טיול לדובאי

מדוע כדאי לבקר בדובאי לפחות פעם אחת בחיים?

דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, ולא קשה להבין מדוע. טיול לדובאי יכול להעניק לכם חוויה בלתי נשכחת על ידי שילוב של נופי טבע ייחודיים ויפים עם אטרקציות ופעילויות תיירותיות מדהימות. עם זאת, למטיילים רבים עדיין יש שאלות לגבי מה לעשות בדובאי אם אין להם הרבה זמן או כסף, אבל אל תדאג כי אנחנו מכוסים אותך! במאמר זה, אנו חולקים את הטיפים שלנו כיצד להפיק את המרב מהטיול שלך בדובאי גם אם יש לך רק שלושה ימים, אז המשיכו לקרוא!

טיול לדובאי

מדוע כדאי לבקר בדובאי לפחות פעם אחת בחיים?

הזמן הזול ביותר לטוס לטייל

טיול לדובאי יכולה להיות דבר יקר, אבל יש דרכים לחסוך. הזמן הזול ביותר לביקור הוא בעונת הכתפיים, שהיא אפריל-מאי ואוקטובר-נובמבר. חודשים אלו הם לפני חום הקיץ ואחרי חגי עיד. בנוסף, מחירי המלונות נמוכים יותר בחודשים אלו. עם יותר מטיילים בדרכים, יהיה לך מגוון רחב יותר של מלונות לבחירה ואטרקציות לראות. כבונוס נוסף, פרחי האביב יהפכו את הטיול שלך לצבעוני במיוחד!

התניידות בדובאי

טיול לדובאי אינו שלם מבלי להסתובב ולחקור את העיר. ישנן כמה דרכים להתנייד, כל אחת והיתרונות שלה. הדרך הפופולרית ביותר להתנייד היא באמצעות מונית. מוניות זולות יחסית ויכולות לקחת אותך לכל מקום שתרצה להגיע אליו. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית יותר, תוכלו לנסות לקחת אברה (סירה קטנה) מעבר לנחל. זוהי דרך מצוינת לראות את העיר מנקודת מבט אחרת. אפשרות נוספת תהיה לנסוע במטרו שהיא זולה ויעילה. אחד הדברים הטובים ביותר בנסיעה במטרו הוא שהוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם כך שלעולם לא תצטרך לדאוג מכך שלא תוכל למצוא את דרכך או להוריד הנחיות בזמן שאתה נוסע. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול אפילו לנסות את אחת ממוניות הגמל הרבות של העיר. גמלים הם חלק בלתי נפרד מהתרבות האמירית. זכרו שגמלים לא אוהבים שנוגעים בהם או מלטפים אותם, אז אל תתקרבו אליהם. במקום זאת, הניפו את היד שלכם או תן להם משהו לאכול אם הם עולים לידך כשהם רעבים.

 

טיול לדובאי

איפה כדאי להישאר בטיול לדובאי

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על תכנון טיול לדובאי הוא היכן ללון. וכמובן, יש הרבה אפשרויות. בין אם אתם מחפשים מלון מפואר או אופציה משתלמת יותר וחסכונית, יש משהו לכל אחד. אם אתם רוצים יוקרה ואלגנטיות, בורג' אל ערב הוא המקום ללכת אליו. אם אתם מחפשים יוקרה בעלות סבירה (ונוף מדהים), נסו את Shangri-La Hotel Dubai. אם יוקרה פחות העניין ומחפשים מחיר נוח ונופים נהדרים, נסו את Crowne Plaza Resort Downtown Jebel Ali אם להישאר בתקציב הוא הדאגה העיקרית שלך, אז Ibis Styles Jumeirah חוף מגורים צריך להיות היעד שלך לבסוף, אם אתם מעוניינים לחסוך כסף אבל עדיין רוצים לינה באיכות טובה, פנו למלון Bateen Palace Al Ain.

אילו דברים אתם חייבים לעשות 

1. בקרו בבורג' ח'ליפה (Burj Khalifa) בגובה 2,722 רגל, הבורג' ח'ליפה הוא הבניין הגבוה בעולם ומציע נופים מדהימים של הנוף העירוני ממרפסת התצפית שלו בקומה ה-124. 2. קניות בשוק הזהב (Gold Souk) – עם למעלה מ-380 חנויות זהב, שוק הזהב הוא ביקור חובה לכל מי שמתעניין בתכשיטים.

שוק הזהב בדובאי

3. סעו על אברה על פני נחל דובאי (Dubai Creek) תמורת דירהם אחד בלבד (כ-$0.27), תוכלו לנסוע במונית אברה, או במונית מים, על פני נחל דובאי מצד אחד של העיר לצד השני. 4. להתמקח על תבלינים בשוק – שוק התבלינים, הממוקם בדירה ליד פורט ראשיד, הוא ביתם של יותר מ-250 חנויות המוכרות תבלינים. הריחות יפגעו בכם ברגע שתיכנסו לשוק הזה – אל תשכחו את המזומנים שלכם כי אין כאן כרטיסי אשראי! אני ממליץ גם לבקר בשלושת הדברים האלה: מוזיאון בית שייח' סעיד אל מקטום (Sheikh Saeed Al Maktoum House Museum), מסגד ג'ומיירה הישן של האמירויות (Emirates Old Jumeirah Mosque) ופארק זביל (Zabeel Park).

עשה ואל תעשה בעת ביקור באיחוד האמירויות

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת תכנון טיול לאיחוד האמירויות:

  1. למרות שהמדינה בטוחה יחסית, תמיד חשוב להיות מודעים לסביבתכם ולנקוט באמצעי זהירות מפני כייסים.
  2. חשוב להתלבש בצניעות – גם גברים וגם נשים צריכים להימנע מללבוש מכנסיים קצרים או חצאיות מעל הברך, ונשים צריכות לוודא שהכתפיים והחזה שלהן מכוסות.
  3. הימנע מגילויי חיבה פומביים.
  4. שימו לב לרמדאן אם אתם מבקרים בתקופה זו – עסקים רבים ייסגרו ומסעדות לא יגישו אוכל במהלך היום.
  5. אל תצלמו תמונות של אנשים ללא רשותם.
  6. אל תכניסו סמים לא חוקיים לארץ.
  7. אלכוהול מוגש רק במקומות מורשים, ושיכרון חושים ציבורי אינו נסבל.
  8. הימנעו מלדבר על נושאים רגישים כמו דת או פוליטיקה. לבסוף, זכרו להתמקח בקניות – זה ממש צפוי.

5 דברים שכדאי מאוד לא לפספס בטיול לדובאי

1. אכלו ארוחת ערב באחת המסעדות הידועות בעולם – יש המון מסעדות עם כוכבי מישלן בדובאי, כך שבטוח שתזכו לחוויית אוכל מדהימה.
2. צאו לקניות באחד מקניוני היוקרה הרבים – לדובאי אין מחסור בחנויות וקניונים יוקרתיים, אם אתם אוהבים שופינג למצוא מציאות אז בכלל זה בשבילכם.
3. צאו לסיבוב על הגלגל הענק הגבוה בעולם – הגלגל הענק של Ain Dubai מציע נופים עוצרי נשימה של העיר, וזו בהחלט חוויה של פעם בחיים.

טיול לדובאי

4. טיילו לאורך אחד החופים היפים שלה – החופים של דובאי הם לא רק חוליים וחמים, אלא הם גם מתהדרים בכמות יפה של חיים ימיים ובוודאי שווה ביותר למי שנהנה מצלילה.
5. צפו בסרט מתחת לכוכבים על החוף – אחד הדברים הייחודיים ביותר בדובאי הוא שאתם יכולים לצפות בסרטים ממש על החוף, הדבר הזה פשוט עוצר נשימה!

מצאו עוד היום טיסות זולות לממש את החוויה שלכם לדובאי! 

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן