המלונות הכי טובים באירופה

המלונות הכי טובים באירופה

אירופה, יבשת עשירה בהיסטוריה, תרבות ותענוגות קולינריים, היא גם ביתם של כמה מהמלונות היוקרתיים והאיכותיים שיש בעולם. מהעיר הרומנטית פריז ועד לרחובות ההיסטוריים של רומא, מלונות אלה מציעים לא רק מקום לנוח, אלא חוויה סוחפת המשקפת את הקסם והאלגנטיות של הערים שלהם. בואו נצא למסע בין כמה מהמלונות האיכותיים ביותר באירופה.

מלון ריץ-פריז

ממוקם בלב העיר פריז והוא שם נרדף ליוקרה, נוחות ושירות ללא דופי (המונח "ריצי",פירושו יוקרתי או אלגנטי). מלון זה מארח בני מלוכה, אמנים וסופרים מאז פתח את שעריו לראשונה בשנת 1898. החדרים והסוויטות של המלון מרוהטים באלגנטיות, ומציעים שילוב של קסם קלאסי ונוחות מודרנית. מלון ריץ פריז מתגאה גם במסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ברמה עולמית ובית ספר לבישול ייחודי. השם "ריץ" מגיע בעקבות מייסד המלון, סזאר ריץ, שהיה מלונאי שוויצרי שידוע כ"מלך המלונאים והמלונאי למלכים" בשל המוניטין שלו כמי שמציע מקומות אירוח איכותיים ומפנקים.

הסבוי, לונדון

ממוקם על גדות נהר התמזה, הסבוי נחשב לאחד המלונות האייקוניים ביותר בלונדון. המלון מציע מגוון של חדרים וסוויטות, כל אחד מעוצב בסגנון אדוארדיאני אנגלי או ארט דקו מובהק. מלון הסבוי הוא גם ביתם של כמה מהמסעדות והברים הידועים ביותר בלונדון, לרבות אמריקן-בר, בר הקוקטיילים העתיק ביותר ששרד בבריטניה.

מלון אדלון קמפינסקי, ברלין

ממוקם ליד שער ברנדנבורג, מלון אדלון קמפינסקי הוא סמל להיסטוריה העשירה של ברלין וליוקרה המודרנית. המלון מציע מגוון של חדרים וסוויטות, כל אחד מעוצב בשילוב ייחודי של עיצוב מודרני ואלגנטיות קלאסית. המלון כולל גם מסעדה בעלת שני כוכבי מישלן, ספא יוקרתי ומגוון חוויות ייחודיות, כולל סיור פרטי בחומת ברלין.

המלונות הכי טובים באירופה

ארמון גריטי, ונציה

המלון היוקרתי גריטי פאלאס, הוא פשוט פנינה ונציאנית אמיתית, ממוקם על התעלה הגדולה. המלון מציע נופים מדהימים של נתיבי המים האייקוניים של ונציה. החדרים והסוויטות של המלון מעוצבים עם עתיקות ונציאניות ויצירות אמנות מקוריות, ומציעים שילוב ייחודי של אלגנטיות היסטורית ונוחות מודרנית. מלון גריטי פאלאס כולל גם מסעדה ברמה עולמית, ספא יוקרתי ומגוון חוויות ייחודיות, לרבות סיורים פרטיים בגונדולה.

מלון דה רוסי, רומא

ממוקם בלב רומא, זהו מקום מפלט מסוגנן המציע שילוב של עיצוב מודרני ואלגנטיות איטלקית קלאסית. החדרים והסוויטות של המלון מציעים נופים מדהימים של העיר, בעוד שמסעדת המלון- לה ג'ארדין ד'ה רוסי'ה (Le Jardin de Russie), מגישה מגוון מנות איטלקיות וים תיכוניות. המלון כולל גם ספא יוקרתי, מרכז כושר ומגוון חוויות ייחודיות אחרות, כולל סיורים פרטיים בוותיקן.

באור או לאק (Baur au Lac), ציריך

מלון באור או לאק בציריך מציע נוף ייחודי של האגם והרי האלפים, ומספק סביבה אקסקלוסיבית ושלווה. החדרים והסוויטות של המלון מעוצבים בשילוב של סגנונות קלאסים ומודרנים, ומציעים נוחות ויוקרה אולטימטיבית. מסעדת המלון פביליון (Pavillon) זכתה בשני כוכבי מישלן, מה שהופך אותה לביקור חובה עבור אניני טעם.

מלון אמיגו, בריסל

מלון אמיגו רוקו פורטה בבריסל, הוא מקום בו היסטוריה פוגשת קסם עכשווי. ממוקם בסמוך לגראנד פלאס הציורית, החדרים והסוויטות של המלון מעוצבים באלגנטיות, הם משקפים את ההיסטוריה והתרבות העשירה של בריסל. מסעדת המלון בוקוני (Ristorante Bocconi) מציעה מגוון מנות איטלקיות וים תיכוניות שבטוח ישמחו את החך שלכם.

מלון אריה, בודפשט

מלון בוטיק יוקרתי הנותן דגש גדול על מוזיקה. כל אחד מארבעת האגפים מוקדש לז'אנר מרכזי של מוזיקה: קלאסי, אופרה, עכשווי וג'אז. החדרים והסוויטות מעוצבים סביב סגנון מוזיקה או אמן ספציפי, מה שהופך כל שהייה לחוויה ייחודית. בר הגג של המלון מציע נופים מדהימים של העיר, לרבות בזיליקת סנט סטפן.

