טיסות לריו דה ז'נרו

החופשה שלך בברזיל מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש לריו דה ז'נרו

טיסות למלדיבים

טיסות לריו דה ז'נרו

ריו דה ז'נרו היא עיר תוססת ומגוונת השוכנת בחוף הדרום מזרחי של ברזיל. ריו הידועה בשם "העיר המופלאה", מפורסמת בזכות החופים היפים שלה, התרבות התוססת והנוף הטבעי המדהים שיש לה. אחת האטרקציות המרכזיות של ריו דה ז'נרו היא הקרנבל הברזילאי, המתקיים מדי שנה לפני התענית. חגיגה זו היא תצוגה צבעונית ותוססת של מוזיקה, ריקודים בקבוצות שונות ותלבושות מרהיבות שמושכת תיירים מכל העולם. בנוסף לקרנבל, לריו דה ז'נרו יש הרבה מה להציע לתיירים, כולל ציוני דרך מדהימים כמו פסל ישו, הר הסוכר והפארק הלאומי טיג'וקה. ריו דה ז'נרו היא גם עיר עם מורשת תרבותית עשירה, עם מוזיאונים, תיאטראות וגלריות המציגות את ההיסטוריה והאמנות של ברזיל. העיר היא גם ביתם של סצנת המוזיקה הידועות בעולם כמו הסמבה והבוסה נובה. אם בחרתם לעשות נופש או טיול לשם כמובן שלא לשכוח את החופים המדהימים של העיר כמו קופקבנה ואיפנמה.

זמן טיסה לריו דה ז'נרו וחברות הלואו קוסט שמגיעות לריו דה ז'נרו

זמן הטיסה מישראל לריו דה ז'נרו אורך בין 16 ל-19 שעות בטיסת קונקשן הכי מהירה שיש (אין טיסות ישירות לריו דה ז'נרו). יש מספר רחב של חברות תעופה זולות המספקות טיסות מישראל לריו דה ז'נרו ביניהן איי.טי.איי. איירווייז, אייר פראנס, קיי.אל.אם (KLM), איבריה, טאפ אייר פורטוגל
ולופטהנזה.

שדות התעופה של ריו דה ז'נרו

נמל התעופה הבינלאומי ריו דה ז'ניירו-גאליאו (Galeão), הידוע גם בשם נמל התעופה הבינלאומי אנטוניו קרלוס ג'ובים. ממוקם כ-20 ק"מ ממרכז העיר ומשמש כשער הכניסה העיקרי לריו דה ז'נרו עבור מטיילים בינלאומיים. לנמל התעופה שני טרמינלים, טרמינל 1 וטרמינל 2, עם סך של 27 גשרי עלייה למטוס ויותר מ-100 דלפקי צ'ק-אין. שדה התעופה מציע מגוון רחב של שירותים ומתקנים למטיילים, לרבות חנויות, מסעדות וטרקלינים.

בנוסף לשדה התעופה הבינלאומי ריו דה ז'ניירו-גאליאו, ישנו גם את נמל התעופה סנטוס דומונט (SDU), הממוקם קרוב יותר למרכז העיר ומשרת בעיקר טיסות פנים. לנמל התעופה סנטוס דומונט יש רק טרמינל אחד והוא ידוע בנופים המדהימים של העיר והר הסוכר. יש גם את נמל התעופה ג'אקארפגווה רוברטו מריניו (Jacarepaguá-Roberto Marinho), שדה תעופה זה קטן יותר ומשרת תעופה כללית וטיסות מנהלים.

התניידות בריו דה ז'נרו

ריו דה ז'נרו היא עיר גדולה ומורכבת אבל יש בה כמה אפשרויות נהדרות להתנייד והן- המטרו-ריו (MetroRio): בריו דה ז'נרו יש מערכת מטרו מודרנית המחברת בין אזורי התיירות העיקריים של העיר. המטרו פועל מ-5 בבוקר עד חצות בימי חול עד שבת ו-7 בבוקר עד 23:00 בימי ראשון וחגים. המערכת יעילה עם תעריף נוח, בטוחה וקלה לניווט. המקומיים אומרים שזו שיטת התחבורה הציבורית האמינה ביותר בעיר, במיוחד בשעות העומס.

אוטובוס: לריו דה ז'נרו יש רשת אוטובוסים נרחבת המכסה את כל חלקי העיר. האוטובוסים יכולים להיות צפופים בשעות השיא, אבל הם אופציה טובה למטיילים עם תקציב מוגבל. אפשר לשלם באמצעות כרטיס נטען בשם "RioCard" שניתן לרכוש בתחנות המטרו ובנקודות מכירה נוספות.

מוניות: למוניות יש זמינות גדולה והן מהוות דרך נוחה ובטוחה להתנייד בעיר. ניתן להזמין מוניות ברחוב או להזמין דרך אפליקציה. התעריפים יכולים להשתנות בהתאם למרחק הנסיעה ולשעה ביום.

השכרת אופניים: בריו דה ז'נרו יש מערכת שיתוף אופניים בשם בייק-ריו (Bike Rio) המאפשרת למטיילים לשכור אופניים. ישנן תחנות אופניים רבות הממוקמות ברחבי העיר והתעריפים שלהם נוחים.

למצוא טיסות זולות לריו דה ז'נרו עם התאריך המדוייק שלכם

טיסות לריו דה ז'נרו השוואת מחירים

דילוג לתוכן