המלונות הכי טובים באילת

המלונות הכי טובים באילת

מהם המלונות הכי טובים באילת? האם יש עדיפות מסויימת למלון אחד על פני חברו? המשיכו לקרוא כדי לדעת את התשובה לכך. אילת היא עיר נופש יפהפייה השוכנת לחוף הים האדום של ישראל. היא ידועה בחופים הנקיים שלה, בשוניות האלמוגים המדהימות ובספורט המים המלהיב שרק מחכה לאנשים שיבואו לממש אותו. אילת היא יעד תיירותי פופולרי הן עבור ישראלים ומבקרים בינלאומיים כאחד. באילת מחכה לכם שפע של מלונות יוקרה המציעים שירות איכותי ונוף מרגיע. הכנו לכם רשימה של מלונות יוקרה מובילים באילת כדי לחסוך לכם זמן על חיפוש מלון שיתאים לצרכים שלכם בחופשה הבאה שתזמינו.

המלונות הכי טובים באילת

המלונות הכי טובים באילת

מלון דן אילת

מלון השוכן בלב אילת, וניצב ממש כמגדלור של יוקרה ויופי. עם עיצוב מודרני מלוטש ונופים פנורמיים מרהיבים של הים המרגיע, מלון מפואר זה הוא אחד המלונות החלומיים למטיילים ותיירים המחפשים את השילוב המושלם של עסקים ופנאי. במלון דן תוכלו למצוא שפע של מתקנים, לרבות חוף פרטי, בריכה חיצונית מרעננת, ספא מפנק ומרכז כושר מעולה. בוודאי שלא נשכח את עניין האוכל שהוא חלק בלתי נפרד מחופשה באילת מספר מסעדות מעולות בקרבת מקום מחכים לכם.

החדרים המרווחים והמאובזרים מציעים נווה מדבר שליו של נוחות וסטייל, עם כל השירותים המודרניים שכל אורח במלון היה רוצה תוכלו למצוא במלון יוקרה זה. מלון דן אילת הוא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שמחפש חופשה אמיתית בלתי נשכחת.

לרכישת כרטיסי טיסה זולים לאילת לחצו כאן

מלון הרודס פאלאס

המלונות הכי טובים באילת

מלון 5 כוכבים יוקרתי הממוקם על חוף הים באילת. המלון ידוע בזכות הארכיטקטורה והעיצוב שלו אשר שואבים השראה מהארמונות העתיקים של אירופה. המלון מתהדר ב-297 חדרים וסוויטות מפוארים, שכל אחד מהם מרוהט באלגנטיות עם באופן מודרני. החדרים מציעים נופים מהפנטים לכיוון הים האדום וההרים שמסביב, מה שהופך אותו למקום המושלם לבילוי של רוגע. הספא הוא אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של המלון, המציע מגוון של טיפולים שנועדו להצעיר את הנפש, הגוף והנשמה שלכם.

האורחים יכולים להתפנק במגוון עיסויים, טיפולי גוף, טיפולי פנים ועוד שירותי בריאות אחרים, כולם מועברים על ידי מטפלים בעלי הכשרה גבוהה ומנוסה. עבור אלה המעוניינים להישאר פעילים במהלך שהותם, המלון כולל מרכז כושר חדיש המצויד בציוד האימונים והכוח העדכניים ביותר. ישנה גם בריכת שחייה חיצונית גדולה, מוקפת בכסאות נוח ושמשיות, שבה האורחים יכולים לספוג את השמש וליהנות מטבילה מרעננת. המלון מתגאה גם במספר מסעדות באתר המגישות מגוון של מאכלים מהמטבח הבינלאומי והמקומי, כמו כן בר בו האורחים יכולים להירגע עם משקה או שניים.

מלון ישרוטל רויאל ביץ'

מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב אילת. עם למעלה מ-350 חדרים וסוויטות המציעים לאורחים נוחות מודרנית ברמה גבוהה. מלון זה מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, מה שהופך אותו למקום מושלם עבור מטיילים ותיירים המחפשים רגיעה, והרפתקאות יחדיו. עם מיקומו המעולה על הים האדום, האורחים יכולים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות מים כמו שנורקלינג, ספורט ימי, צלילה ושייט.

אחד המאפיינים הבולטים של מלון ישרוטל רויאל ביץ' הוא האירוח יוצא הדופן שלו. צוות המלון מחויב לספק לאורחים את החוויה הטובה ביותר שאפשר, מרגע הגעתם ועד העזיבה שלהם. האורחים יכולים להתפנק עם אפשרויות של אוכל ברמה עולמית, לרבות מסעדת קינגס טייבל (King's Table), המגישה מאכלים בינלאומיים העשויים עם מרכיבים טריים ממקור מקומי. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, לרבות מוזיקה חיה, מופעים והופעות אחרות.

במלון מספר בריכות שחייה, ביניהן בריכה חיצונית גדולה ובריכה מחוממת ומקורה, וכן בריכת ילדים וג'קוזי נפרד. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. האורחים יכולים גם לנצל את מרכז הכושר, הסאונה וחדר האדים של המלון. מה שעוד יותר מגניב במלון ישרוטל רויאל ביץ' זה שמיקומו מקל על ביקור באטרקציות סמוכות כמו ריף הדולפינים ופארק המצפה התת ימי.

להזמנת מלון והשוואת מחירים לחצו כאן

יו קורל ביץ' קלאב

אחד המלונות המומלצים ביותר באילת, עם דירוג של 4.5 מתוך 5 באתר טריפאדוויזור (tripadvisor) עם למעלה מ2500 חוות דעת. המלון מציע Wi-Fi, חניה, מיזוג אוויר ובריכה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור נוסעים עסקיים. החדרים מרווחים, נוחים ומאובזרים היטב. המלון ממוקם בסמוך לחוף האלמוגים באילת, מה שהופך אותו למיקום האידיאלי עבור אותם אנשים שמעוניינים לחקור את האזור. המלון נמצא גם בקרבת פארק המצפה התת-ימי (מקום שאתם חייבים לבקר אם עד כה לא יצא לכם).

המלון מציע שירותים שונים כגון מרכז כושר, בריכה חיצונית, בריכה מקורה וספא האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר ישראלית עם מגוון רחב של אפשרויות. המלון מציע גם בר לצד הבריכה בו האורחים יכולים להירגע וליהנות ממשקה. צוות המלון ידידותי ומספק שירות מעולה על מנת להבטיח לאורחים שהות נוחה ומהנה.

מלון המלך שלמה

מלון המלך שלמה של ישרוטל קולקש'ן כמובן נחשב גם הוא גם לאחד המלונות הכי טובים באילת. מלון יוקרתי ואלגנטי הממוקם בלב אילת. שמו של המלון נוצר בהשראת שלמה המלך המקראי, הידוע בחוכמתו ובשפע שלו. בדיוק כמו שמו, המלון משדר פאר ותחכום, ומציע לאורחים חוויה בלתי נשכחת באמת.

המלון כולל למעלה מ400 חדרים וסוויטות המאובזרים באלגנטיות, כל אחד מעוצב מתוך מחשבה על נוחות ויוקרה. החדרים מצוידים במתקני נוחות חדישים, לרבות Wi-Fi חינם, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומצעים יוקרתיים. חלק מהחדרים מציעים גם נופים עוצרי נשימה של הים האדום.

בנוסף לאירוח המפואר שלו, מלון המלך שלמה מתגאה במגוון מרשים של מתקנים ושירותים. האורחים יכולים להתפנק עם אוכל משובח במסעדת הגורמה של המלון, המגישה מגוון מאכלים בינלאומיים, או להירגע עם קוקטייל מרענן בבר הלובי המסוגנן.

המלון כולל גם בריכה חיצונית מדהימה המוקפת בגנים שופעים ועצי דקל, דבר זה הוא ממש נווה מדבר שליו של ממש הנותן לאורחים להירגע ולספוג את השמש. עבור אלה המעוניינים להישאר פעילים, המלון מציע מרכז כושר, מגרשי טניס ומגוון ספורט מים.

מלון לאונרדו קלאב

מלון לאונרדו קלאב אילת הוא מלון שגם הוא קיבל ציון 4.5 מתוך 5 באתר טריפאדוויזור (tripadvisor) עם יותר מ1800 חוות דעת. המלון מצויד בבריכה, Wi-Fi, מיזוג אוויר וחניה.

האורחים יכולים לבחור בחבילת הכל כלול במהלך שהותם במלון. המלון כולל פארק מים בחינם להנאת המשפחות, וכן ספא המציע טיפולים שונים לאורחים. למלון זה תוכלו למצוא ביקורות חיוביות רבות. הוא אכן ידוע באווירה המשפחתית שלו ומהווה אופציה נהדרת לאותם שרוצים נופש רגוע וכייפי.

מקווים שהמאמר 'המלונות הכי טובים באילת' עזר לכם לראות נתונים על המלונות הללו שאולי לא שמעתם עליהם לפני.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן