מלונות בפריז לאוהבי רומנטיקה

מלונות בפריז לאוהבי רומנטיקה – 10 המלונות הכי רומנטיים שיש בפריז

פריז, עיר האהבה, היא יעד חלומי לזוגות ברחבי העולם. הרחובות הקסומים שלה, המטבח בעל שם עולמי וציוני הדרך האיקוניים הופכים אותה לרקע מושלם לחופשה רומנטית. אבל, היכן כדאי לכם לשהות כדי להפוך את הטיול שלכם לבלתי נשכח באמת? לשם כך סיקרנו לכם את 10 המלונות הכי רומנטיים שיש בפריז, עשרת המלונות הללו נבחרו בקפידה בזכות הקסם שלהם, האלגנטיות והשירות יוצא הדופן שהם מעניקים.

1. לה מוריס (Le Meurice)

לה מוריס המשקיף על גני טווילרי, הוא מלון ארמון היסטורי המשדר הוד ואצילות. החדרים המפוארים שלו, המעוטרים בריהוט עתיק וביצירות אמנות מדהימות, מציעים שילוב של אלגנטיות צרפתית קלאסית עם נוחות מודרנית. מסעדת המלון, אלן דוקאס (Alain Ducasse), מתהדרת בשני כוכבי מישלן, מה שהופך אותה למקום אידיאלי לארוחת ערב רומנטית.

2. מלון שנגרי-לה

מלון שנגרי-לה מציע שילוב ייחודי של אירוח אסיאתי ואמנות צרפתית. רבים מחדריו מציעים נופים עוצרי נשימה של מגדל אייפל. המסעדות הצרפתיות והאסייתיות של המלון שתיהן עם כוכבי מישלן, מציעות חוויות אוכל מעולות.

3. מלון פלאזה אתנה

ממוקם בשדרת מונטיין היוקרתית, מלון פלאזה אתנה ידוע בגוונים האדומים הייחודיים שלו וקופסאות החלונות המלאות בפרחים צבעוניים. החדרים והסוויטות המאובזרים היטב, חלקם עם נוף של מגדל אייפל. מסעדת המלון, אלן דוקאס  בפלאזה אתנה זכתה בשלושה כוכבי מישלן, מה שהופך את בחירת המלון הזה לאולטימטיבית לאנני טעם.

4. לה בריסטול פריז

לה בריסטול פריז, הממוקם ברחוב רו דו פאובורג סנט-הונורה, הוא ביתם של גן פנימי יפהפה ובריכת שחייה (שנמצאת על הגג). למסעדת אפיקיור (Epicure) של המלון, המשקיפה על הגן, יש שלושה כוכבי מישלן. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון צרפתי מהמאה ה-18, ומציעים חוויה פריזאית אמיתית. מלון זה קיבל דירוג של 4.7 (מתוך 5) ממשתמשי גוגל ויותר מ2000 ביקורות.

5. מלון ריץ-פריז

שום רשימה של מלונות פריזאיים רומנטיים לא תהיה שלמה בלי להזכיר את ריץ פריז. מלון אייקוני זה, הממוקם בפלאס ונדום, היה סמל לאלגנטיות ויוקרה מאז פתיחתו בשנת 1898. החדרים והסוויטות מרוהטים באופן מרהיב להפליא, והמסעדות שלו, כולל ל'אספדון בעל כוכבי המישלן, מציעות כמה מהמסעדות הטובות ביותר בפריז.

6.מלון קריון (Hôtel de Crillon)

זהו לא רק מלון אלא אנדרטה נצחית. ממוקם למרגלות השאנז אליזה, ארמון זה מהמאה ה-18 מציע שילוב נשגב של ארכיטקטורה היסטורית ועיצוב עכשווי. החדרים והסוויטות שלו מרוהטים באלגנטיות, והמסעדה הגסטרונומית של המלון, ל'אקרין (L'Ecrin), מציעה חווית אוכל ייחודית. המלון מתהדר גם בספא מפואר ובריכת שחייה עם ציור קיר של האומן פיטר ליין.

7. מלון סנט ג'יימס פריז

שוכן ברובע ה-16, סנט ג'יימס פריז – מלון המוקף עם גינה פרטית משלו. העיצוב האקלקטי שיש לו, בהשראת סגנון האימפריה השנייה, מעניק לו קסם ייחודי. מסעדת המלון בעלת כוכבי המישלן מציעה תפריט בהשראת המטבח הצרפתי הקלאסי עם טוויסט מודרני.

8. מלון פור סיזנס ג'ורג' החמישי

במרחק צעדים ספורים מהשאנז אליזה, מלון פור סיזנס ג'ורג' החמישי הוא שם נרדף ליוקרה פריזאית. החדרים והסוויטות שלו מעוצבים באלגנטיות, רבים מהם מציעים נופים של חצר הארט דקו המרשימה של המלון. במלון נמצאות שלוש מסעדות בעלות כוכבי מישלן, ביניהן לה סינק (Le Cinq) שהיא בעלת שלושה כוכבי מישלן.

9. מנדרין אוריינטל, פריז

מלון זה הממוקם ברחוב האופנה-פורוורד מציע מפלט שליו בלב העיר. החדרים והסוויטות שלו אלגנטיים ומודרניים, עם מגע של זוהר פריזאי. הגן המעוצב של מנדרין אוריינטל מספק מקום שליו להירגע בו. במלון יש שתי מסעדות בעלות כוכבי מישלן, המציעות חווית סעודה חושית ייחודית ביותר.

10. מלון פנינסולה, פריז

ממוקם במרחק צעדים ספורים משער הניצחון, מלון זה מציע שילוב מושלם של מורשת פריזאית עם יוקרה מודרנית. מסעדת הגג שלו לוזו בלאנק (L'Oiseau Blanc), מציעה נוף פנורמי של העיר, מה שהופך אותה למקום אידיאלי לארוחת ערב רומנטית, במיוחד לאלה שנרגשים להוציא את הטבעת וסוף סוף להציע לבת הזוג שלהם. החדרים והסוויטות של המלון מעוצבים באלגנטיות, רבים מהם מציעים נופים של מגדל אייפל.

המלונות הרומנטיים האלה בפריז מציעים יותר מסתם מקום לישון. הם מציעים חוויה שתופסת את מהותה של העיר. עם השירות יוצא הדופן, השירותים היוקרתיים והעיצוב המדהים שלהם, הם מספקים את התפאורה המושלמת לחופשה הרומנטית הבאה שלכם.

השוו מחירים היום לקבל את המחיר הכי טוב לחופשה הבאה שלכם!

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן