המלון הכי טוב לשנת 2023

המלון הכי טוב לשנת 2023 – מלון רמבאג פאלאס בג'איפור, הודו

ארמון רמבאג, החבוי בלב העיר הוורודה ג'איפור, הוא ייצוג נפלא של השושלת המלכותית של הודו. בעבר היה ביתו הפרטי של המהרג'ה של ג'איפור, המבנה המפואר הזה משמש כעת כמלון מפואר המעניק לאורחיו את חווית החיים המלכותיים.

המלון הכי טוב לשנת 2023

ארמון רמבאג, המוכר לעתים קרובות כ"התכשיט של ג'איפור", הוא שילוב מעולה של אסתטיקה אדריכלית רג'פוטית עם אסתטיקה מוגולית. מתחם הארמון משתרע על פני גנים רחבי ידיים, מסדרונות משיש וחדרים מעוטרים בצורה מלכותית. כל פרט בארמון, מהעיצובים המשוכללים שלו ועד לאומנות המוקפדת שלו, מאגד בתוכו את המומחיות של האומנים מתקופות העבר שלו.

ברגע שאתם נכנסים לארמון רמבאג, תחושו שאתם נכנסים לעידן המסומן ביוקרה ושפע. 78 החדרים והסוויטות של הארמון ששוחזרו בקפידה רבה, לכל אחד מהם יש נושא ייחודי המשלב עיצוב מסורתי בשילוב של נוחות מודרנית. כל חדר מרווח, ממוזג ומרוהט בשטיחים אלגנטיים, טקסטורות עשירות ומוטיבי קיר מצוירים ביד. יש גם מתקנים מודרניים כגון טלוויזיות עם מסך שטוח, כספות אישיות ומיני בר, אלו ישלימו לכם את האווירה המלכותית של הנופש שלכם.

המלון הכי טוב לשנת 2023

ישנם שתי מסעדות משובחות במלון – סוברנה מהאל וד'ה ראג'פוט רום (Suvarna Mahal ו-The Rajput Room), המציעים מגוון רחב של מאכלים הודיים ובינלאומיים. תוכלו לשבת בוורנדה (Verandah) שהוא מושלם עבור תה מסורתי בשעות אחר הצהריים, ושמפניה וקוקטיילים לפני ארוחת הערב. סעודה נינוחה באוויר הפתוח זמינה ב"סטים" (Steam), ובר "פולו" המציע מגוון גדול של משקאות.

לאנשים המתארחים במלון תהיה גישה למגוון פעילויות, לרבות נסיעות במכוניות וינטג', נסיעה בכרכרה רתומה לסוסים, שנקבעו כדי להפוך את שהותם לחוויה מלכותית אמיתית.

ספא ג'יווה גרנד'ה (Jiva Grande) של הארמון הוא מקום מפלט עבור אלה המחפשים רגיעה והתחדשות, הוא מציע עיסויים מרגיעים ביותר. חובבי הכושר מקבלים טיפול במפגשי יוגה בהנחיית גורואים מנוסים, בוודאי שמחכה להם חדר כושר מאובזר היטב.

1142765317 WxH

ארמון רמבאג ממוקם כ-3.5 ק"מ מארמון העיר, ובמרחק של 11 ק"מ מנמל התעופה של ג'איפור, ארמון רמבאג מהווה בסיס נוח לאלו המעוניינים לחקור את האטרקציות של ג'איפור.

שווה למקסם את חווית ארמון רמבאג' על ידי הזמנת סיור מודרך. ישנם מגוון סיורים המקיפים את הארמון ואטרקציות משמעותיות אחרות בג'איפור שתוכלו להינות מהם. מדריכים בעלי ידע ישפרו את הביקור שלכם עם סיפורים ועובדות מסקרנות על הארמון וההיסטוריה של העיר.

השוו עוד היום מחירים להזמנת המלון המדהים הזה!

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן