מלונות בבודפשט לאוהבי אמנות

מלונות בבודפשט לאוהבי אמנות

בודפשט, עיר הספוגה בהיסטוריה אמנותית גדולה, החל מיצירות מופת של בארוק ועד לסצנת אמנות עכשווית מלהיבה, היא פשוט גן עדן לחובבי אמנות. מפעילויות המתמקדות באמנות ועד לשפע של מלונות המיועדים לאמנות, בודפשט מספקת שירות ייחודי לחובבי אמנות. המדריך הבא מציג את 7 המלונות בבודפשט לאוהבי אמנות, ומציע חקר ייחודי לתוך המרקם התרבותי הזה של העיר.

ברודי האוס (Brody House)

פעם היה נחשב לקומונת אמנים, עם הזמן הפך למלון בוטיק אופנתי. כל אחד מ-11 החדרים שלו מעוצב בסגנון ייחודי עם השפעות אומנותיות אחרות. המלון כולל גם גלריית אמנות המציגה תערוכות שונות לכל אורך השנה.

ארט'וטל בודפשט – פארק פלאזה (Art'otel Budapest – Park Plaza)

מלון מסוגנן המעוטר ביצירות אמנות מופשטות מלאות חיים של האמן האמריקאי דונלד סולטן. הוא מתהדר גם בבר על הגג המשקיף על בניין הפרלמנט המפואר.

מלון בוהם ארט (Bohem Art Hotel)

מלון החובק אסתטיקה יפה ואקלקטית. כל חדר הוא יצירת אמנות שעוצבה על ידי אמנים הונגרים ייחודיים. בנוסף, יש גלריה המארחת תערוכות אמנות מתחלפות.

לייבררי הוטל קולקשיין (Aria Budapest by Library Hotel Collection)

מלון זה הוא מקום מפלט יוקרתי לחובבי מוזיקה וספרות. במלון יש ספרייה מלאה באוספים וכתבי יד נדירים של ספרים. הוא כולל גם חדרי מוזיקה, המציעים מקום לנגן בכלים או להאזין לתקליטי ויניל (תקליטורים שנשמעים בפונוגרף).

מלון הפרלמנט

שוכן בבניין הפרלמנט ההונגרי ונחשב לפנינה בדירוג 5 כוכבים. מלון זה מציע חדרים עם נוף עוצר נשימה של העיר. וכמובן שיש בו כמה גלריות אמנות וחללי תצוגה.

מלון ארבע עונות גרשם פאלאס (Four Seasons Hotel Gresham Palace)

מלון מפואר הנמצא בתוך בניין ארט נובו היסטורי, מארח גלריות אמנות ותערוכות רבות. בנוסף לכך, הוא כולל ספא ומרכז בריאות ברמה גבוהה ביותר.

ניו יורק פאלאס

מלון ניו יורק פאלאס בבודפשט, שוחזר בקפידה והיה פעם מקום מועדף על סופרים ואמנים. כעת הוא כולל מספר גלריות אמנות וחללי תצוגה.

להזמנת מלון והשוואת מחירים למלונות בבודפשט לאומנים לחצו כאן

עוד כמה טיפים לחובבי אמנות לבחירת מלון בבודפשט:

בחרו מלון שבולט בעיצובו הייחודי. בודפשט מציעה מגוון של מלונות בוטיק הידועים בחללי הפנים הייחודיים והמסוגננים שלהם. מקומות כאלה הם בחירה מצוינת עבור חובבי אמנות המחפשים שהות נוחה לפחות כמו שהיא מעוררת השראה.

קחו בחשבון את המיקום. בודפשט היא עיר של 23 מחוזות נפרדים, שכל אחד מהם נושא אישיות ייחודית. אם אתם להוטים לטבול את עצמכם בתרבות האמנות המקומית, אולי תשמחו לבקר במקומות אלו התואמים את התחומים הבאים:

רובע 5 (בלווארוש): מרכז העיר, בו שוכנים מספר נקודות ציון אייקוניות כמו בניין הפרלמנט ההונגרי ובזיליקת סנט סטפן.
רובע 7 (ליפוטברוס): זהו רובע מרכזי נוסף העשיר בגלריות לאמנות ומוזיאונים.
רובע 8 (ג'וזף-וורוס): שכונה אופנתית הידועה באמנות הרחוב האטרקטיבית שלה.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן