משתמשים של 7.55. המלון ידוע בשירות הידידותי והחדרים הנקיים שלו. המחיר ללילה הוא כ-$27. ממוקם בנוחות ליד תחנת הרכבת גארה דה נורד, המספקת גישה נוחה לחלקים שונים של העיר.

הלינה המרכזית בפיאטה רומנה (PIATA ROMANA)

ממוקם בבולוורדול דאצ'יה 22. למרות שאין לו דירוג כוכבים, יש לו דירוג משתמשים של 5.2. המחיר ללילה הוא בסביבות $32. מקום אירוח זה ממוקם באזור פיאטה רומנה, זוהי שכונה תוססת הידועה בבתי הקפה, המסעדות והקרבה למספר גלריות לאמנות.

כל אחד מהמלונות הללו מציע אינטרנט אלחוטי חינם, המאפשר לאורחים לחקור ולתכנן את סיורי האמנות שלהם בעיר. בין אם אתם מתעניינים באמנות קלאסית או עכשווית, מלונות אלו מספקים בסיס נוח ממנו יהיה ניתן לחקור את סצנת האמנות העשירה של בוקרשט.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן