טיסות להודו - ניו דלהי​

החופשה שלך בהודו מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש לניו דלהי

טיסות להודו

טיסות להודו - ניו דלהי

ניו דלהי, עיר הבירה השוקקת של הודו, מציעה למבקרים שילוב ייחודי של היסטוריה עתיקה ותרבות מודרנית. אחת הסיבות העיקריות לרקע ההיסטורי העשיר של העיר היא מכיוון שניו דלהי היתה ביתם של כמה אימפריות וממלכות חזקות, שהשאירו מאחוריהן את המורשת הייחודית שלהן. כיום, ניו דלהי ידועה בעיקר כמקום מושבה של הממשלה הלאומית של הודו ונחשבת כבעלת חשיבות היסטורית רבה. המבקרים בניו דלהי יכולים לחקור את המונומנטים ההיסטוריים והאטרקציות התיירותיות הרבות של העיר, כולל המבצר האדום, קוטוב מינאר, שער הודו וקבר הומאיון. ציוני דרך אלה מציעים הצצה לזוהר האדריכלי של האימפריות והשליטים השונים שהיו.

ניו דלהי מפורסמת גם בזכות השווקים השוקקים והאוכל הטעים שלה, כולל צ'אט (Chaat), שהוא אוכל רחוב פופולרי בעיר. המבקרים יכולים להתפנק עם מגוון המטבחים של העיר, ממאכלים הודיים מסורתיים ועד למטבחים בינלאומיים. בנוסף לאטרקציות ההיסטוריות והתרבותיות שלה, ניו דלהי היא גם המרכז המנהלי של הודו, מה שהופך אותה למרכז של מבנים ומוסדות ממשלתיים. פארק סנטרל ויסטה הוא אטרקציה שחובה לבקר בה בעיר, מכיוון שהוא מוקף בבנייני ממשלה, מוזיאונים ומרכזי מחקר שונים.

זמן טיסה להודו - ניו דלהי וחברות הלואו קוסט שמגיעות לניו דלהי

זמן הטיסה מישראל לניו דלהי אורכת כ-6 שעות ו-15 דק' א-שייח' כשעה ו-20 דק' בטיסה ישירה. לא כל התאריכים יהיו לכם זמינים לטיסה ישירה אז השתדלו להיות מוכנים לכך. מה שבטוח שטיסת קונקשן תמיד תיהיה זמינה לכם במחירים סבירים. יש מספר חברות תעופה זולות המספקות טיסות מישראל לניו דלהי ביניהן אייר אינדיה (לרוב מעניקה טיסה ישירה), איתיחאד איירווייז, גאלף אייר ופלאי דובאי.

שדה התעופה של ניו דלהי

נמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי הוא שדה התעופה העיקרי המשרת את העיר ניו דלהי, הודו. ממוקם בפאלאם, כ-15 קילומטרים מדרום-מערב למרכז העיר. נחשב לשדה התעופה העמוס ביותר בהודו, ומטפל במיליוני נוסעים מדי שנה. הוא משמש כמרכז למספר חברות תעופה, כולל אייר אינדיה, אינדיגו וספייס-ג'ט.

לשדה התעופה שלושה טרמינלים: 1, 2 ו-3. טרמינל 1 משמש לטיסות פנים, בעוד שטרמינל 2 משמש לטיסות בינלאומיות של חברות לואו-קוסט. טרמינל 3 הוא הטרמינל החדש והגדול ביותר, מטפל בטיסות פנים ובינלאומיות. הנוסעים בשדה תעופה זה יכולים ליהנות ממגוון מתקנים, לרבות חנויות פטורות ממכס, מסעדות, טרקלינים וכספומטים. שדה התעופה מציע גם מספר אפשרויות תחבורה, כולל מוניות, אוטובוסים ומטרו של דלהי.

ישנם שני שדות תעופה נוספים באזור דלהי- נמל התעופה הינדון ונמל התעופה ספדארג'ונג. עם זאת, שדות תעופה אלו משמשים בעיקר למטרות צבאיות ותעופה כללית, ואינם מתאימים לטיסות מסחריות.

התניידות בניו דלהי

רכבת תחתית- המטרו הוא דרך מהירה ויעילה להתנייד בעיר, עם רשת של שישה קווים המכסים חלק גדול מהעיר. הרכבות ממוזגות ונוסעות מ-6 בבוקר עד 23:00 בלילה. התעריפים מחושבים על פי מרחק הנסיעה, עם תעריף מינימלי של 10 INR (רופי הודי)

אוטובוסים- דרך נוחה להתנייד בניו דלהי. האוטובוסים מופעלים על ידי חברת התחבורה של דלהי ומכסים את רוב חלקי העיר. התעריפים מחושבים לפי המרחק הנסיעה ומתחילים ב-INR 5. חוץ מכרטיס רגיל ניתן גם לקנות כרטיס חכם.

מוניות- זמינות בקלות בניו דלהי וניתן להזמין אותן דרך אפליקציות או פשוט להזמין ברחוב. התעריפים מחושבים בדרך כלל על סמך מרחק הנסיעה ומתחילים בטווח ה-25 INR.

ריקשות-  דרך פופולרית להתנייד בניו דלהי, במיוחד למרחקים קצרים. ישנם שני סוגים של ריקשות: ריקשות אופניים וריקשות אוטומטיות. ריקשות אופניים הן ידידותיות לסביבה ופועלות בחלקים מסוימים של העיר. התעריפים מתנהלים בדרך כלל עם הנהג. ריקשות אוטומטיות נפוצות יותר ומכסות את רוב חלקי העיר. התעריפים מחושבים על סמך מרחק הנסיעה ומתחילים ב-25 INR.

למצוא טיסות זולות להודו - ניו דלהי עם התאריך המדוייק שלכם

טיסות להודו השוואת מחירים

אטרקציות בניו דלהי

דילוג לתוכן