טיול ליער השחור

טיול ליער השחור – 10 האטרקציות הטובות ביותר ביער השחור שבגרמניה

האם אתם מוכנים לצאת לטיול ליער השחור בגרמניה? אם כן, צפוי לכם פינוק אמיתי! היער השחור הוא אחד האיזורים היפים ביותר בגרמניה, מלא בנופים ציוריים, עם שפע של אטרקציות שתוכלו לעשות. מאמר זה יתן לכם מידע על 10 האטרקציות הטובות ביותר ביער השחור שבטוח יהפכו את הטיול שלכם לגרמניה למשהו בלתי נשכח.

טיול לגרמניה, בין אם זה הראשון או העשירי שלך, יכול להיות חוויה מרגשת! אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בגרמניה הוא היער השחור, ואם אתם מחפשים כמה דברים נהדרים לעשות כשתגיעו לשם, בדקו את הרשימה הזו של 10 האטרקציות הטובות ביותר ביער השחור! משבילים ציוריים דרך יערות הרים עבותים ועד לתרבות הגרמנית הטעימה, הדברים האלה יהפכו את הטיול שלכם לשווה כל שקל!

מוזיאון היער השחור

מוזיאון היער השחור הוא אחת האטרקציות המובילות ביער השחור. הוא ממוקם בשטוטגרט ויש בו מגוון רחב של תערוכות המתמקדות בהיסטוריה ובתרבות של האזור. המוזיאון מספר את סיפורו של היער באמצעות תערוכות על החי והצומח שלו. המבקרים יכולים ללמוד על תעשיית היערות, מלאכת יד מסורתית, ולראות כיצד החיים השתנו עם הזמן. יש גם תערוכות אינטראקטיביות שהופכות את הלמידה למהנה לכל הגילאים.

אגם טיטיזי בטיול ליער השחור

טיטיזי הוא אגם הנמצא בחלקו הדרומי של היער השחור. אגם זה פופולרי מאוד לשחייה,  שייט ודיג. המים פשוט נקיים וצלולים, מה שהופך אותם למושלמים לטבילה מרעננת ביום חם. המבקרים יכולים גם ליהנות מטיולי הליכה ופיקניק באזור שמסביב. ליד האגם יש מספר מסעדות ובתי קפה, כמו כן מגרש משחקים לילדים.

טיול ליער השחור

מינסטרפלאץ (Münsterplatz)

מינסטרפלאץ היא כיכר ציבורית גדולה הממוקמת בלב פרייבורג. הכיכר הזאת מוקפת במבנים היסטוריים, כולל קתדרלת מינסטר, ומהווה מקום מפגש פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. הכיכר התוססת הזו מארחת פסטיבלים קבועים לאורך כל השנה, כולל שווקי חג המולד ופסטיבל היין שנתי. יש גם שפע של חנויות ובתי קפה עם מקומות ישיבה בחוץ שבהם תוכלו להירגע קצת באמצע הסיור שלכם שם. בנוסף, מינסטרפלאץ מספקת גם הזדמנויות נהדרות לאנשים שצופים – זה אחד החלקים התוססים ביותר של פרייבורג. לא רק זה, אלא שהוא גם ביתם של כמה מהמונומנטים המפורסמים ביותר של העיר – ממזרקת האריות ועד הפסל של קרל מרקס – אז הקפידו להביא את המצלמה שלכם!

שביל צמרות עצים ביער השחור (Baumwipfelpfad Schwarzwald)

טיול ליער השחור

שביל צמרות העצים הוא שביל שנפתח למטיילים בספטמבר 2014. הוא ממוקם באמצע היער השחור ונמצא ליד באדן-באדן. אורך השביל 1.2 (קילומטר ו-200 מטר) ובעל שיפוע ממוצע של 5%. בשביל צמרות העצים ישנם מספר גשרים, אחד מהם באורך 90 מטר ו-30 מטר מעל פני הקרקע. הנופים במקום הזה פשוט מדהימים ניתן לראות קילומטרים למרחקים ביום בהיר. אם אתם מבקרים ביער השחור, זו בהחלט אטרקציה שאסור לכם לפספס!

פארק אירופה שברוסט (Europa Park In Rust)

פארק אירופה הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה והוא ממוקם ברוסט, גרמניה. אטרקציה זו מושלמת לאלו שאוהבים ריגושים והרפתקאות מכיוון שהיא כוללת למעלה מ-100 אטרקציות, ולא פחות מ-13 רכבות הרים. בנוסף, יש אינספור מופעים ופעילויות כדי לגרום לכם להינות לאורך כל היום. כאשר תצטרכו הפסקה מכל ההתרגשות, אתם יכולים לחקור את אחד מ-15 (כן.. זה דיי הרבה) אזורי הנושא של הפארק, כמו נהר האבוד של ד'לטה (Lost River Delta), פורט אוונטורה (Port Aventura) או בוואריה (Bavaria)

מונדנהוף (Mundenhof) בטיול ליער השחור

מונדנהוף הוא מקום נהדר לבקר בו אם תרצו לראות כמה מחיות הבר המדהימות שיש לגרמניה להציע. שמורת טבע זו היא ביתם של צבאים אדומים, צבאים עזים, כבש מופלון ועוד בעלי חיים רבים אחרים. תוכלו למצוא כאן גם פינת ליטוף, מה שהופך אותו למקום מצוין עבור משפחות עם ילדים קטנים. בנוסף לבעלי החיים תוכלו למצוא במונדנהוף גם גן פרפרים יפהפה שבהחלט שווה ביקור.

אגם שלוכזי (Schluchsee) 

טיול ליער השחור

שלוכזי הוא אגם מעשה ידי אדם שנוצר בשנות ה-30. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביער השחור וקל להבין מדוע. הנופים מדהימים, יש שפע של פעילויות שתוכלו להינות מהן! אם אתם מחפשים מקום להירגע ולהתרשם מהטבע, אגם שלוכזי הוא המקום המושלם בשבילכם.

שטיינוואסן-פארק (Steinwasen-Park)

שטיינוואסן-פארק הוא פארק שעשועים ידידותי למשפחות הממוקם בלב היער השחור. עם למעלה מ-30 אטרקציות, שטיינוואסן-פארק הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בגרמניה. תוכלו למצוא שם מגוון של מתקנים לרבות רכבות הרים וגלגל ענק. גם תוכלו למצוא שם פארק מים עם מגלשות כמובן, וגם במה באוויר הפתוח הכוללת הופעות עם מוזיקה חיה, גנים, ועוד הרבה אטרקציות מגניבות אחרות.

אי הפרחים (the Island of Flowers)

טיול ליער השחור

מינאו הוא אי באגם קונסטנץ, מול חופי דרום גרמניה. האי מפורסם בזכות הפרחים שלו, והוא יעד תיירותי פופולרי. למינאו אקלים מתון, והפרחים שבו פורחים מתחילת האביב ועד סוף הסתיו. ישנם יותר מ-50 זנים של ורדים באי, כמו כן פרחים אחרים כמו צבעונים, נרקיסים וחבצלות. בנוסף לפרחים, ישנם באי גם מספר גנים, ביניהם גן פרפרים וגן עצי דקל. מינאו הוא מקום יפהפה לבקר בו, וקל לבלות יום שלם בסיורים באי.

בייד פרדיז (BadeParadies)

בייד פרדיז הוא פארק מים מקורה הממוקם בטיטיזי-נוישטדט. הוא כולל אווירה טרופית עם עצי דקל, מפלים ובריכת גלים. בפארק יש גם מספר מגלשות, נהר עצל ואזור משחקים לילדים. בייד פרדיז הוא מקום נהדר לבלות בו אם אתם מחפשים קצת כיף והרפיה בטיול ליער השחור.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן