מלונות בהונג קונג עם נופים עוצרי נשימה

מלונות בהונג קונג עם נופים עוצרי נשימה

בממלכת גורדי השחקים בשמיים, הונג קונג חוצבת ללא מאמץ את הנישה שלה, ומציגה כמה מנופי קו הרקיע המעוררי כבוד בעולם. ישנם אינספור מלונות בעיר ההומה הזאת המספקים נופים מובחרים של הפלא הארכיטקטוני הזה. הכנו לפניכם את המדריך 'מלונות בהונג קונג עם נופים עוצרי נשימה' כדי שתדעו יותר איפה כדאי לבדוק קודם מלון כזה לחופשה הבאה שלכם!

(The Ritz-Carlton) ריץ-קרלטון

תארו לעצמכם שאתם במלון רם ונישא במיקום אטרקטיבי בעולם. מלון ריץ-קרלטון השוכן בקאולון, עם הנופים עוצרי הנשימה של נמל ויקטוריה שרואים דרך החדרים והסוויטות שלו הם משהו פלאי ללא תחרות. בנוסף לנופים המרהיבים, המלון מגביר את האטרקטיביות שלו עם מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ובריכת גג, וכל זה מוסיף לנוף העיר המרהיב של האיזור.

מלון פנינסולה ((The Peninsula Hong Kong

התגלמות של יוקרה המשרת אורחים כבר יותר ממאה שנה. מלון פנינסולה מתגאה בנופים של נמל ויקטוריה מחדריו. לצד הנופים האייקוניים, הוא מפורסם בזכות הגשת תה בשעת אחר הצהריים, מסעדה בעלת כוכבי מישלן, ובר על הגג המשקיף על העיר.

ארבע העונות (Four Seasons Hong Kong)

הבא ברשימה שלנו הוא מלון ארבע העונות, השוכן במרכז האי הונג קונג. רבים מהחדרים והסוויטות שלו מציעים נוף פנורמי של נמל ויקטוריה. מה שעוד יותר ישפר את השהות שלכם במלון הם המסעדה בעלת כוכבי המישלן, ספא מפנק ובריכה על הגג עם נוף עירוני מהמם!

ד'ה אפר האוס (The Upper House)

מלון הממוקם על פסגת ויקטוריה, המציע נקודת תצפית שאין דומה לה. בטוח שתהנו מנופי העיר הסוחפים מהמלון המפואר הזה, שגם כולל מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ובריכת אינסוף בראש גבעה.

לנדמארק מנדרין אוריאנטל (The Landmark Mandarin Oriental)

בלב סנטרל באי הונג קונג, תמצאו את לנדמארק מנדרין אוריאנטל. עם רבים מהחדרים והסוויטות שלו המציעים נופים קסומים של נמל ויקטוריה, מלון יוקרתי זה מכיל גם מסעדה בעלת כוכבי מישלן, ספא מרגיע ובר על הגג המעניק לכם תצפית ממעוף הציפור על העיר (לא לשכוח להוסיף משם תמונה חדשה לחשבון האינסטגרם שלכם).

הייאט ריג'נסי הונג קונג (Hyatt Regency Hong Kong)

מלון הממוקם בוואן צ'אי המספק חגיגה נדיבה לעיניים עם נופי החדרים והסוויטות של נמל ויקטוריה. בנוסף, יש בריכת גג שנפתחת לנוף מיוחד שובה לב של העיר.

מלון אינדיגו הונג קונג איילנד

ממוקם גם הוא בוואן צ'אי, מספק חדרים וסוויטות אחדים עם נוף לנמל. אל תפספסו את הבר שעל הגג שלו שמציע גם נופים של העיר.

מלון מוריי (Murray Hotel Hong Kong)

מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בקוזוויי ביי. רבים מהחדרים והסוויטות שלו משקיפים אל נמל ויקטוריה. בנוסף לנופים המרהיבים יש לכם מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ובר על הגג כדי לספוג את העיר הקסומה הזאת.

מלון איסלנד שנגרי-לה (The Island Shangri-La, Hong Kong)

מלון יוקרה בעל חמישה כוכבים ידוע הממוקם ברובע האדמירליות של האי הונג קונג. המלון מתגאה בגובה של אחד המלונות הגבוהים ביותר בעיר, ומתגאה ב-49 קומות ובגובה מתנשא של 208 מטרים, ומציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה של קו הרקיע היפייפה של העיר מכל אחד מ-568 חדרי האירוח והסוויטות המעודנים שלו. המלון, המוכר בזכות השירות יוצא הדופן שלו ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר, כולל מגוון של מסעדות וברים מכובדים, כולל שני מסעדות עם כוכבי מישלן.

JW מריוט (JW Marriott Hong Kong)

לבסוף יש לנו את מלון JW מריוט, המציע פינוק ויזואלי עם חדרים וסוויטות רבים המשקיפים על נמל ויקטוריה. המלון גם כולל מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ובר על הגג עם נופים מרהיבים של העיר.

לסיכום – כל אחד מהמלונות הללו בהונג קונג מציע חווית צפייה שאין כמותה בקו הרקיע המהפנט של העיר, יחד עם שירותים יוקרתיים ושירותים מהשורה הראשונה.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן