מה המחיר הממוצע של מלון בישראל

מה המחיר הממוצע של מלון בישראל?

ישראל היא יעד פופולרי לתיירים מכל העולם. אפשר למצוא בה מאתרים היסטוריים ועד אטרקציות תרבותיות רבות, היא ידועה גם ביופי הטבעי שלה, כמו ים המלח, הכנרת וחופי הים שהמקיפים את חלקי הצפון והמרכז שלה. אם אתם מתכננים טיול בישראל, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא עלות הלינה שלכם. במאמר זה נסתכל על המחיר הממוצע של מלונות בישראל ליום, בהתבסס על מלונות פופולריים המופיעים ב-Kayak, Expedia ו-Hotels.com.

מה המחיר הממוצע של מלון בישראל?

קיאק (Kayak)

לפי רישומי המלונות בקיאק, המחיר הממוצע של חדר מלון בישראל נע בסביבות ה250 ל-800 ש"ח ללילה, כמו כן יש מלונות שתמצאו בקיאק עם מחיר של למעלה מ1100 שקל כמו מלון ישרוטל המלך שלמה ומלון דן המפורסם (כולנו יודעים שהמחירים באילת למלונות כאלו תמיד יהיו משהו שיותר יקר) . עם זאת, נתון זה עשוי להשתנות במידה רבה בהתאם למיקום, תאריך ולסוג המלון שתרצו להזמין.

קיאק מפרטת מספר אפשרויות שיכולות לעזור לכם להזמין מלון לפי לתקציב שיש לכם עם אפשרויות סינון לפי מחיר, מיקום, דירוג כוכבים, שירותים ועוד, אתם יכולים לצמצם בקלות ובמהירות את האפשרויות שלכם ולמצוא מלון העונה בדיוק על הדרישות שלכם.

מה המחיר הממוצע של מלון בישראל

אקספדיה (Expedia)

אקספדיה גם היא מציעה מגוון רחב של אפשרויות להזמנת מלון בישראל, עם למעלה מ-4,000 מלונות הרשומים באתר שלהם. המחיר הממוצע שתוכלו למצוא ללילה באקספדיה מעט גבוה יותר מאשר בקיאק, בסביבות ה-530 ש"ח ועד יותר מ1000 שקל (וכן שוב גם כאן המלונות באילת ללילה יכולים לעלות מעל 1500 ש"ח ללילה).

גם באקספדיה תוכלו לסנן בסרגל הסינון שלהם, כמו סינון לפי מחיר, דירוג אורחים, דירוג כוכבים ואפילו מלון הכולל ארוחת בוקר ומלון שלא כולל ארוחת בוקר.

הוטלס .קום (Hotels.com)

הוטלס .קום מציעה גם היא מגוון אפשרויות למלונות בישראל, עם למעלה מ-2,000 מלונות בישראל הרשומים באתר שלהם. המחיר הממוצע ללילה בהוטלס .קום יהיה קצת יותר יקר מקיאק ואקספדיה. המחיר הממוצע ללילה להזמנת חדר יעלה לכם בין ה730 ש"ח ל1500 שזה לפי החיפוש הכולל בכל המדינה כולה (מתל אביב ועד אילת). שוב, דבר החוזר על עצמו – בכל אתר שתחפשו נתון המחיר עשוי להשתנות במידה רבה בהתאם למיקום, תאריך ולסוג המלון שתרצו להזמין.

מה המחיר הממוצע של מלון בישראל

לסיכום ביניים

Kayak, Expedia ו-Hotels.com הן כולן סוכנויות נסיעות מקוונות המספקות למשתמשים את היכולת לחפש ולהזמין שירותים הקשורים לתיירות כגון טיסות, מלונות, השכרת רכב וחבילות נופש. בעוד שהם מציעים שירותים דומים, ישנם כמה הבדלים עיקריים ביניהם.

Kayak – חברת קיאק היא בעיקר מנוע חיפוש מטא (Meta search engine) המאפשר למשתמשים להשוות מחירים בין מספר ספקי נסיעות. היא אינה מוכרת מוצרי נסיעות ישירות, אלא מפנה את המשתמשים לאתרי האינטרנט של ספקים אחרים כדי להשלים את ההזמנות שלהם. ממשק המשתמש של קיאק (Kayak) הוא פשוט וקל לשימוש, עם התמקדות במציאת העסקאות הטובות ביותר בקלות ובמהירות.

Expedia – חברת אקספדיה לעומת זאת, היא גם מנוע חיפוש מטא וגם סוכנות נסיעות מקוונת. היא לא רק אוספת מידע מספקים שונים אלא גם מוכרת ישירות למשתמשים מוצרי נסיעות משלה. הממשק של אקספדיה מציע הרבה אפשרויות התאמה אישית יותר מאשר קיאק, המאפשר למשתמשים לסנן את תוצאות החיפוש שלהם לפי מגוון קריטריונים. בנוסף, אקספדיה מציעה תוכנית תגמולים המאפשרת למשתמשים לצבור נקודות על ההזמנות שלהם ולממש אותן לנסיעות עתידיות.

Hotels.com – כפי ששמה מרמז, מתמחה בהזמנת מלונות. בדומה לאקספדיה, הוטלס.קום הוא גם מנוע חיפוש מטא וגם סוכנות נסיעות מקוונת. Hotels.com מציעה מבחר רחב של מלונות ברחבי העולם, ומאפשרת למשתמשים לסנן את תוצאות החיפוש שלהם לפי קריטריונים המשפיעים על בחירת ההזמנה כמו מחיר, דירוג כוכבים וכו'. בנוסף לכך הוטלס .קום מציעה תוכנית נאמנות המאפשרת למשתמשים להרוויח שהות במלון בחינם לאחר הזמנת מספר מסוים של לילות.

בסך הכל שלוש הפלטפורמות הללו חולקות אפשרויות דומות בשירותיהן, הם שונים במודלים העסקיים שלהם, בממשקי המשתמש ובתחומי המיקוד הספציפיים שלהם. בהתאם לצרכי הנסיעה וההעדפות שלכם, פלטפורמה אחת עשויה להתאים לכם יותר מה2 האחרות.

סקייסקנר (Skyscanner) –

אנחנו בכל אופן התאהבנו בממשק המדהים של סקייסקנר! עם אפשרויות רבות של סינון נוח ללקוח לפי מחיר, דירוג כוכבים, דירוג משתמשים שהזמינו נופש, כולל ארוחת בוקר או לא, תוכלו למצוא הכל בסרגל הסינון של סקייסקנר. ולא רק זה.. אלא סקייסקנר משווים לכם מחירים מתוך קרוב ל100 אתרים שונים כדי להשיג לכם את המחיר הכי משתלם שיש!

חקרנו את כל החברות שיש (לפני השיתוף פעולה שרצינו לעשות בהזמנת מלון לגולשים שלנו) וראינו שהממשק שלהם יהיה הכי יעיל, זול ונוח בשבילכם להשוואת מחירי מלונות. תוך הסתכלות על מקומות שמופיעים במפה של הממשק שלהם לצד המחירים המוצגים של המלונות. שלא נדבר על המחיר שמצאנו אצל סקייסקנר, המנוע חיפוש מטא שלהם הוא פשוט מדהים! מוצא לכם מחירים מאוד זולים וזה מה שבדר"כ מכריע בסופו של דבר וזהו המחיר שתוכלו למצוא אצל סקייסקנר מחירים מאוד זולים ביחס לפלטפורמות האחרות שהסברנו במאמר שלנו עליהם. מאחלים לכם שההזמנה הבאה שלכם תיהיה הכי נוחה זולה ומשתלמת הכי שאפשר!

להזמנת מלון והשוואת מחירים לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן