טיסות לשארם א-שייח'

החופשה שלך בשארם א-שייח' מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש לשארם א-שייח'

טיסות למלדיבים

טיסות לשארם א-שייח'​

עיר נופש יפייפיה השוכנת בקצה הדרומי של חצי האי סיני במצרים. הוא ידוע בחופים מדהימים, במים צלולים ובחיים הימיים המגוונים שלו. העיר מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, לרבות שנורקלינג, צלילה, רכיבה על גמלים וספארי מדבר. בנוסף ליופי הטבעי שלו, שארם א-שייח' מתגאה בסצנת חיי לילה תוססת עם הרבה ברים, מסעדות ומועדונים. לעיר יש גם היסטוריה תרבותית עשירה, עם חורבות ומקדשים עתיקים .

בסך הכל, שארם א-שייח' הוא יעד מצוין לחופשה לכל מי שמחפש להירגע באווירה מהממת, כמו כן עבור מחפשי הרפתקאות וחובבי היסטוריה. בין אם אתם מטיילים עם משפחה, חברים או לבד, בוודאי שתמצאו מה לעשות ולחוות בשארם א-שייח'.

זמן טיסה לשארם א-שייח' וחברות הלואו קוסט שמגיעות לשארם א-שייח'

זמן הטיסה מישראל לשארם א-שייח' כשעה ו-20 דק' בטיסה ישירה. יש מספר מצומצם של חברות תעופה זולות המספקות טיסות ישירות מישראל לשארם א-שייח' ביניהן אל-על וישראייר. 

שדה התעופה של שארם א-שייח'

שדה התעופה המרכזי בשארם א-שייח הוא נמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח'. זהו שדה תעופה בינלאומי השוכן בעיר שארם א-שייח', מצרים. זהו נמל התעופה השלישי העמוס ביותר במצרים, אחרי נמל התעופה הבינלאומי של קהיר ונמל התעופה של הורגאדה.

יש רק שדה תעופה אחד נוסף באזור, והוא ממוקם בעיירה הסמוכה טאבה. נקרא נמל התעופה הבינלאומי טאבה, משרת בעיקר את עיירת הנופש טאבה והסביבה. ישנן דעות שונות לגבי היעילות של נמל התעופה הבינלאומי של שארם א-שייח'. לחלק מהנוסעים קל לנווט ולעבור, בעוד שאחרים חווים יותר אתגרים, במיוחד במהלך הבדיקות הביטחוניות. מסיבה זו, חלק מהנוסעים בוחרים לשלם עבור שירותי מסלול מהיר במהלך היציאה.

התניידות בשארם א-שייח'

מוניות- מוניות זמינות בקלות בשארם א-שייח', והן דרך נוחה ומשתלמת להתנייד. עם זאת כדאי לנהל משא ומתן על התעריף לפני הכניסה לרכב.

אוטובוסים- ישנו שירות אוטובוסים מקומי שעובר בין השכונות השונות של שארם א-שייח'. האוטובוסים לא יקרים, אבל הם יכולים להיות צפופים ואולי לא תכופים מאוד.

אפשרות נוספת היא במיניבוס. מדובר בכלי רכב גדולים יחסית הפועלים בצירים ספציפיים ברחבי העיר. מיניבוסים בדרך כלל זולים יותר ממוניות, אך הם עלולים להיות צפופים ולא נוחים.

השכרת רכב- אם אתם רוצים יותר גמישות בהתניידות שלכם, תוכלו לשכור רכב מאחת מחברות השכרת הרכב הרבות בשארם א-שייח'. חשוב לדעת שנהיגה בשארם א-שייח' יכולה להיות מאתגרת, מכיוון שהכבישים עלולים להיות צפופים ולעיתים קרובות יש מעט תמרורים. בנוסף, סוכנויות השכרה רבות דורשות רישיון נהיגה בינלאומי.

למצוא טיסות זולות למלדיבים עם התאריך המדוייק שלכם

טיסות למלדיביים השוואת מחירים

דילוג לתוכן