טיסות לניו יורק

החופשה שלך לניו יורק מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש לניו יורק

טיסות לניו יורק

טיסות לניו יורק

העיר ניו יורק, הידועה גם בשם "התפוח הגדול" או "העיר שאף פעם לא ישנה", היא עיר מגוונת ודינמית השוכנת בחוף המזרחי של ארצות הברית. בעיר תוכלו למצוא ציוני דרך איקוניים, קניות, אמנות, בידור וחיי לילה תוססים במיוחד. מפסל החירות והאמפייר סטייט בילדינג ועד למופעים בברודווי ומוזיאונים ברמה עולמית, בעיר ניו יורק יש משהו לכל אחד (לא משנה מה הסגנון והטעם שלו) והיא יעד שפשוט חובה לבקר בו לחופשה ייחודית או לטיול.

זמן טיסה לניו יורק

זמן הטיסה מישראל לניו יורק משוער כ12 שעות בטיסה ישירה, בטיסות קונקשן הטיסה יכולה להגיע קרוב ל20 שעות ואפילו יותר מיממה. הכל תלוי במספר טיסות החיבור שיהיו לכם במשך הנסיעה לניו יורק, לרוב שתי עצירות יהיו יותר מיום וחצי של נסיעה ועצירה אחת יכולה להיות קרוב ל18 שעות הכל תלוי בחברת התעופה ומקום העצירה שלכם לקרת המשך הגעה ליעד. 

חברות הלואו קוסט שמגיעות לניו יורק

ישנן מספר חברות תעופה זולות המציעות טיסות מישראל לניו יורק, מה שהופך את הנסיעה בין שני היעדים הללו למשתלמת יותר מאי פעם. ביניהם יונייטד איירליינס (United Airlines) שמידי פעם תוכלו למצוא איתה טיסה ישירה לניו יורק במחיר נמוך ומשתלם. עם לוט פוליש איירליינס (LOT Polish Airlines חברת התעופה הלאומית של פולין), KLM (חברת התעופה הלאומית של הולנד) ואייר פראנס (Air France חברת התעופה הלאומית של צרפת) לרוב תוכלו למצוא טיסות קונקשן עם זמן קצר יחסית לעומת החברות הזולות האחרות שיכולות להגיע לזמן מאוד ארוך אפילו יותר מיממה. יש לזכור    שחברות תעופה אלו מספקות שירותים בסיסיים במחיר נמוך, ולעתים קרובות דורשות מהנוסעים לשלם תוספת עבור שירותים כגון מזוודות נשלחות, בחירת מושבים וארוחות בטיסה. למרות היעדר שירותים חברות תעופה זולות הן אופציה מצוינת עבור מטיילים המעוניינים לחסוך כסף בכרטיסי טיסה ולקבל טיסה בטוחה ונוחה לניו יורק.

שדות התעופה של ניו יורק

ישנם שלושה שדות תעופה עיקריים בעיר ניו יורק – נמל התעופה הבינלאומי ג'ון אף. קנדי (JFK), נמל התעופה לה גוארדיה (LGA), ונמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (EWR). ג'ון אף. קנדי ממוקם בקווינס והוא שדה התעופה הגדול ביותר בניו יורק, המשרת יותר מ-60 מיליון נוסעים מדי שנה. לה גוארדיה ממוקם גם בקווינס והוא שדה התעופה הקרוב ביותר למנהטן. ניוארק ליברטי ממוקם בניוארק, ניו ג'רזי, ומהווה מרכז מרכזי עבור יונייטד איירליינס. כל שלושת שדות התעופה מופעלים על ידי רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי. אפשרויות התחבורה אל נמלי התעופה וממנו כוללות תחבורה ציבורית, מוניות, שירותי רכב ורכבים להשכרה. רשות התחבורה המטרופולינית (MTA) מפעילה תחבורה ציבורית באזור ניו יורק ויש לה מידע על מסלולים בין העיר לשדות התעופה.

התניידות בניו יורק

רכבת תחתית– מערכת רכבת התחתית של העיר ניו יורק היא הגדולה והרחבה ביותר בארצות הברית, עם שירות 24 שעות ביממה ו-472 תחנות המכסות את כל חמשת הרובעים. מופעלת על ידי רשות התחבורה המטרופולינית (MTA), הרכבת התחתית היא דרך נוחה ויעילה לטייל ברחבי העיר. התעריף הסטנדרטי לנסיעה בודדת הוא 2.75 דולר.

אוטובוסים– ה-MTA מפעילה גם רשת אוטובוסים נרחבת ברחבי העיר, המספקת אפשרות נוחה למטיילים. אוטובוסים הם דרך מצוינת להגיע ליעדים שאינם נגישים ברכבת התחתית, והם יכולים להציע נופים יפים (מה שלא יקרה עם הרכבת התחתית ). התעריפים זהים לרכבת התחתית, וניתן להשתמש ב-MetroCards להחלפה בין שני השירותים.

מוניות– מוניות צהובות הן סמל אייקוני של העיר ניו יורק וניתן לברור אותן בקלות ברחובות. עם אלפי מוניות הפועלות מסביב לשעון, הן בברור מספקות דרך מהירה ונוחה להתנייד בעיר. מחירי המוניות נמדדים ומתחילים ב-$2.50, עם חיובים נוספים עבור המרחק. היו מוכנים לשלם במזומן או בכרטיס אשראי.

שיתופי נסיעה– שירותי שיתוף נסיעות פופולריים כמו Uber ו- Lyft זמינים בכל רחבי העיר, ומציעים חלופה נוחה למוניות ולעתים קרובות גם חסכונית יותר. ניתן לבקש נסיעות דרך האפליקציה שלהם, התשלום שלכם יהיה מטופל באופן אלקטרוני, מה שיתן לכם חוויה חלקה ונוחה.

רכיבה על אופניים– העיר ניו יורק עשתה צעדים כדי להפוך ליותר ידידותית לאופניים, עם רשת מתרחבת של שבילי אופניים ותוכנית Citi Bike, מערכת שיתוף אופניים עם אלפי אופניים הזמינים להשכרה ברחבי העיר. רכיבה על אופניים היא דרך ידידותית לסביבה ובריאה לחקור את ניו יורק תוך הימנעות מתנועה ותחבורה ציבורית.

מעבורות– המעבורת של סטטן איילנד (אי המהווה אחד מחמשת רובעי העיר ניו יורק) היא שירות חינמי הפועל 24/7, ומספק נסיעה עם נופים מדהימים של פסל החירות, אליס איילנד וקו הרקיע של מנהטן. שירותי מעבורות אחרים, כמו מעבורת NYC, מציעים תחבורה משתלמת בין נקודות שונות לאורך קו המים של העיר, כולל ברוקלין, קווינס ומנהטן.

אטרקציות קרובות לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון אף. קנדי

בעוד שרוב האטרקציות קרובות יותר למנהטן, יש מספר אטרקציות נגישות ליד ג'ון אף. קנדי – רוקאווי ביץ' הפופולרי, נמצא במרחק של כ-8 קילומטרים משם, מושלם לשיזוף ושחייה. במרחק של 6.4 ק"מ בלבד יש לכם את מקלט חיות הבר של מפרץ ג'מייקה עם גודל שטח של 9,000 דונם הופך אותו לאידיאלי לצפייה בציפורים ולטיולים בטבע. לבידור יש לכם את ריזורט וורלד ניו יורק סיטי (Resorts World Casino New York City) ממוקם במרחק של 5 מיילים משדה התעופה ומציע משחקים, מסעדות ואירועים חיים. עוד במרחק של 5 קילומטרים משדה התעופה יש לכם את מוזיאון קינג מנור המספק סיורים מודרכים בביתו ההיסטורי של רופוס קינג. לבסוף מצאנו את פארק פלאשינג מדוז (Flushing Meadows Corona Park), הנמצא במרחק של כ-16 קילומטרים משדה התעופה, במקום זה תוכלו למצוא אטרקציות כגון יוניספרה (Unisphere), את הגן הבוטני של קווינס, מוזיאון קווינס, היכל המדע של ניו יורק ועוד.

למצוא טיסות זולות לניו יורק עם התאריך המדוייק שלכם

טיסות לניו יורק השוואת מחירים

אטרקציות בניו יורק

דילוג לתוכן