המלונות הטובים ביותר בהודו

המלונות הטובים ביותר בהודו

הודו, מדינה של תרבויות, מסורות מגוונות ונופים. המדינה המדהימה הזאת היא גם ביתם של כמה מהמלונות המשובחים ביותר שיש. מאמר זה ייקח אתכם למסע בין חמישה מהמלונות הטובים ביותר בהודו, כל אחד מציע שילוב ייחודי של יוקרה, נוחות וטעימה מהמורשת העשירה של הודו.

סטרלינג מוסורי

מלון סטרלינג מוסורי, הממוקם על המדרונות הירוקים השופעים של הרי ההימלאיה, נחשב למלון 4 כוכבים המציע נופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב. ממוקם באחוזת ראדה בהוואן – סרקיולר רוד (הכביש המעגלי), למלון זה יש דירוג משתמש של 6.64. המלון מציע ארוחת בוקר ובנוסף לכך יש לו מדיניות ביטולים ללא תשלום.

קלארקס אבאד, לאקנוב (Clarks Avadh, Lucknow)

מלון קלארקס אבאד ממוקם בלב לוקנאו (Lucknow), מלון 5 כוכבים המציע שילוב של יוקרה מודרנית ואירוח מסורתי. ממוקם במהטמה גנדי מארג (Mahatma Gandhi Marg), מלון זה קיבל דירוג משתמשים של 4.3 מתוך 5. מלון זה גם מציע מדיניות ביטולים ללא תשלום.

סינקליירס דרג'ילינג (Sinclairs Darjeeling)

מלון 3 כוכבים המציע נופים פנורמיים של רכס ההרים קנצ'נג'ונגה המלכותי. מלון זה ממוקם בדרך גנדי (Gandhi Road). מלון זה קיבל דירוג משתמשים של 7.81. המלון מציע ארוחת בוקר וגם לו מדיניות ביטולים ללא תשלום.

סטרלינג אוטי אלק היל (Sterling Ooty Elk Hill)

מלון 4 כוכבים המשקיף על העיירה היפה אוטי, מציע סביבה שלווה ורגועה. מלון זה ממוקם  ברמקרישנה דרך מוט אר.קיי. פוראם, אלק היל ומציע דירוג משתמשים של 4.3 (מתוך 5). המלון זה מציע ארוחת בוקר ובנוסף לכך יש לו מדיניות ביטולים ללא תשלום.

אתר הנופש בלה ויסטה במהבלשוואר

מלון בלה ויסטה ריזורט הינו מלון 4 כוכבים הממוקם בתחנת הגבעה הציורית של מהבלשוואר, המציע שהות יוקרתית בתוך הטבע. ממוקם במהבלשוואר כביש פנצ'גני, מט גוטד. למלון זה יש דירוג משתמשים של 9.11, המלון מציע ארוחת בוקר ובנוסף לכך יש לו מדיניות ביטולים ללא תשלום.

לסיכום 'המלונות הטובים ביותר בהודו'

כל אחד מהמלונות הללו מציע חוויה ייחודית, המשקפת את הגיוון והעושר של הנופים והתרבויות של הודו. בין אם אתם מחפשים את השלווה של ההרים, את התוסס של חיי העיר, או את השלווה של תחנת גבעה, מלונות אלה מציעים משהו לכל מטייל. אז, ארזו מזוודות וצאו למסע של חקר ויוקרה במלונות הטובים ביותר בהודו.

מצאו היום את המחיר המשתלם שלכם לחוויה הבאה במלון בהודו עם השוואת המחירים שלנו!

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן