היעדים הטובים ביותר בעולם להשכרת רכב

היעדים הטובים ביותר בעולם להשכרת רכב

טיול בעולם פותח את הדלת למגוון של חוויות בלתי נשכחות, והשכרת רכב מאפשרת לך לחקור את היעדים המדהימים האלה בקצב שלך. בין אם אתם מחפשים נופים מעוררי כבוד, ערים תוססות או פנינים נסתרות, יעדי השכרת רכב יש בשפע, המציעים שילוב ייחודי של תרבות, נוף והרפתקאות. במאמר זה, ניקח אותך למסע אל כמה מיעדי השכרת הרכב הטובים ביותר ברחבי העולם, ונעניק לך השראה לתכנן את הטיול הבא שלך.

האי הדרומי – ניו זילנד

האי הדרומי של ניו זילנד הוא אוצר של יופי טבעי, עם רכסי הרים דרמטיים, הפיורדים והאגמים השלווים שלו. השכרת רכב היא הדרך הטובה ביותר לטייל ולחקור את האי המדהים הזה, זה יאפשר לכם לחצות את הנוף המגוון בקצב שלכם. יעדי חובה לביקור כוללים את בירת ההרפתקאות של קווינסטאון, מילפורד סאונד שובה הלב והפארק הלאומי אייבל טזמן.

השכרת רכב בחוף אמאלפי, איטליה (Amalfi Coast)

היעדים הטובים ביותר בעולם להשכרת רכב

חוף אמלפי, מקום הידוע בצוקים דרמטיים וכפרים הצבעוניים, מקום זה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד שחובה לבקר באיטליה. שכרו רכב וצאו למרחב של כבישי החוף המפותלים, כך שתזכו להנות מהנופים המרהיבים של הים התיכון, הטרסות (מדרגות מלאכותיות הנבנות במדרון ההר) השופעות ומטעי הלימון היפים. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בעיירות קסומות כמו פוזיטנו, רוולו ואמלפי כך שתוכלו על בטוח לטעום מהתרבות, המטבח וההיסטוריה האיטלקיים.

היעדים הטובים ביותר בעולם להשכרת רכב – ראו עכשיו מחירים בשביל הטיול הבא שלכם

קליפורניה, ארצות הברית

בקליפורניה תוכלו לנסוע מקו החוף המדהים של ביג סור ועד לפארקים הלאומיים המפוארים כמו יוסמיטי וג'ושוע טרי. רעיון לטיול שתוכלו לעשות הוא נסיעה מביג סור ליוסמיטי (נסיעה שאורכת כ-5 שעות). או לשכור רכב בלוס אנג'לס או בסן פרנסיסקו ולצאת לנסיעה ציורית לאורך הכביש המהיר של החוף השקט. שתחזרו לארץ יהיה לכם הרבה מה לספר על הנופים המהפנטים של האוקיינוס ​​וערי החוף הציוריות שתראו במהלך הטיול שלכם.

דרך האוקיינוס ​​הגדול – אוסטרליה

היעדים הטובים ביותר בעולם להשכרת רכב

דרך האוקיינוס ​​הגדולה באוסטרליה היא נסיעת חוף מרהיבה המשתרעת לאורך החוף הדרום-מערבי של ויקטוריה. ידוע כאחד מכבישי החוף היפים בעולם, מקום זה מציע לכם שפע של נופים עוצרי נשימה, חופים ציוריים וציוני דרך איקוניים כמו שנים-עשר השליחים הידוע באוסף של ערימות אבן גיר מול החוף של הפארק הלאומי פורט קמפבל. השכרת רכב מומלצת מאוד לטיול במקום שכזה. זה יאפשר לכם את החופש לחקור בקצב שלכם, לבקר באטרקציות מובילות בנוחות ולגלות פנינים נסתרות במקום הזה. עם השכרת רכב תוכלו להתרשם מהנוף העוצר הנשימה, לעצור בנקודות תצפית שונות ולצאת לכבישים צדדיים כדי לחשוף מקומות פחות מוכרים.

דרך הגן – דרום אפריקה

מסלול הגן של דרום אפריקה (Garden Route), המשתרע על פני כ-300 קילומטרים בין מפרץ מוסל ונהר הסטורם, ידוע ביופיו הטבעי המדהים ובצמחייה מגוונת וסוגים שונים של בעלי חיים. כדאי לשכור רכב כדי לחקור את מסלול החוף הציורי הזה בקצב שלכם, להנות מהחופים הבתוליים, ומהיערות השופעים והעיירות הציוריות. פגשו בדרך חיות בר מסוגים שונים בשמורות הטבע ובפארקים הלאומיים, התענגו על המטבח המקומי ותיהנו מפעילויות חוצות כמו טיולים רגליים, גלישה וקפיצת בנג'י.

כביש הטבעת, איסלנד

היעדים הטובים ביותר בעולם להשכרת רכב

כביש הטבעת או כביש 1 הוא מסלול מעגלי באורך של 1,332 ק"מ המקיף את איסלנד היפה, כביש זה מציע גישה שאין שניה לה – לנופים מגוונים ויפייפים של המדינה. ישתלם לכם מאוד להשכיר רכב למקום זה כדי לגלות את היופי עוצר הנשימה הזה של איסלנד, כולל המפלים המפורסמים שלה, גייזרים, קרחונים ותצורות וולקניות. לאורך הדרך תוכלו לפגוש בכפרים מקסימים, מקומיים ידידותיים והזדמנויות להרפתקאות בלתי נשכחות.

יכול לעניין אותך גם

לגלות יעדים חדשים
דילוג לתוכן