ארמון בלמונד ריד, מדיירה

ממוקם על צוק עם נוף פנורמי מהמם של האוקיינוס האטלנטי. החדרים והסוויטות של המלון מעוצבים באלגנטיות, ומציעים שילוב של קסם קלאסי ונוחות מודרנית. המלון כולל גם מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ומגוון חוויות ייחודיות, לרבות סיורי טעימות יין ושיעורי בישול.

מלון אלפונסו ה-13, סביליה

מלון אוסף יוקרתי הנחשב לאחד המלונות האייקוניים ביותר בספרד. החדרים והסוויטות של המלון מעוצבים במגוון סגנונות – אנדלוסי, קסטיליאני ומורי, המשקפים את ההיסטוריה והתרבות העשירה של סביליה. המלון כולל גם מספר מסעדות וברים, בריכת שחייה ומרכז כושר.

המלונות הכי טובים באירופה

מלון זאכר, וינה

מלון הנחשב לאייקון היסטורי הידוע ביוקרה ובאלגנטיות שלו. הוא מפורסם בזכות הזאכר-טורט המקורית, עוגת שוקולד טעימה המשמחת את האורחים מאז 1832. החדרים והסוויטות מעוצבים בטוב טעם, ומשקפים את הקסם של וינה האימפריאלית. המלון מכיל גם אוסף של עתיקות יקרות ערך ויצירות אמנות מקוריות, מה שמוסיף לקסם ההיסטורי שלו.

מלון ייטמן (The Yeatman), פורטו

ייטמן הוא מקום מפלט לאוהבי יין. ממוקם בעיר ההיסטורית של פורטו, מלון זה מציע נופים עוצרי נשימה של נהר דורו ושל העיר העתיקה. כל חדר הוא שותף ליין פורטוגלי התורם לעיצוב ולאופי הייחודי של החדר. מסעדת המלון, בהדרכתו של השף ריקרדו קוסטה, זכתה בשני כוכבי מישלן.

הזמינו היום את מלון החלומות שלכם – השוו מחירים איתנו

ד'אנגלטר (D'Angleterre), קופנהגן

מלון ד'אנגלטר הוא סמל של אלגנטיות, יוקרה ואירוח. מלון זה, הממוקם בלב העיר, מציע חדרים וסוויטות המשלבים קסם קלאסי עם שירותים מודרניים. מסעדת המלון מארצ'ל (Marchal), זכתה בכוכב מישלן ומציעה תפריט המשקף את רומן האהבה הקולינרי בין דנמרק לצרפת.

מלון לס אוטומנס (Les Ottomans), איסטנבול

מלון יוקרה הממוקם באחוזה היסטורית על חופי הבוספורוס. כל אחת מ-10 הסוויטות מעוצבת באופן ייחודי, המשקפת את השפע של האימפריה העות'מאנית. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים שבטוח יצעירו וירגעו את האורחים.

מלון מטרופול, מונטה קרלו

מלון זה הוא עדות לזוהר וליוקרה הנצחית של מונקו. המלון מציע חדרים וסוויטות שעוצבו על ידי ז'אק גרסיה, המשקפים רוח ים תיכונית שיקית. המלון גם כולל מסעדה עם כוכבי מישלן, ספא ואזור בריכה שעוצב על ידי קרל לגרפלד.

מלון הקונסרבטוריום, אמסטרדם

מלון יוקרה מודרני הממוקם בלב רובע המוזיאונים המפורסם של העיר. שוכן בבניין משופץ מהמאה ה-19. המלון משלב ארכיטקטורה היסטורית עם עיצוב עכשווי. החדרים והסוויטות של המלון מציעים שילוב ייחודי של קסם היסטורי ונוחות מודרנית. המלון כולל גם מסעדה ברמה עולמית, ספא יוקרתי ומגוון חוויות ייחודיות אחרות, כולל סיורים פרטיים במוזיאון ואן גוך.

מלון יו פרינס, פראג

ממוקם בלב כיכר העיר העתיקה של פראג, ומציע אווירה ייחודית ורומנטית. החדרים והסוויטות של המלון מרוהטים באלגנטיות, ומציעים שילוב של קסם קלאסי ונוחות מודרנית. מסעדת הגג של המלון מציעה נופים מדהימים של העיר, לרבות מצודת פראג והשעון האסטרונומי.

מלון גראנד ברטאן, אתונה

מלון יוקרתי המציע שילוב של שירותים מודרניים ואלגנטיות קלאסית. החדרים והסוויטות של המלון מציעים נופים מדהימים של העיר, כולל האקרופוליס. המלון כולל גם מסעדה על הגג, ספא יוקרתי ומגוון חוויות ייחודיות, כולל סיורים פרטיים במוזיאון האקרופוליס.

מלון קאמפ, הלסינקי

מלון יוקרתי המציע שילוב של עיצוב מודרני ואלגנטיות קלאסית. החדרים והסוויטות של המלון מרוהטים באלגנטיות, ומציעים שילוב של קסם קלאסי ונוחות מודרנית. המלון כולל גם מסעדה ברמה עולמית, ספא יוקרתי, ומגוון חוויות ייחודיות אחרות, כולל סיורים פרטיים במבצר הים סואומנלינה.

דה מרקר, דבלין

מלון יוקרה מודרני הממוקם בלב כיכר התעלה הגדולה של העיר. החדרים והסוויטות של המלון מציעים שילוב ייחודי של עיצוב מודרני ונוחות. המלון כולל גם בר על הגג, משם תוכלו לראות נופים מדהימים של העיר ושל הרי דבלין.

הזמינו היום את מלון החלומות שלכם – השוו מחירים איתנו

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן