מלונות בפריז לאוהבי קניות

מלונות בפריז לאוהבי קניות

עבור חובבי קניות, צרפת נחשבת לאוצר מלא במותגים בעלי שם עולמי ובבוטיקים אופנתיים הפרוסים בכל הערים התוססות שלה. אם האופנת העילית, מוצרי היוקרה או המזכרות הייחודיות הם עומדים בראש מעיינך, צרפת בוודאי תספק לך זאת. בין ההנאות הללו, שוכנים מלונות איכותיים, המספקים לא רק שהות נעימה, אלא גם קרבה ללא תחרות למקומות הקניות הטובים ביותר של העיר. הצטרפו אלינו למסע למדריך שלנו 'מלונות בפריז לאוהבי קניות' ובטוח שתמצאו את המלון שיעלה על הציפיות שלכם למסע קניות בפריז עיר האורות.

מלון דה קריון (Hôtel de Crillon)

מלון הממוקם במרחק הליכה קצרה מאוד מהשאנז אליזה. נפתח מחדש בשנת 2017 לאחר שיפוץ מקיף, הוא מארח כעת חנויות יוקרה רבות כמו הרמס, שאנל ודיור. בנוסף לכך הוא מציע ספא, מרכז כושר ומרפסת גג המציגה נופים שובי לב של מגדל אייפל.

שבל בלאן פריז (Cheval Blanc Paris)

מלון זה נחשב להתגלמות של לינה יוקרתית וממוקם בליבה של פריז באיל דה לה סיטה. נמצא במרחק הליכה קצר מנקודות ציון אייקוניות כמו קתדרלת נוטרדאם ומוזיאון הלובר. במלון יש מרכז קניות אופנתי הכולל מגוון מותגי פרימיום. המתקנים במלון כוללים ספא, מרכז כושר ובריכת גג המשקיפה על נהר הסיין השליו.

מלון שאוונל (Hotel Chavanel)

מלון זה ממוקם ברובע ה-8, בלב שכונת מדלן. תוכלו למצוא שם במרחק הליכה חנויות כלבו גדולות לקניות, לרבות גלרי לאפייט פריז האוסמן. המלון כולל חדרים יפים מעוצבים וגם יש לו חנות פופ אפ מקסימה המציגה מזכרות שנוצרו במקום, מתנות מקוריות וחפצי עיצוב ייחודיים.

מלון ד'ם דס ארט (Hôtel Dame des Arts)

ממוקם על הגדה השמאלית של פריז, מלון זה מעביר אווירה של נובל ואג. העיצוב שלו מפתה בעדינות, עם משחק שילוב מגניב בין קווים מעוקלים וישרים, טקסטורות קשות ורכות ומשטחים מבריקים עם גוון מאט. המלון מציע נופים מדהימים מהבר שנמצא על הגג.

מייזון פרוסט (Maison Proust)

נמצא ברחוב שקט במארה, מלון בוטיק רומנטי זה מרוהט בסגנון בל אפוק. כל סוויטה נקראת על שם אמן או סופר מפורסם. המלון משדר יוקרה חסרת מעצורים וכולל גם בריכה מחוממת​.

מלון נולינסקי (Hotel Nolinski)

מלון מפואר השוכן ברובע האופרה, שהות במלון זה הוא כעין הגשמת חלום לכל מי שיש לו טעם של יוקרה. המלון נמצא במרחק קצר ביותר מהגרנד שדרות, תוכלו למצוא אינספור חנויות כלבו ובוטיקים יוקרתיים.

מלון דופונד-סמית' (Hotel Dupond-Smith)

אם אתם מחפשים חוויה אינטימית יותר, מלון דופונד-סמית' הוא מלון בוטיק מקסים בן 8 חדרים ברובע המארה, עשוי להיות בדיוק הקטע שלכם. המארה מפורסמת בבוטיקים עצמאיים ואופניים וגם בחנויות הוינטג' שלה, המעניקות לכם חווית קניות ייחודית. המלון נמצא גם במרחק הליכה קצר מתעלת סן מרטין, מקום אהוב להתרפרש ולסעוד משהו טעים.

להזמנת מלון והשוואת מחירים לחצו כאן

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן