מלונות ביוון עבור אוהבי קניות

מלונות ביוון עבור אוהבי קניות

אם אתם חובבי קניות ויוון ברשימת הנסיעות שלכם, התכוננו להיות מופתעים. המדינה היא תענוג של קניות, ומציעה שילוב של מלאכת יד מסורתית ומותגי מעצבים מהשורה הראשונה. יתרה מכך.. אם אתם מחפשים מקומות לינה שיתנו מענה לצרכי מסע הקניות שלכם, אז אתם בידיים טובות. הנה לפניכם 8 מלונות ביוון עבור אוהבי קניות שיעשו לכם את החופשה הבאה!

אנדרוניס ארקדיה מיקונוס (Andronis Arcadia Mykonos)

שוכן בעיירת מיקונוס היפה, מלון יוקרתי זה ממוקם במרחק הליכה קצרה מנקודות הקניות המובילות של האי. הוא מתהדר בשילוב אקלקטי של בוטיקי מעצבים וחנויות מזכרות מקסימות. לאחר שביצעתם קניות, התפנקו עם ההיצע הנהדר של המלון, כגון בריכת גג, ספא ומסעדה בעלת כוכב מישלן.

מלון גרייס מיקונוס (Grace Hotel Mykonos)

פנינה נוספת בעיר מיקונוס, מלון בוטיק הנמצא במרחק הליכה נינוחה מרחובות הקניות השוקקים. עם העיצוב האלגנטי והמתקנים המפוארים שלו כמו בר על הגג, ספא ומועדון חוף אקסקלוסיבי, השהות שלכם תהיה מהנה לא פחות מהקניות שלכם.

מליה אתונה (Melia Athens)

אם אתונה היא יעד הקניות שלכם, כדאי לקחת בחשבון את המלון מליה אתונה. מלון הממוקם בלב העיר, נמצא במרחק כמה דקות מהאקרופוליס ומפלאקה – שניהם אזורי קניות מעולים. המלון כולל גם ארקייד בוטיק יוקרתי משלו.

מלון מרגי (The Margi Hotel)

ממוקם ברובע קולונקי היוקרתי, מלון מרגי מהווה מוקד של בוטיקים של מעצבים, גלריות לאמנות וחנויות עתיקות. המתקנים כוללים ספא ובריכת גג, המציעה נופים עוצרי נשימה של אתונה.

סוויטת קנבס אויה (Canaves Oia Suites)

מלון השוכן בסנטוריני אויה והוא בחירה מובילה עבור חובבי קניות. עם שהייה במלון זה אף פעם לא תיהיו רחוקים מהחנויות והבוטיקים המשובחים של העיר. לאחר יום של קניות, תוכלו להירגע בחוף הפרטי של המלון.

קטיקיס בלו (Katikies Blue)

מלון הבוטיק הזה נחשב לפופולרי בסנטוריני, ממוקם בכפר אימרוביגלי. קטיקיס בלו ממקם אתכם קרוב לרחוב הראשי שלאורכו תוכלו למצוא חנויות ובוטיקים. בריכת הגג של המלון מציעה נופים מדהימים של הקלדרה לסיום יום הקניות שלכם.

מלון אנדרוניס פרדייז (Andronis Paradise Hotel)

אידיאלי למבקרים צעירים ואנרגטים, מלון זה באימרוביגלי, סנטוריני נמצא במרחק הליכה קצר ממגוון חנויות ובוטיקים. כשתצטרכו להיטען, הירגעו במועדון החוף של המלון.

קאבו טאגו (Cavo Tagoo)

אתר נופש יוקרתי הממוקם במיקונוס ונמצא בנוחות קרוב לחופים המפורסמים של האי. הוא מכיל מרכז קניות משלו עם בוטיקים יוקרתיים, ספא ובריכת גג המציעה נופים מרהיבים של הים האגאי.

המלונות האלה יתנו לכם משמעות חדשה לשם 'טיול שופינג'. מאחלים לכם שתיהנו מחוויית הקניות היוונית המגניבה הזאת ותחזרו לישראל בתור סטייליסטים חדשים !

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן