הרץ מציעה רכבים חשמלים להשכרה

הרץ מציעה רכבים חשמלים להשכרה בערים הגדולות בעולם

במהלך משמעותי לכיוון חדש של אמצעי תחבורה, הרץ (Hertz), חברת השכרת הרכב הנודעת, הודיעה על תוכניות חדשות להציע כלי רכב חשמליים (Electric Vehicles) בערים הגדולות בעולם. החלטה זו באה כחלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של החברה לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלה ולספק את הביקוש הגובר לאפשרויות נסיעה ידידותיות לסביבה.

צי הרכבים החשמליים החדש של הרץ יהיה זמין בערים ברחבי ארצות הברית, אירופה ואסיה. החברה משתפת פעולה עם יצרני רכב חשמליים מובילים כדי להבטיח ללקוחות גישה לדגמי EV (מכוניות חשמליות) העדכניים ביותר עם תכונות וטכנולוגיות מתקדמות.

"אנו מחויבים לספק ללקוחותינו אפשרויות נסיעה ידידותיות יותר לסביבה", אמר דובר הרץ. "יוזמה זו לא רק מתיישבת עם יעדי המטרות שלנו אלא גם עונה על הצרכים המתקדמים של הלקוחות שלנו שמחפשים יותר ויותר פתרונות נסיעות ירוקות".

המהלך של הרץ תואם את המגמה העולמית של כלי רכב חשמליים. על פי דו"ח של בלומברג ניו אנרגיה פיננסים, כלי רכב חשמליים צפויים להוות 58% מכלל מכירות המכוניות החדשות בעולם עד שנת 2040. שינוי זה יתקיים בזכות ירידת עלות הסוללות, שיפורים בביצועי EV ודאגה הגוברת בשנים האחרונות לגבי איכות הסביבה.

ההחלטה של הרץ להציע כלי רכב חשמליים מגיעה גם בזמן שממשלות ברחבי העולם מיישמות מדיניות לעידוד אימוץ רכבי EV. בבריטניה למשל, הכריזה הממשלה על איסור על מכירת מכוניות בנזין ודיזל חדשות משנת 2030, מה שצפוי להגביר משמעותית את הביקוש לרכבים חשמליים.

למהלך של הרץ להציע רכבים חשמליים צפויה להיות השפעה משמעותית על ענף השכרת רכב. כאחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם, ההחלטה של הרץ יכולה לעודד חברות אחרות בענף ללכת בעקבותיה.

החברה עדיין לא הודיעה מתי הרכבים החשמליים החדשים יהיו זמינים להשכרה, אך לקוחות יכולים לצפות לראותם במרכזי הרץ בעתיד הקרוב.

כשהעולם ממשיך להתמודד עם אתגרי שינויי האקלים, יוזמות כמו זו של הרץ מדגימות כיצד עסקים יכולים למלא תפקיד מכריע בהנעת המעבר לעתיד בריא טוב יותר.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן