טיסות לסרי לנקה - קולומבו

החופשה שלך בסרי לנקה מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש לקולומבו

טיסות לסרי לנקה

טיסות לסרי לנקה - קולומבו

קולומבו, עיר הבירה של סרי לנקה, יעד תוסס המציע למבקרים שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת. בעיר תוכלו למצוא כל דבר לפי הסגנון והטעם שלכם , מציוני דרך היסטוריים כמו המוזיאון הלאומי של קולומבו וגאלה פייס גרין (Galle Face Green) ועד ליעדי קניות כמו שוק פטה וקניון אודל. חובבי אוכל בטוח שיהנו מהסצנה הקולינרית המגוונת של קולומבו, הכוללת אוכל רחוב כמו קוטו רוטי ואפשרויות אוכל יוקרתיות אחרות. קולומבו היא גם בסיס נהדר שממנו ניתן לחקור חלקים אחרים של סרי לנקה, עם גישה נוחה למקומות כמו קנדי, סיגיריה וגאלה. בסך הכל קולומבו היא יעד בלתי נשכח שישאיר לכם הרבה זיכרונות מתוקים עם טעם לחזור אליה שוב.

זמן טיסה לקולומבו וחברות הלואו קוסט שמגיעות לקולומבו

זמן הטיסה מישראל לקולומבו נמשך כ-9 שעות ו40 דקות ל-10 וחצי שעות וכל זה בטיסת קונקשן הכי מהירה שיש לקולומבו. טיסות קונקשן ארוכות מישראל לקולומבו וההפך יכול לקחת יותר מיממה, דבר שתלוי בכמה עצירות והיכן וחברות התעופה שאיתן בחרתם לבצע את הטיסה שלכם. חברות התעופה שנותנות טיסות זולות לסרי לנקה – קולומבו מישראל וההפך הן איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), פליידובאי, רויאל ג'ורדניאן, סרילנקן איירליינס, אמירטס ואל-על.

שדות התעופה של קולומבו

שדה התעופה הראשי בעיר קולומבו הוא נמל התעופה הבינלאומי בנדרנאיקה (CMB). נמל תעופה זה ממוקם בעיירה קטונאיאק'ה, במרחק של כ-35 קילומטרים מצפון למרכז העיר, ומשמש כשער הכניסה הראשי למדינה. נמל התעופה זה הוא אחד משדות התעופה העמוסים ביותר בסרי לנקה, המשמש כמרכז של חברת התעופה הלאומית סרילנקן איירליינס (SriLankan Airlines). לשדה התעופה שני טרמינלים: טרמינל 1 לטיסות בינלאומיות וטרמינל 2 לטיסות פנים. יש בו מגוון רחב של מתקנים, לרבות קניות פטורות ממכס, מסעדות, טרקלינים ושירותי המרת מט"ח. בנוסף לנמל התעופה הבינלאומי בנדרנאיקה, ישנו עוד שדה תעופה נוסף לקולומבו – נמל התעופה רטמלנה (Ratmalana Airport [RML]), שדה תעופה פנים הממוקם בפרבר קולומבו של רטמלנה. נמל התעופה רטמלנה  משרת בעיקר טיסות פנים בתוך סרי לנקה.

התניידות בקולומבו

ישנן מספר אפשרויות להתניידות בעיר קולומבו בסרי לנקה. מוניות וטוק-טוקים זמינות באופן רחב וניתן להזמין אותם ברחוב או דרך אפליקציות נסיעות כמו Uber או PickMe. דרך משתלמת יותר היא באוטובוס, לאוטובוסים בקולמבו יש מסלולים רבים הזמינים ברחבי העיר. רכבות הן אופציה נוספת לנסיעה בין אזורים שונים של קולומבו, עם שתי תחנות רכבת מרכזיות הממוקמות בעיר. מבחינת התמצאות באטרקציות תיירותיות ספציפיות, הליכה או רכיבה על אופניים היא אופציה טובה, שכן רבות מהאטרקציות המרכזיות של קולומבו ממוקמות במרחק הליכה אחת מהשנייה. לחלופין, יש גם מסילות רכבת ציוריות, סיורי אוטובוס, סיורי סגווי והשכרת סירות זמינות למי שרוצה לראות את העיר מנקודת מבט קצת אחרת.

למצוא טיסות זולות לסרי לנקה - קולומבו עם התאריך המדוייק שלכם

טיסות זולות לסרי לנקה - קולומבו השוואת מחירים

אטרקציות מובילות בקולומבו

דילוג לתוכן