טיסות לבואנוס איירס

החופשה שלך בארגנטינה מתחילה כאן!

השתמשו בסרגל של טווח הימים המופיע כאן והמנוע חיפוש ימצא לכם את משך החופשה הכי זולה שיש לבואנוס איירס

טיסות לבואנוס איירס

טיסות לארגנטינה - בואנוס איירס

בואנוס איירס, עיר תוססת וקוסמופוליטית הממוקמת בארגנטינה, הידועה במורשת התרבותית העשירה, הארכיטקטורה, האוכל הטעים וחיי הלילה האנרגטיים שלה. העיר מפורסמת במוזיקת הטנגו והריקוד שלו, אותם ניתן לחוות במילונגות הרבות או באולמות הריקודים של העיר. המבקרים יכולים לחקור את השכונות המגוונות של בואנוס איירס, שלכל אחת מהן שי את האישיות המיוחדת שלה, מהרחובות הצבעוניים של לה בוקה ועד לפלרמו סוהו האופנתי. עיר מתהדרת גם במוזיאונים רבים, בגלריות לאמנות ובנקודות ציון היסטוריות כמו האובליסק האייקוני ובית הקברות היפהפה רקולטה. עם המקומיים החמים והידידותיים, האוכל הטעים והפעילויות האינסופיות שלה, בואנוס איירס היא יעד מושלם לכל מי שמחפש חווית נופש ייחודית ומרגשת.

כמה זמן טיסה מישראל לבואנוס איירס וחברות הלואו קוסט שמגיעות לבואנוס איירס

זמן הטיסה מישראל לבואנוס איירס אורך כ19 וחצי שעות וכל זה בטיסות קונקשן הכי מהירות שיש. ישנם טיסות קונקשן שיכולות לקחת יותר מיומיים זמן טיסה עד להגעה לבואנוס איירס.  יש מספר חברות תעופה זולות המציעות טיסות לבואנוס איירס ביניהן איי.טי.איי. איירווייז, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס, אייר פראנס ואל-על.

שדות התעופה של בואנוס איירס

שדה התעופה המרכזי בבואנוס איירס הוא שדה התעופה הבינלאומי מיניסטרו פיסטריני, ידוע גם בשם נמל התעופה הבינלאומי אזייזה. הוא ממוקם כ-33 ק"מ למרכז העיר ונחשב לשדה התעופה העמוס ביותר בארגנטינה, המשמש כמרכז לטיסות בינלאומיות וטיסות פנים כאחד. לשדה התעופה יש שלושה טרמינלים והוא מציע מגוון שירותים לרבות מסעדות, חנויות פטורות ממכס ומשרדי המרת מט"ח.

בנוסף לכך ישנם שני שדות תעופה נוספים המשרתים את בואנוס איירס – 'ארופארק אינטרנשיונל חורחה ניוברי' הוא שדה תעופה מקומי ואזורי הממוקם בשכונת פאלרמו בבואנוס איירס. הוא הרבה יותר קרוב למרכז העיר (כ-9 ק"מ) מאשר נמל התעופה הבינלאומי אזייזה, מה שהופך אותו לאופציה נוחה למטיילים באזור. שדה התעופה השלישי הוא שדה התעופה אל פאלומר, שדה תעופה קטן יותר הממוקם בחלק המערבי של בואנוס איירס. משרת חברות תעופה זולות עם טיסות פנים למספר ערים בארגנטינה.  

התניידות בבואנוס איירס

הרכבת התחתית- ידועה גם בשם "סובט'ה". מערכת הרכבת התחתית יעילה, זולה, ומכסה את רוב העיר. ישנם שישה קווי רכבת תחתית, המזוהים באותיות A עד H, והם פועלים מ-5 וחצי בבוקר ועד 11 בלילה מיום שני עד שבת, וביום ראשון מ-8 בבוקר עד 10 בלילה. חשוב לזכור שהרכבת התחתית עלולה להיות צפופה בשעות העומס, ולכן עדיף להימנע מנסיעה בשעות השיא אם אפשר.

מערכת האוטובוסים- נרחבת ומכסה כמעט כל פינה בעיר. האוטובוסים בבואנוס איירס ידועים בשם "קולקטיבוס" (colectivos) וניתן לזהות אותם בקלות לפי המראה החיצוני הצבעוני שלהם. אתם יכולים לשלם עבור עלות האוטובוס שלכם עם כרטיס נטען בשם סוב'ה (SUBE), שניתן להשתמש בו גם ברכבת התחתית. עם זאת, מערכת האוטובוסים עלולה לבלבל מבקרים שאינם בקיאים בגיאוגרפיה של העיר, ולכן מומלץ להשתמש במפות של גוגל או באפליקציית WAZE.

מוניות- גם אפשרות נוחה ובטוחה להתניידות בבואנוס איירס, במיוחד בלילה כאשר התחבורה הציבורית הופכת פחות תכופה. ניתן להזמין מוניות ברחוב או דרך אפליקציה כמו Uber, Cabify או Beat. חשוב לוודא שלמונית יש חותם רשמי גלוי על הדלת הצדדית ושהנהג יפעיל את המונה לפני תחילת הנסיעה.

אופניים- גם תוכלו למצוא בבואנוס איירס מערכת שיתוף אופניים נרחבת בשם "איקוביסי" (Ecobici), המציעה השכרת אופניים ברחבי העיר. כדי להשתמש בשירות זה, עליכם להירשם באופן מקוון ולספק תעודה מזהה תקפה. לאחר ההרשמה, תוכלו לאסוף אופניים בכל אחת מהתחנות המיועדות ולהחזירם לכל תחנה אחרת כשתסיימו.

למצוא טיסה לבואנוס איירס בזול עם התאריך המדוייק שלכם

טיסות זולות לבואנוס איירס השוואת מחירים

אטרקציות בבואנוס איירס

דילוג לתוכן