טיסות להונג קונג

החופשה שלך בהונג קונג מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש להונג קונג

טיסות להונג קונג

טיסות להונג קונג

הונג קונג היא אזור מנהלי מיוחד של סין הממוקם על החוף הדרום מזרחי, ידוע בקו הרקיע המדהים שלו, גורדי שחקים נישאים וחיי לילה תוססים במיוחד. העיר מפורסמת גם בסצנה הקולינרית המגוונת שלה הכוללת מטבח קנטונזי, דים סאם ואוכל רחוב. המבקרים יכולים לחקור את ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר על ידי ביקור בנקודות ציון אייקוניות כמו פסגת ויקטוריה, הבודהה הגדול ומקדש וונג טאי סין. בנוסף, הונג קונג היא גן עדן לחובבי קניות, עם מחוזות קניות רבים המציעים הכל, החל ממותגי יוקרה ועד רוכלי רחוב שידועים בתקציב נמוך וידידותי. עם התרבות הייחודית שלה, האוכל הטעים והקניות, הונג קונג היא פשוט יעד אידיאלי לחופשה מופלאה ולכל מי שמחפש טיול בלתי נשכח.

זמן טיסה להונג קונג וחברות הלואו קוסט שמגיעות להונג קונג

זמן הטיסה מישראל להונג קונג אורך כ-10 שעות בטיסה ישירה. יש מספר חברות תעופה זולות שמעניקות טיסה מישראל להונג קונג ביניהן קת'אי פסיפיק, אמירטס, פגסוס, אנאדולוג'ט ואל-על.

שדה התעופה של הונג קונג

שדה התעופה הבין-לאומי של הונג קונג הידוע גם בשם 'צ'ק-לאפ-קוק' (Chek Lap Kok Airport). ממוקם על האי צ'ק לאפ קוק, אשר נבנה באופן מלאכותי לפיתוח שדה התעופה. זהו אחד משדות התעופה העמוסים ביותר בעולם, המשמש כמרכז לחברות תעופה שונות, כולל קת'אי פסיפיק, הונג קונג איירליינס והונג קונג אקספרס איירווייס. לשדה התעופה שני טרמינלים, טרמינל 1 וטרמינל 2, המחוברים באמצעות שירות אוטובוסי הסעות.

טרמינל 1 הוא הגדול מבין שני הטרמינלים ומשמש לרוב הטיסות הבינלאומיות. יש בו מגוון רחב של מתקנים, כולל חנויות פטורות ממכס, מסעדות, טרקלינים ומלון מעבר. טרמינל 2 משרת בעיקר חברות זולות ויש לו פחות שירותים.

התניידות בהונג קונג

להונג קונג מערכת תחבורה ציבורית יעילה ונרחבת המאפשרת לנוע בקלות בעיר בכמה דרכים שונות והן: ה-MTR מס-טראנסיט-ריילוויי (Mass Transit Railway), דרך פופולרית ונוחה ביותר לטייל ברחבי הונג קונג. זוהי מערכת רכבת תחתית הפועלת משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות ומכסה את רוב אזורי העיר. ל-MTR יש מספר קווים המחברים את האי הונג קונג, קאולון והטריטוריות החדשות. הרכבת תחתית בטוחה, נקייה ובמחיר סביר יחסית.

אוטובוסים- לעיר יש רשת נרחבת של קווי אוטובוסים המכסים את רוב אזורי הונג קונג. אוטובוסים דו קומתיים הם מחזה מוכר בעיר ומציעים דרך נוחה ומשתלמת לנסיעה. 

חשמליות- פועלות בצד הצפוני של האי הונג קונג ומציעים נסיעה ציורית דרך כמה מהשכונות התוססות ביותר של העיר. החשמליות זולות, איטיות ומספקות הזדמנות מצוינת לחקור את העיר בקצב שלכם.

מעבורות- שירותי מעבורת הם סדירים ומחברים את האי הונג קונג, קאולון והאיים המרוחקים. מעבורות מציעות נופים מדהימים של נמל ויקטוריה והן דרך מצוינת לחקור את קו המים של העיר.

מוניות- זמינות בקלות בהונג קונג והן אופציה נוחה למי שמטייל בקבוצות או למי שנושא הרבה מזוודות. נהגי המוניות בדרך כלל ישרים, אבל התעריפים עשויים להיות יקרים יותר בשעות השיא או בנסיעה למקומות מרוחקים.

למצוא טיסות זולות להונג קונג עם התאריך המדוייק שלכם
טיסות להונג קונג - השוואת מחירים

אטרקציות בהונג קונג

דילוג לתוכן