מלונות בפריז לחיות מחמד

המלונות בפריז לחיות מחמד – החופשה האולטימטיבית עם חיית המחמד שלכם!

פריז עיר האהבה, מציעה מפלט קסום לא רק עבורכם אלא גם עבור בן המשפחה הפרוותי שלכם. פריז מתהדרת במספר מקומות אירוח ידידותיים לחיות מחמד עם כל האמצעים הדרושים לשהייה נוחה כמו שפע של מקום, מצעים נעימים וגישה למתקנים מגניבים.

מלון צ'מפרט הליאופוליס (Hôtel Champerret Héliopolis)

ממוקם ברובע ה-17 של העיר ונמצא במרחק זריקת אבן משער הניצחון והשאנז אליזה. מוסד ידידותי לחיות מחמד זה כולל מרפסת גג המציעה נופים עוצרי נשימה של העיר. הוא מקבל בברכה כלבים בכל החדרים תמורת תשלום סמלי של חיית מחמד.

קסטיליה פריז (Castille Paris)

קסטיליה פריז היא פרוסת יוקרה השוכנת ברובע ה-8, נמצא במרחק קצר מהשאנז אליזה וממגדל אייפל. מלון זה מתהדר בגינה מקסימה עבור חבריכם הנאמנים על ארבע רגליים שיוכלו להשתולל שם ומציע גם שירות שמירת חיות מחמד.

מלון שופן

מלון אטרקטיבי הממוקם ברובע ה-6, נמצא קרוב לג'ארדין דו לוקסמבורג והפנתיאון. במלון יש חצר פנימית ציורית להנאת חיות המחמד שלכם, ומספק גם הוא שירות שמירת חיות מחמד.

נובוטל פריז צ'ארלס דה גול איירפורט (Novotel Paris Charles de Gaulle Airport)

עבור אלה שטסים פנימה אז נובוטל פריז צ'ארלס דה גול איירפורט יהיה בחירה נוחה. בהיותו במרחק הליכה קצר בלבד משדה התעופה. הוא מספק שטח חיצוני בשפע עבור חיות המחמד שלכם, ובנוסף גם לו יש שירות שמירת חיות מחמד.

מלון הדירות אדאג'יו סריס – ואל ד'אירופה

ממוקם בתוך מתחם הקניות והפנאי של ואל ד'אירופה, כ-30 דקות נסיעה ממרכז פריז. למלון דירות זה יש מטבחים מרוהטים במלואם ואזורי המגורים הרחבים שלו יהיה בחירה אידיאלית עבור משפחות המטיילות עם חיות מחמד שלהם.

מלון לה מילי רוז

שוכן ברובע מונמארטר, הידוע ברחובות המוזרים ובאווירה המגניבה שלו. מלון 3 כוכבים זה לא רק מסביר פנים לאנשים, אלא הוא גם מארח בחום כלבים בכל הגדלים תמורת תשלום נוסף של 15 אירו ללילה. למרות שהכלבים שלכם יהיו מורשים להצטרף אליכם ברוב החללים המשותפים של המלון, הם לא יהיו מורשים להיכנס לחדר ארוחת הבוקר.

עוד כמה טיפים נוספים שיהפכו את החופשה שלכם בפריז לחלקה במיוחד עם חיית המחמד שלכם:

• הזמינו את הלינה שלכם מבעוד מועד, שכן מלונות ידידותיים לחיות מחמד הם לרוב בתפוסה מלאה.
• לא לשכוח את עותקי הרישומים של החיסונים של חיית המחמד שלכם.
• נקו תמיד אחרי חיית המחמד שלכם בשטחים ציבוריים.
• בידקו עם המלון שלכם לגבי עמלות או מגבלות נוספות על חיית מחמד שלכם.

עם תכנון נכון וחכם, הביקור שלכם בפריז עם חיית המחמד שלכם יכול להיות גם מהנה וגם מרגיע, ובטוח יאפשר לכם להתענג על נפלאות העיר ביחד.

להשוואת מחירי מלונות במקומות האלו לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן