לטייל ולעבוד

לטייל ולעבוד – איך עבודה בהוסטל יכולה לעזור לך לטייל ולחוות את עולם

לטייל ולעבוד בו זמנית, האם דבר זה אפשרי? עבודה בהוסטל היא כנראה התשובה לשאלה הזאת שגם עשויה להיות ההזדמנות המושלמת עבורכם. לא רק שתזכו לחוות תרבויות שונות ולהכיר אנשים חדשים, אלא גם תוכלו לחסוך הרבה כסף בזמן שאתם מטיילים. הוסטלים הן אפשרויות אירוח עבור תרמילאים ומטיילים בתקציב נמוך, והן מציעות מגוון מקומות עבודה למי שרוצה לחקור ולטייל בחלקים שונים של העולם. במאמר הזה נדבר על כמה מעבודות ההוסטל הפופולריות ביותר ברחבי העולם וכיצד תוכלו להשיג אחת כזאת בעצמכם.

לטייל ולעבוד

אחד הדברים הגדולים בעבודה בהוסטל הוא שהוסטל מציע דרך ייחודית לראות את העולם. הוסטלים ממוקמים לרוב בלב עיר או עיירה/כפר, ומעניקים לכם גישה נוחה לכל המראות המקומיים שיש. תהיה לכם הזדמנות לחקור מקומות חדשים במהלך החופש שלכם וליצור זיכרונות נהדרים לכל החיים!

לטייל ולעבוד – עבודה בהוסטל

פקיד קבלה

לטייל ולעבוד

כפקיד קבלה, אתם תהיו הראשונה לתת שירות לאורחי ההוסטל. התפקידים שלכם עשויים לכלול כניסה ויציאה לאורחים, מענה לשיחות טלפון ומתן מידע על ההוסטל והסביבה שלו. פקידי קבלה נדרשים בדרך כלל להיות בעלי כישורי שירות לקוחות טובים וקצת ידע בסיסי על האזור המקומי.

משק בית

עבודה בהוסטל

תפקידו של משק הבית הוא לדאוג שההוסטל יישמר נקי ומסודר. אתם תהיו אחראים על ניקיון חדרי אירוח, אזורים משותפים וחדרי רחצה. העובדים במשק הבית עשויים גם להידרש לכבס ולסדר מיטות. לא נדרשים כישורים ספציפיים לתפקיד הזה, רק פשוט מוסר עבודה טוב ותשומת לב לפרטים חשובים.

פקיד קבלה לשעות הלילה

עבודה זו דומה לזו של פקיד קבלה, אך היא מחייבת אתכם לעבוד במשמרות לילה. פקידי הקבלה בלילה אחראים לכניסה וליציאה של האורחים, לספק מידע על ההוסטל ולטפל בכל מקרה חירום שעלול להתעורר (מחזיקים לכם אצבעות שלא יקרה במשמרת שלכם חלילה). כישורי תקשורת טובים ושירות לקוחות סבלני יהיו חיוניים לתפקיד הזה.

עבודה בהוסטל בתור מדריך טיולים

הוסטלים מסויימים מציעים סיורים באזור המקומי לאורחים. כמדריכי טיולים/סיורים, תהיו אחראים על הובלת סיורים אלו, מתן מידע על המראות והתרבות המקומיים, והבטחת חוויה בטוחה ומהנה לאורחים של ההוסטל. גם תוכלו להוביל את ה"פאב קרול" (pub crawl) שפירושו סיור פאבים – פעילות חברתית שבה קבוצת אנשים מבקרת במספר ברים או פאבים בפרק זמן קצר.

פאב קרול

היכרות טובה עם האזור המקומי ותשוקה לטיולים יהיו חיוניים לתפקיד הזה. מה שבטוח שבתור מוביל ה"פאב קרול" לרוב תקבלו צ'ייסר על חשבון הבית – ישנם הוסטלים שיש להם מנהג קבוע שמרימים "לחיים" עם צ'ייסר טוב לפני שיוצאים לפאב קרול.

למרות כל הטוב הזה של עובד כמדריך סיורים לא נסתיר את העובדה שעבודה זאת כמדריך טיולים/סיורים יכולה להיות קצת מאתגרת וזה מפני כמה סיבות המופיעות כאן.

ברמן/צוות מסעדה

הוסטלים מסוימים כוללים ברים או מסעדות משלהן. אם יש לכם ניסיון כברמנים או כעובד מסעדה, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לעבוד בסביבה מהנה וחברתית תוך כדי טיול.

הגשת מועמדות

עבודה בהוסטל

כדי להגיש מועמדות לעבודה בהוסטל, אתם יכול ליצור קשר ישירות עם ההוסטל או לבקר בהוסטל ולבקש לדבר עם המנהל. בחלק מההוסטלים עשויות להיות גם רשימות משרות באתר האינטרנט שלהן. כמו כן, כדאי להחזיק קורות חיים ונכונות לעבודה בשעות גמישות.

לסיכום, עבודה בהוסטל היא דרך מצוינת לראות את העולם ולחסוך כסף בו זמנית. בין אם אתם רוצים לעבוד כפקיד קבלה יום או לילה, משק בית, מדריך טיולים או ברמן, יש הרבה הזדמנויות זמינות. עם גישה חיובית ומוסר עבודה טוב, אתם יכול להשיג את העבודה המושלמת בהוסטל ולחוות את ההרפתקה של חייכם.

מצאו עוד היום הוסטל לטיול הבא שלכם

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן