מלונות באמסטרדם בתקציב הטוב ביותר

מלונות באמסטרדם בתקציב הטוב ביותר למטיילים בודדים

הממלכה הכובשת של אמסטרדם, המאופיינת בתעלות מסקרנות וחיי לילה אטרקטיבים, מהווה יעד כובש להרפתקנים בודדים. לעיר יש הוואי ייחודי שכובש ומרגש כל מבקר, גם מי שמטייל בתקציב נמוך. אמסטרדם מתגאה במגוון של מקומות לינה במחירים סבירים ונוחים, המציעים שירות ונוחות הראויים לשבח!

מלון איזי הוטל אמסטרדם

ראשית, יש לנו את איזי הוטל אמסטרדם סיטי סנטר דרום, מלון ידידותי לארנק שאינו מתפשר על איכות. ממוקם ברובע הדרומי של העיר, מלון זה נמצא במרחק הליכה ממספר אתרים בולטים. בעוד שהחדרים קומפקטיים, יש בהם את כל הדברים החיוניים, ותוכלו לסמוך על דלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה עבור כל סיוע שתצטרכו.

מלון אן-אייצ' קולקשיין

בחירה מצוינת נוספת היא שוק הפרחים אן-אייצ' קולקשיין אמסטרדם (NH Collection Amsterdam), השוכן בלב הפועם של העיר. קרבתו לבית אנה פרנק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך הופכים אותו לחלום של חובבי תרבות. החדרים לא רק מרווחים ושיקיים אלא גם מגיעים עם גישה למרפסת גג המציעה פנורמה עירונית עוצרת נשימה.

קלינקנורד

אם אתם בעניין של חוויה חברתית יותר, קלינקנורד (ClinkNOORD) היא אכסניה שמתהדרת באווירה תוססת למטיילי סולו. פנינה ידידותית לתקציב זו ממוקמת ברובע נורד המתהווה, במרחק יריקה ממרכז העיר. האכסניה מציעה חדרים משותפים ופרטיים ומצוידת בשירותים כמו בר, חדר משחקים ומטבח משותף.

פליינג פיג דאון טאון

החזיר המעופף או איך שאומרים באנגלית The Flying Pig Downtown היא אכסניה נוספת המשרתת מבקרים בודדים. מקום אירוח זה ממוקם ממש בליבה התוסס של העיר, מוקף באטרקציות פופולריות. הוא מציע חדרים משותפים ופרטיים וכולל שירותים כמו בר, מרפסת גג ומטבח משותף.

מלון קוקומאמה (Cocomama)

למי שמחפש שילוב של תקציב נמוך ובוטיק, בחירה טובה תיהיה קוקומאמה. מלון אופנתי זה נחבא ברובע התעלות הציורי של יורדאן. למרות שהחדרים הם בצד הקטן יותר, הם מאובזרים בצורה מושלמת לשהייה נוחה, היזהרו לא להתאהב בשלווה של הגן היפייפה שיש בחצר.

מלון אסתרה

מתחבא בשכונת יורדאן היפה, מלון אסתרה הוא מלון בוטיק קטן ונעים. המלון המתגאה באווירה אופנתית ונינוחה, נמצא במרחק צעדים בודדים ממספר אטרקציות ידועות. למרות שהחדרים קטנים, הם מרוהטים היטב, מלווים בגן חצר שליו.

ג'נרייטור אמסטרדם (Generator Amsterdam)

עבור מטיילים בודדים המחפשים אווירה תוססת וידידותית, ג'נרייטור אמסטרדם תיהיה בחירה אידיאלית. אכסניה זו, השוכנת בלב הפועם של העיר, מבטיחה גישה נוחה למספר נקודות חמות. האכסניה מציעה שילוב של חדרים משותפים ופרטיים כדי לתת מענה לצרכים שונים של המטיילים. האורחים יכולים להירגע בבר שבאתר, להתפנק מהנוף של טרסת הגג, או לבשל משהו טעים במטבח המשותף.

מלון 7 הילס (7Hills)

שוכן בשכונת דה פייפ המגניבה, ונמצא במרחק הליכה קצרה מנקודות ציון פופולריות כמו שוק אלברט קויפ ומוזיאון ואן גוך. למרות שחדרים קומפקטיים, הם מאובזרים היטב. ישנו גם מזנון ארוחת בוקר שנחשב כחלק מהחבילה.

מלון בנק (BUNK)

מלון שפשוט נותן חותמת לסביבה אנרגטית ומלאה כיף. ממוקם במרכז ההומה של העיר, מה שמבטיח שהאורחים לעולם לא יהיו רחוקים מדי מהאטרקציות הפופולריות. הוא כולל חדרים משותפים ופרטיים כדי להתאים להעדפות שונות. יחד עם בר ומטבח משותף, הוא מציע גם חדר משחקים לתחרות ידידותית.

איי&או הוסטל אמסטרדם סיטי ווסט (A&O Hostel Amsterdam City West)

למטיילים בודדים שמעדיפים מיקום מעולה, איי&או הוסטל מסמן את הכל יחד. ממוקם במרכז העיר, ומבטיח שכל האטרקציות העיקריות יהיו לכם בהישג יד. כמו אכסניות אחרות, הוא מציע חדרים משותפים ופרטיים שיתאימו לצרכים שונים. הבר באתר, חדר המשחקים והמטבח המשותף, כל אלה תורמים לאווירה חברתית נהדרת שאין כמותה.

להשוואת מחירי מלונות לחצו כאן 

להשוואת מחירי הוסטלים לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן